پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:35:01 - شنبه 28 آذر 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
غرب پس از ۱۲ سال بلاخره دروغ خود را پذیرفت/ فتنه جدید با بصیرت مردم در نطفه خفه خواهد شد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بسته شدن “پی ام دی “به تدبیر مقام معظم رهبری که ایشان پیش شرط اول را این اقدام قرار دادند؛ یکی از گام های بزرگ در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، غرب بعد از ۱۲ سال بلاخره پذیرفت آنچه درباره ما گفته دروغ ، بهتان و کذب بوده و تحریم ها همه ظالمانه بودند.

علیرضا منظری توکلی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت وگو با ” صبح رابر”؛ در خصوص فتنه و اهمیت ۹دی، اظهار داشت: در انتخابات سال ۸۸ متاسفانه دشمن با استفاده از انقلاب رنگین تصمیم داشت به برانداز جمهوری اسلامی مبادرت بورزد، اما بصیرت مردم تحت ولایت و رهبری مقام معظم رهبری مانع از این امر شد .

وی ادامه داد: دشمن کار را به جایی رسانده بود با تحریک بعضی از مزدوران داخلی حتی به خیمه آقا ابا عبدالله الحسین جسارت شد، مساجد به آتش کشیده شده بودند، عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) مورد ضرب و شتم، و آزار و اذیت قرار گرفتند.

نماینده مردم در شهرستانهای بافت ، رابر و ارزوئیه عنوان کرد : علارغم اینکه دشمن نمی خواست این روزها را ببیند، می بینیم که به جای خیمه و علم الان تعدادی زیادی ستون حد فاصل بین کربلا و نجف تعبیه شده و دشمن می خواست زیارت عاشورا را از ما بگیرد زیارت اربعین هم بهش اضافه شد، می خواست علم را از ما بگیرد هزار و چند ستون به جایش اضافه شد، و هر نقشه ای کشیده به برکت وجود رهبری و بصیرت مرد، نقشه ها نقش بر آب شدند و مطمئنیم که این بصیرت عامل مهم پیروزی است .

وی افزود: بسته شدن “پی ام دی “به تدبیر مقام معظم رهبری که ایشان پیش شرط اول را این اقدام قرار دادند؛ یکی از گام های بزرگ در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی است، غرب بعد از ۱۲ سال بلاخره پذیرفت آنچه درباره ما گفته دروغ ، بهتان و کذب بوده و تحریم ها همه ظالمانه بودند.

علیرضا منظری توکلی گفت: فتنه ی دیگری که مقام معظم رهبری فرمودند در راه است با بصیرتی که در مردم سراغ است، این فتنه نمی تواند رشد پیدا کند؛ در نطفه خفه خواهد شد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب