پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:00:15 - دوشنبه 7 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حماسه ۹دی یکروزه، کارهشت سال دفاع مقدس را کرد/ هدف دشمن تغییر در هویت این ملت است
محمدی سلیمانی کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حماسه ۹ دی، یک روز کار هشت ساله را کرد، در یک روز این ملت نشان دادند؛ آمریکایها و قدرت طلب هایی که در داخل هستید نمی توانند با هر وسیله و به هر اسمی ، انقلاب مخملی ، انقلاب رنگی و کودتا برپاکنند با این ملت نمی توانند مقابله کنند.

به گزارش “صبح رابر؛ محمدی سلیمانی کارشناس ارشد مسائل سیاسی  در نشست روشنگری در حسینیه جامع رابر گفت: بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سایه استکبار را از سر این ملت برداشتند .

وی افزود: هدف از برگزاری برنامه های سیاسی در سپاه، روشنگری وعبرت آموزی است همانگونه که  قرآن کریم  می فرماید: در گذشته سیر کنید تا برای آینده عبرت بگیرید .

احمد رضا محمدی سلیمانی با بیان اینکه در آستانه ۹ دی قرارداریم ، عنوان کرد: این حماسه آنچنان عظیم بود که روز ۹دی تبدیل یوم الله شد ، مقام معظم رهبری می فرمایند : در این حماسه ما فقط اراده انسان ها را نمی بینیم، دست خدای متعال را، دست قدرت را، روح ولایت را، روح حسین بن علی علیه السّلام را می بیند.

وی ادامه داد: ۹ دی، روزی است که تجلی گاه قدرت خداوند است، هشت سال جنگ کردیم تا به دشمنانمان بگوییم با جنگ نمی توانید به این ملت ضربه بزنید، حتی علیه نظامی که تازه انقلاب کرده است، هشت سال جنگیدیم و نگذاشیم یک وجب از این خاک مان به دست دشمن بیفتد.

حماسه ۹دی یکروزه کار هشت سال دفاع مقدس را کرد

محمدی سلیمانی تصریح کرد: حماسه ۹ دی، یک روز کار هشت ساله را کرد، یکروز این ملت نشان دادند؛ آمریکایها و قدرت طلب هایی که در داخل هستند نمی توانند با هر وسیله و به هراسمی ، انقلاب مخملی ، انقلاب رنگی و کودتا برپا کنند با این ملت نمی توانند مقابله  کنند.

وی در ادامه به فتنه ۸۸ در گذشته و فتنه جدید در آینده اشاره کرد و گفت : چرا فتنه به وجود آمد؟ بازیگران فتنه چه کسانی بودند؟ دشمنان ما از بدو پیروزی دشمنی شان را شروع کردند یعنی این ملت، آمریکا را از در بیرون کرد می خواست از پنجره وارد شود مردم گفتند: ما کدخدا نمی خواهیم ، ما خود خدا را می خواهیم .

محمدی با بیان اینکه دشمن هر توطئه ای می توانست یک کشوررا ساقط کند به کار برد و افزود: دشمن گفته بود ما دیگر باور نمی کردیم که شما از این فتنه سالم در بیایید، فتنه ای که عمیق بود و همه دشمنان ما می گفتند که فتنه ای از  این فتنه خفیف تر برای نابودی یک نظام کافی بود ولی این ملت پیروز شدند؛ و به این دلیل فتنه ایجاد شد که دشمنان ما از دشمنی خودشان ناامید شده بودند.

وی با اشاره به هشت سال جنگ تحمیلی یادآور شد : ما ناامنی راحس نمی کنیم ، سه هزار روز ناامنی آنهایی که ناامنی را حس کردند، می فهمند یعنی چه ؟ بعضی وقتها ، گفتن حرف خیلی راحت است، یکی از مسئولین آمریکا گفته بودکه ما هر چه به عقل مان می رسید، انجام دادیم ولی ایران قوی تر شد.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه آمریکایی ها دیگر ابزاری نداشتند و این فتنه را با همکاری دشمنان داخلی به راه انداختند، اضافه کرد: یکی دیگر از دلایل ایجاد این فتنه این بود که دشمنان خارجی ما یعنی استکبار و آمریکا چند کشور را یا به اسم خود شان یا فلان مسئول در قالب انقلاب های رنگی ، به همین روش ساقط کرده بودند.

وی ادامه داد: در یک انتخاب یک نفر برنده و یک نفر بازنده است، کسانی که دیدند قدرت در دستشان  نیست، گفتند پس از این روش هم می توان استفاده کرد، برای اولین بار در کشور، دشمنان داخلی و خارجی با هم یکی شدند یعنی اگر فتنه ۸۸را باز بینی کنیم، می بینیم یک ضلعش استکبارو آمریکایها و در کنارش منفعت طلب ها ، سلطنت طلبها و اراذل واوباش بودند وبرای این کار پول می گرفتند .

محمدی سلیمانی با بیان اینکه یک طیف زمانی دیدند نمی توانند قدرت را به دست بگیرند، دست به این توطئه زدند، بیان کرد: فتنه ای که مقام معظم رهبری می فرمایند:عمیق ترین فتنه است و بزرگترین گناه فتنه گران، این است که دشمن را امیدوار کرد .

وی ادامه داد: قبل از انقلاب هر کشوری که به پیروزی می رسیدبه دلیل پشتیبانی آمریکا بود، هر دولتی که آمریکا و رژیم صهیونیستی ازآنها پشتبانی می کردند پیروز میدان بوند. اما بعد از انقلاب اسلامی اینها از فرزندان انقلاب اسلامی شکست می خوردند .

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی  گفت : هدف این فتنه عمیق، براندازی نظام جمهوری اسلامی بود؛ دشمن دست بردار نیست .

وی با بیان اینکه در بحث روشنگری باید  کسانی که در داخل هستند را بشناسیم بدخواهانی که سی و چند سال است علیه این انقلاب و علیه این مردم هر کاری توانستند، کردند، اینها هم فرصت را مغتنم شمردند و با تبلیغاتِ خودشان وارد میدان شدند؛ اذعان کرد: امروز یک پروژه فراموش سازی در جامعه دارد رقم می خورد، می خواهند مردم فتنه گران را و خیانت ها و جنایت های اینها را فراموش کنند.

محمدی سلیمانی با بیان اینکه ۸۵ درصد مشارکت درانتخابات در  دنیا صدا می دهد ، افزود: در دنیا، جایی که مشارکت بالاباشد دولت ها حرفی برای گفتن دارند، جهان دانست به این نتیجه می رسید که   ایران هسته ای را قبول کند، اما این شیرینی را در کام مردم تلخ کردند .

وی بابیان اینکه اوباما شعارش تغییر بود، ابراز داشت : امروز اگر تحریم ها را بردارند،شرایط ما شبیه  زمستان سال۸۷ می شودبا این تفاوت که درآن زمان تأسیسات هسته ای و سفره هسته ایمان گسترده تر بود و دشمنان از  همه جا نمی توانستند بازدید کنند، اما الان اگر هم تحریم ها را بردارند، برمی گردیم به  آن زمان بدون آن سفره هسته ای، پس خسارت فتنه را همیشه بایستی برای مردم گوشزد کنیم.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی  افزود: امروز انقلاب اسلامی مرکز اسلام ناب محمدی است ، توطئه گران و فتنه گران همه می خواهند این اسلام نباشد، بر اساس قرآن وظیفه ما این است که همیشه در گذشته سیر کنیم و برای آینده عبرت بگیریم .

وی بابیان اینکه امروز به لطف خداوند به برکت نعمت ولایت امنیت داریم، افزود: کشور ما جزء با امنیت ترین کشورهای دنیاست، در منطقه ای که جزو نا امن ترین مناطق دنیاست.

محمدی با اشاره به سخن نخست وزیر انگلیس که بایستی این مردم را تحریم کنیم و سفره این ملت را هدف بگیریم ، ادامه داد: تحریم هایی که آمریکایی ها فرش کرد اگر برای هر کشوری انجام می شود آن کشور ساقط می شود.

جنگ نرم؛ همانندبیماری سرطان است که هیچ دردی ندارد

وی در ادامه با اشاره به فرمایش حضرت امام(ره) که می فرمایند این ملت می توانند گرسنگی و تشنگی را تحمل کنند ولی تحقیر را تحمل نخواهند کرد افزود: جنگ نرم ، بیماری  است مثل سرطان، بی صدا و بی درد است، در جنگ سخت سنگرداریم  و طرف مقابل داریم ولی جنگ نرم اینچنین نیست، جنگ نرم؛همانند بیماری سرطان که هیچ دردی ندارد و زمانی به آن پی می بریم  که دیگر کار از کار گذشته است.

محمدی سلیمانی با اشاره به جنگ ۱۶ ساله امیرالمومنین(ع) و معاویه گفت: جنگ نرم جنگی است که دشمنان علیه این ملت راه انداختند، حرف جنگ نرم برای ملت براندازی انقلاب است.

دشمن می خواهد نرم افزار این انقلاب را از بین ببرد

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد نرم افزار این انقلاب را بزنید، چون هویت این ملت از اسلام و آموزهای  اسلامی  و ولایی  است، تصریح کرد: قرآن می گوید، نگذارید کفار بر شما مسلط شوند در دنیا باید عدالت باشد،خون مردم  سوریه، عراق، لبنان، نیجریه و پاریس هیچ فرقی ندارند ، در جوهری این انقلاب اسلامی تفرقه معنا ندارد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی  با بیان اینکه اگر کشوری را شماسراغ دارید، با سازش و با رابطه با کدخدا ، امنیت، رفاه و پیشرفت به دست آورده است به ما نشان دهید افزود: دشمنان می خواهند این نرم افزار انقلاب، یعنی  باورها و اعتقادات را بگیرند، دومین نرم افزار این انقلاب، ولایت است؛ دشمنان می گویند: اگر ملتی ولایت نداشت؛ خطر ندارد، اگر ولایتی هم ملت نداشت، اقتدار ندارد. اگر ملت با ولایت به هم متصل شوند اینها شکست ندارد.

وی با بیان اینکه ولایت یعنی فرمانده این انقلاب متاسفانه امروز با عناوین مختلف دشمن دارد کار می کند،  طرخح مسئله شورای رهبری دانسته یا نادانسته در زمین دشمن بازی کردن است ، مگر فرق امروز ما با قبل از انقلاب چیست؟ آن زمان ولایت نداشتیم، امروز داریم.

وی ادامه داد: ما انقلابی ها و ارزشی ها بایستی همیشه نگران باشیم و امیدوار، نگران باشیم به خاطر دین خدا و امیدوارباشیم که با وجود لطف خداوند و پشیبانی شما ملت با داشتن ولایت ، دشمنان ما هیچ غلطی نخواهند کرد .

وی یکی دیگر از راهبردهای آمریکا را تعامل و مذاکره دانست و افزود: به قول سعدی اگر از راه دشمنی نتوانستید از راه دوستی وارد شوید و از راه دوستی کارهایی می توانید انجام دهید  که از راه دشمنی نمی توانید، آمریکا فرمولشان این است که  اگر می توانید کشوری را شکست دهید، حمله نظامی کنید و شکست شان دهید؛ تا بقیه عبرت بگیرند. یادمان باشد در دوستی با استکبار، اگر با دست راست دست به ما می دهد، و توافقنامه امضا می کند با دست چپ این توافقنامه را پاره می کند .

محمدی سلیمانی عنوان کرد: اوباما امضا می کند، آقای کری نامه می دهد، امضای جان کری اعتبار دارد یا رئیس جمهور آمریکا؟،چرا مقام معظم رهبری تا این حد، از نفوذ نام می برند؟ وقتی بررسی  می کنیم  می بینیم ، اوباما نیز به همین تعداد اسم از تغییر نظام ایران می برد.

تغییر در سیاست خارجه راه نفوذ است

وی با بیان اینکه  دشمن تغییر در هویت، را می خواهد و افزود : اگر اسلام را از انقلاب بگیرند، اینها با داعشی ها هیچ فرقی نمی کنند. مهم اسلام است ؛ جمهوری اسلامی که انقلاب اسلامی نداشته باشد مهم نیست . بایستی نفوذ کنند تا تغییر ایجاد شود،  تغییر در سیاست خارجی   یعنی چه ؟ یعنی ما در رفتارمان تغییر ایجاد کنیم، یعنی ما در سیاست خارجی مان دیگر علیه آمریکا شعار ندهیم .

معاونت سیاسی سپاه ثارالله عنوان کرد : مقام معظم رهبری می فرماید شعار مرگ بر آمریکا مثل اعوذ بالله من شیطان رجیم است که قبل از هر سوره ای خوانده می شود.

وی افزود : دشمن می خواهد با نفوذ تغییر رفتار در سیاست خارجه انجام دهند اینکه ما در مقابل رژیم صهیونیستی نایستیم ، از حزب الله حمایت نکنیم، چون اگر حمایت کنیم امنیت اسرائیل به هم می خورد.

محمدی سلیمانی اذعان داشت : اینها در سیاست خارجی به نام نفوذ دنبال این هستند ما بین مردم کاری کنیم آمریکابد نباشد جنایتهای آمریکا را فراموش کنند؛ تا امروز آمریکا بد بوده، امروز آمریکا خوب است ،اما  ما قسم می خوریم که آمریکا به هیچ وجه نمی خواهند زمینه پیشرفت این ملت را فراهم کند.

وی با بیان اینکه آمریکا چه با جنگ سخت، چه نرم و چه با دست دوستی دادنش تماماً برای براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه ریزی می کند افزود: آمریکا جز براندازی این ملت و انقلاب هیچ هدفی ندارد و اگر اینها بر ملت ایران مسلط شوند، با این ملت به نحوی رفتار می کنند که کشورهای یمن، سوریه و نیجریه عبرت بگیرند، اینها در سیاست خارجه تغییر می خواهند ایجاد کند .

محمدی سلیمانی با اشاره به حادثه منا گفت : مقام معظم رهبری فرمودند : ما می توانیم این مصیبت را تحمل کنیم ولی این حقارت را نمی توانیم، مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان نیروی دریایی بیان داشتند اگر این روال ادامه پیدا کند، جواب ما سخت و خشن خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر امروز در دنیا قدرت داشتید حرفی برای گفتن دارید تصریح کرد : امروز اگردر مقابل قدرتها ایستادید دشمن عقب نشینی می کند و اگر ضعف از خود نشان دادید باید عقب نشینی کنید.

محمدی سلیمانی با بیان اینکه بعضی ها آمریکا را یک گاو می دانند نه گرگ، و دشمن این نظام را بزک می کنند، بیان کرد: گروهی می گویند: آمریکا گاو است یک خوبی ها و یک بدی هایی دارد؛ هم شاخ دارد و هم شیر، شما چرا با شاخ های گاو درمی افتید، از خوبی هایش استفاده کنید .

وی ادامه داد: گروه دوم که نیروی های ارزش و انقلابی هستید؛ می گویند: اشتباه نکنید آمریکا گاو نیست، بلکه گرگ وحشی است. اگر ایستادید، عقب نشینی می کند، و اگر هم گاو باشد این شیری که این گاو دارد با قرص سیانور مخلوط شده و سمی است. در این مسائل فکر کنید تا عبرت بگیرید .

بیداری مردم  و اعتماد رهبر به ملت ایران حماسه ۹دی را شکل داد

وی در بخش دیگر سخنانش با بیان اینکه امسال دو اتفاق  مهم برای جمهوری اسلامی، انتخابات خبرگان و انتخابات مجلس شورای اسلامی ، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بایستی بهترین ها باشد ، بهترین از لحاظ مشخص است ، یکی اینکه خط خودش را با فتنه مشخص کند، مقام معظم رهبری فرمودند که فتنه خط قرمز نظام است. و دوم  بحث ولایت پذیری حقیقی است

محمدی عنوان کرد : معیار ما این است که نمایندگانی در این پایگاه  قرار بگیرند که ولایتمدار و کارآمد باشند و نسبت به دشمنان ما تعصب داشته باشند با هر تهدیدی عقب نشینی نکنند .

بصیرت مثل دیانت است، خریدنی نیست

وی دلیل شکل گیری حماسه ۹ دی را بیداری مردم و اعتماد رهبر به ملت ایران دانست و افزود: این مردم فهمیدند رهبرشان خیلی مظلوم است و به یاری شتافتند، حال وظیفه ما و شما این است که بصیرت داشته باشیم ، راه رفتن در شب مه آلودبدون چراغ مشکل است، این چراغ مه شکن، همان بصیرت است؛ بصیرت هم مثل دیانت است،خریدنی نیست .

محمدی سلیمانی افزود: ما باید بصیرت را کسب کنیم و همیشه آن را با راه ولایت به روز کنیم، کسانی به قول بعضی ها برای این نظام و انقلاب خدمت کردند ولی الان  اشتباهات زیادی دارند؛ انقلابی بودن مهم نیست، انقلابی ماندن مهم است.

وی مجلس خبرگان را مهمتر از مجلس شورای اسلامی دانست و بیان داشت : بعضی ها از طیف فتنه گران به این نیت نیروهای خودشان را می چینند، که  می گویند این مجلس ، مجلس رهبر سازاست .

محمدی افزود : گروهی دل در گرو آمریکا دارند دشمنان می گویند: اگر می خواهیم انقلاب اسلامی را ضعیف کنیم، فرمانده را بایستی به میل خودمان انتخاب کنیم، و تنها راهش را مجلس خبرگان رهبری می دانند .

وی توصیه کرد: در انتخابات باید کاری کنیم که اهداف انقلاب اسلامی محقق شود نه، اهداف آمریکایی ها.

وی با بیان اینکه شأن بسج و فلسفه بسیج اجازه نمی دهد پشت هیچ جریانی باشد، افزود: و ظیفه ما این است که نمایندگان اصلحی انتخاب کنیم بر اساس معیاری که ولایت تعیین کرده است .

انتهای پیام /

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب