پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:11:40 - پنجشنبه 10 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کسانی که دنبال آزادی و ممنوع تصویری فتنه گرانند، خود فتنه گر هستند/خباثت های آمریکا به این ملت تمامی ندارد
امام جمعه هنزاء با بیان اینکه کسانی که امروز حرف از آزادی و ممنوع تصویری فتنه گران می زند ، خود فتنه گر هستند گفت: کسانی که می گویند یک بازی سیاسی بود، تمام شده بیایید وحدت و همدلی داشته باشیم، اینها خود فتنه ای در سر دارند وآنهایی که دنبال کمرنگ کردن ۹ دی هستند؛ خود عامل فتنه اند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه بخش هنزاء در روز بصیرت در جمع مسئولین و مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه رابر ، ضمن تبریک ۹ دیماه ، به یادماندنی روز در تقویم رسمی جمهوری اسلامی و روز میثاق امت با ولایت گفت : امروز روز۹ دیماه ؛ یادآور ۹ دی ۸۸ است وی  ۹ دی ماه ۸۸ را به شرکت کنندگان تشریح و  گذر کوتاه بر فتنه ۸۸ و عوامل فتنه و مسائلی که در کشور به مناسبت های مختلف رخ می دهد را بازخوانی کرد تا همه مسائل ۹ دی بر مردم روشن شود.

وی با طرح این سؤال که سرچشمه و منشأ این فتنه ها در کجا بود، افزود: از ابتدایی که آقایان برای کاندیداتوری دهمین دوره ریاست جمهوری به صحنه آمدند و نام نوشت و مناظره هایی که در صدا و سیما پخش شد؛ یادآور ۶ سال پیش خواهید شد که از همان ابتدا موسوی و کروبی در واقع یک هدف را دنبال می کردند و آن هم براندازی نظام و اصل ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام علیدادی با اشاره به مناظره بین موسوی و احمدی نژاد و نامه ی هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری ، تصریح کرد: رابطه ما با رهبر باید رابطه عبد با مولا باشد که در این نامه ادب، معرفت و محبت دیده نمی شد، هاشمی رفسجانی در نامه می نویسد که اگر شما مسئله احمدی نژاد را با خانواده من حل نکنید فتنه بزرگی در راه است.

وی با اشاره به طراحی های خارجی و داخلی برای ایجاد فتنه گفت : در این نامه ماهیت فرد مشخص شده، مثل طلحه و زبیر وقتی آمدند پیش علی آنگونه گستاخی کردند؛ ماهیتشان بر ملأ شد و خواص بی بصیرت مایه ننگ ملت را از اینجا نشأت گرفت که هاشمی رفسنجانی در نامه قید کرد، اگر این مسئله حل نشود فتنه ای عظیمی در راه است.

وی ، با اشاره به عوامل فتنه؛ یادآور شد : یک روز قبل از انتخابات ۸۸ تحصن طرفدارهای میر حسین موسوی در مقابل وزارت کشور که می گفتند یا میر حسین موسوی یا مقابله با اصل نظام ؛ و سرآمد آنها در شب انتخابات ۸۸ ، با حضور گسترده ملت در دهمین انتخابات ریاست جمهوری، که تا ساعت ۲۴ تمدیدشد و یک امر بدیهی است، این در حالی که در ساعت ۲۳ آن شب میر حسین موسوی تشکیل جلسه می دهد؛ هنوز رأی و نظر مردم در صندوق ها و شعب اخذ رأی انتخابات کشور بود که موسوی خود را با آمار بالا برنده انتخابات می نامد و می گوید اگر من رأی نیاوردم ، بدانید دزدی و تقلب در انتخابات صورت گرفته است، این از عوامل فتنه در انتخابات است.

امام جمعه هنزاء با اشاره به نظارت استصوابی شورای نگهبان که ذره بین نظام جمهور اسلامی و قانون انتخابات است افزود: نظارت استصوابی یک شعار سیاسی نیست، شورای نگهبان یکی از اساسی‌ترین نهادها و از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که با هدف حراست از قانون اساسی کشور و اسلامیت نظام تشکیل شده است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تأکید کرد:  شورا ی نگهبان همیشه امانت دار مردم است و آن کسی که نظارت شورای نگهبان را تماشایی می دادند، با قانون بیگانه است.

وی به گوشه ای از هتک حرمت هایی که به اسم دانشجو در لوای دانشگاه روز ۱۶ آذر ۸۸ از پاره کردن عکس امام و رهبری و شعارهای افراد بی بصیرت اشاره کرد و افزود: اولین شعار” نه شرقی، نه غربی ، جمهوری ایرانی” و شعار” نه غزه، نه لبنان جانم فدای ایران، غزه و لبنانی که حضور قاسم سلیمانی در آنجا تمامی ندارد و امنیت اسلامی را بر قرار میکنند؛ و همچنین به جای شعار مرگ بر آمریکا، شعار مرگ بر روسیه را سر دادند، همین آقایان سران فتنه سکوت کردند و در پشت پرده سکوت آنها نشانه ی حمایت آنها بود.

امام جمعه هنزاء با بیان اینکه خدا را هزار مرتبه شکر، کسی مثل موسوی و کروبی رئیس جمهور نشد، چون نمونه آن خاتمی رئیس جمهور شد، در آن زمان خیلی از معضلات ، بی بندباری ها و مشکلاتی که الان داریم از آن زمان می باشد واعلام کرد: اگر موسوی رئیس جمهور شده بود با این طرز فکر و ادبیات کشور ما باید تاوانش را پس دهد.

وی گفت: امروزکسانی که به خاتمی، موسوی و کروبی رأی دادند به آنها برادرانه نصیحت می کنم سر گلزار شهدا توبه و استغفار کنید.

حجت الاسلام علیدادی ادامه داد: موسوی، کروبی و خاتمی به اسم قانونمداری آمدند، ولی طمرد از دستورات قانون نمودند.

وی همچنین به مهمتر عامل فتنه در روزی که عزای آسمان و زمین است “ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه”، حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است، در تهران خیمه ابی عبدالله(ع) را سوزاندند و از پشت بام منازل بر سر عزاداران امام حسین (ع) سنگ باراندند و آنها را مورد هتک حرمت قرار دادند،عنوان کرد: در بعدازظهر عاشورا همان کاری که عبید الله بن زیاد، معاویه و شمر در کربلا انجام داد؛ خاتمی ، موسوی و کروبی در تهران انجام دادند.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درآن خطبه ماندگار که مردم حماسه ای را بیافرینند، اشاره کرد و افزود: مردم  قدرشناس نظام جمهوری اسلامی ایران، در روز ۹ دیماه ۸۸ روز میثاق امت با ولایت و دوری کردن از راه موسوی ، خاتمی و کروبی ؛ کشور نجات پیدا کرد و مردم به صحنه آمدند و حماسه عظیمی را در انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند .

امام جمعه هنزاء با بیان اینکه در سراسر کشور همه برای  تمکین از دستورات ولی فقیه آمدند، بیان کرد: دشمن به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی این بار توسط موسوی، کروبی و خاتمی بود؛ اسلامیتی که با ۴۰۰ هزار شهید می خواست  این اسلامیت و ولایت فقیه برداشته شود، وقتی دشمن دید که مردم به صحنه آمد،راهی جز مذاکره باایران ندارد .

وی با بیان اینکه وقتی فتنه ها برچیده شد، ماهیت موسوی، کروبی ، هاشمی ، مرعشی و خاتمی روشن شد افزود: دشمن دید راهی جزمذاکره با ملت ندارد ، این ملت گوش به فرمان ولی امر مسلمین، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ایست.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ، با بیان اینکه کسانی که امروز حرف از آزادی و ممنوع تصویری فتنه گران می زند ، خود فتنه گر هستند گفت: کسانی که می گویند یک بازی سیاسی بود، تمام شده بیایید وحدت و همدلی داشته باشیم،اینها خود فتنه ای در سر دارند وآنهایی که دنبال کمرنگ کردن ۹ دی هستند؛ خود عامل فتنه اند.

وی ضمن تشکر از تیم مذاکره کننده کشور، به خباثت های دشمن در برجام ، pmd و محدودیت ویزایی برای ایرانیها اشاره وتأکید کرد: به گفته فرمایش مقام معظم رهبری آ مریکا با اصل اسلام مخالف است ، خباثت های آمریکا به این ملت تمامی ندارد .

امام جمعه هنزاء با بیان اینکه چرا۸۰ درصد مقام معظم رهبری نام نفوذ را به کاربردند؟، گفت: آمریکا می خواهد در کشور ما نفوذ پیداکند همانگونه که در عراق، سوریه، لبنان و افغانستان است در کشورما هم همین را می خواهد و این به برکت رهنمودهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری و رشادت های جانبازان، بسیجیان، خانواده های شهدا و ایثارگران این فتنه را آمریکا باید به گور ببرد.

وی به دو انتخابات پیش رو و بسیار مهم کشور اشاره کرد و افزود : نماینده مجلس شورای اسلامی، یک پارمترمهم باید داشته باشند و آن هم ولایتمداری است، خدای نا کرده مثل مجلس ششم پا نگیرد ، در مجلس ششم چقدر این کشور عقب افتاد.

حجت الاسلام علیدادی مهمترین شاخصه مهم برای انتخاب نماینده مجلس را تمکن از دستورات ولی امر مسلین حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای دانست و افزود: وظیفه نمایندگان، آب، نان، برق ، آسفالت کردن جاده و … نیست ، اینها در چارچوب اختیارات دولت است که خدمات یکی پس از دیگری می آید .

وی بیان کرد : برای قانونگذاری، مهمترین قانون تمکن از دستورات مقام معظم رهبریست، انتخابات خبرگان رهبری اهمیت زیادی دارد.

امام جمعه هنزاء در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جایگاه رهبری و ولایت فقیه اذعان داشت : کسانی که می گویند ما باید نظارت بر رهبری داشته باشیم؛ کجای قانون اجازه داده ؛ شما بر ائمه جمعه، شورای سیاست گذاری قوه قضائیه ، صدا و سیما و سازمان تبلیغات نظارت کنید ، خیلی باید مواظب باشند.

وی با بیان اینکه کسانی در فتنه حضور داشتند، مطمئنا از ذره بین شورای نگهبان رد نخواهد شد، ادامه داد: ما هر چه داریم از رهبر ی است ؛ شهدای رابرو ۳۵۰ شهید رفتند و شهید شدند فقط به دلیل تمکن از دستورات ولی فقیه است.

امام جمعه هنزاء به بیان فتنه جدید طرح شواری رهبری گفت : در خبرگان رهبری هم به یک دیدگاه رأی بدهید؛ دیدگاه کسی که مطیع ولایت و نائب امام زمانمان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای باشد .

وی در پایان از حضور حماسی تمامی مردم و مسئولین قدر دانی کرد.

انتهای پیام /

 

 

  1. مهمان   دی ۱۴, ۱۳۹۴  

    لعن علی عدوک یا حسین
    خاتمی و کروبی و میر حسین

  2. مهمان   دی ۱۴, ۱۳۹۴  

    کاش عنوان تیتر خبری تون رو این جمله حاج آقا علیدادی گذاشته بودید که فرمودند : کسانی که به خاتمی، موسوی و کروبی رأی دادند به آنها برادرانه نصیحت می کنم بروید سر گلزار شهدا توبه و استغفار کنید.

  3. مهدی   دی ۱۴, ۱۳۹۴  

    من خودم توی این مراسم بودم وقتی حاج آقا علیدادی فتنه گران رو می کوبید برخی از این مسئولین اصلاح طلب رو میدیدم که سر به زیر انداخته بودند و عرق شرم می ریختند

  4. محمد رضا   دی ۱۴, ۱۳۹۴  

    به نظر من جنایت این فتنه گران (هاشمی و خاتمی و کروبی ومیر حسین موسوی ) در سال ۸۸ از جنایاتی که شمر و یزید و عمر سعد در حق اسلام و امام حسین (ع) کردند کمتر نیست و باید اینها رو نیز تا روز قیامت لعن و نفرین کنیم

    • معین   دی ۱۴, ۱۳۹۴  

      احسنت . نظر منم همینه

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب