پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:09:42 - جمعه 11 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن آمریکا، اسلام گرایی است/ مردم استان با آب دهان فتنه گران را غرق می کنند
خطیب جمعه رابرگفت: این استان که حسینیه ایران و دیار کریمان است ، با همان مشت های گره کرده یوم الله ۹ دیماه آنچنان به دهان فتنه گران بزنند و با آب دهان کاری می کنند که آنها غرق شوند.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه شهرستان رابردر خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی در خصوص« حسن خلق» که متاسفانه امروزه در جامعه کمرنگ شده اشاره کرد و گفت : اکثر طلاق ها در دادگاهها به دلیل کج خلقی، یا بد اخلاقی، بد دهنی است .

وی با اشاره به آیه ۱۵۹ سوره آل عمران وبا بیان روایات متعددی  پیرامون حسن خلق افزود: «حسن خلق»، محبوبترین و ارزشمند ترین عمل نزد خدا بعد از واجبات است، در روایت دیگر می فرماید : در ترازو عمل چیزی سنگین تر از خلق نیکو نیست .

صادقی بیان داشت :اگر ما دنبال رو نبی مکرم اسلام (ص) هستیم محور و الگوی اصلی و شاخصه این پیغمبر اخلاق محوری و خوش خلقی است.

وی ادامه داد: امام صادق)ع( می فرمایند : مومن، پس از واجبات، عملی محبوب تر از خوشرفتاری با مردم بر خدا عرضه نکرده است.

خطیب جمعه رابر تصریح کرد: اگر پدر و مادر نتوانستند فرزند ش را تربیت اسلامی کند جامعه او را تربیت می کند و سیلی به گوش او می زند .

وی با بیان اینکه جوان امروزی خیلی کج خلق، بد اخلاق ، کم تحمل، کم ظرفیت و کم صبرند، گفت : وقتی انسان کم تحمل ، کم ظرفیت و کم صبر باشد خروجی اش بد اخلاقی و کج خلقی است .

حجت الاسلام صادقی خوش اخلاقی و خوش برخوردی را عامل آبادانی ، طول عمر و آرامش در خانواده دانست و عنوان کرد: ما امت پیامبر (ص) مکارم اخلاق را در خانواده ها رعایت کنیم، همدیگر را خوب صدا بزنید، مشکلات بیرون خانه را در داخل خانه نیاوریم، اگر زندگی پیغمبر را بررسی کنیم محور اصلی زندگی پیامبر(ص) اخلاق مداری است،به دلیل همین اخلاق نیکو خیلی از غیر مسلمانان به دین مبین اسلام روی آوردند.

امام جمعه رابر افزود: اخلاق حسنه را در زندگی خودمان الگو قرار دهیم ، بگونه ای که به واسطه خوش اخلاقی و خوش برخوردی همسران و عزیزان مان از زندگی در کنار همدیگر احساس رضایت کنند.

حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابردر خطبه دوم با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولین نظام ومیهمانان کنفرانس وحدت اسلامی گفت : ازیک سیاستمدار آمریکایی سؤال کردند: دشمن آمریکا کیست؟ او در جواب می گوید: دشمن آمریکا تروریسم نیست، مسلمانان نیستند، دشمن آمریکا اسلام گرایی است

وی با بیان اینکه اسلام گرایی به کسانی می گویند که پایبندی و حاکمیت نسبت به اسلام داشته باشند امریکا از این می ترسد ، در ادامه افزود: وقتی بیداری اسلامی در دنیای اسلام رخ می دهد، تلاش می کنند آن را از بین ببرد و یا نابودش کند و در بعضی مواقع نیز موفق می شود، در یمن، لیبی و ۱۰۰نفر از مردم نیجریه را به قتل می رساند به دلیل خطر از اسلام گرایی است.

خطیب جمعه رابر ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در یوم الله ۹ دی، افزود: آمریکا سعی دارد در دنیا نمایندگانی را چه در رئیس جمهوری، چه در مجلس داشته باشد تا بتواند کار خودش را انجام دهد.

وی ادامه داد:  در سال ۲۱۰ انقلاب نارنجی اوکراین و در انتخابات کشور گرجستان نفر آمریکایی که نفر سوم شد با ۱۸٫۵ درصد آرا ، بحث تقلب را پیش کشیدند و با تظاهرات ، تحصن و اغتشاشات مجبور به انتخابات دیگری شدندو آن را رئیس جمهور گرجستان قرار دادند و در سال ۸۸ فتنه ای قبل از انتخابات به بهانه  تقلب ایجاد کردند و چند روز طولی نکشید که به ۹ دی ختم شد .

خطیب جمعه رابر اذعان کرد: وقتی آمریکا دید فتنه گران مهره سوخته ای هستند و دیگر کارایی ندارند، آنها را در زباله دان انداختند و سر آن را بستند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به خسارت های فتنه ۸۸ که بر کشورمان وارد شد عنوان کرد: در انتخابات پیش رو مردم با بصیرت بیشتر به صحنه بیایند، انتخابات را رصد کنند، افراد را بشناسند تا کلاه سرشان نرود.

وی با بیان اینکه کسانی نه به اسم سران فتنه بلکه به اسم خیر مدرسه ساز مجلس می گیرند، باید به آنها بفهمانیم جای دهن پارگی و زدن حرفهای اضافه نیست، نه با تظاهرات و اختشاش با ترک کردن جلسه اعتراض خودشان را به آنها برسانند و در ادامه افزود: نگذاشتند سخنرانی ارزشی در دانشگاه صحبت کند و کسانی که وابسته به فتنه گران هستند در دانشگاه ها دعوت و حمایت کردند .

صادقی خاطر نشان کرد :این استان که حسینیه ایران و دیار کریمان است ، با همان مشت های گره کرده یوم الله ۹ دیماه آنچنان به دهان فتنه گران بزنند و با آب دهان کاری می کنند که آنها غرق شوند.

انتهای پیام /

  1. محمد رضا   دی ۱۴, ۱۳۹۴  

    به نظر من جنایت این فتنه گران (هاشمی و خاتمی و کروبی ومیر حسین موسوی ) در سال ۸۸ از جنایاتی که شمر و یزید و عمر سعد در حق اسلام و امام حسین (ع) کردند کمتر نیست و باید اینها رو نیز تا روز قیامت لعن و نفرین کنیم

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب