پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:26:31 - سه شنبه 15 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چرا مشکلات مقام معظم رهبری هزاران بار بیشتر از مشکلات امام(ره) است؟
چرا مشکلات مقام معظم رهبری هزاران بار بیشتر از مشکلات امام(ره) است؟همان طوری که مشکلات حضرت امیر(علیه‌السلام) هزاران بار بیشتر از مشکلات پیغمبر بود.

به گزارش ” صبح رابر”؛  به نقل از ناب نیوز؛ شواهد نشان می دهد سازمان های جاسوسی غربی در پی اهداف جدیدی هستند و معتقدند محور ثبات جمهوری اسلامی ولایت فقیه است .
بازوان جمهوری اسلامی که زیر نظر ولی فقیه متضمن ثبات هستند عبارتند از:
– سازمان صدا و سیما که خنثی کننده شبهه های ایجاد شده توسط رسانه های غربی مانند شبکه های ماهواره‌ای و اجتماعی است.
– نیروهای مسلح از جمله بسیج و سپاه که در تامین امنیت بخصوص مقابله با داعش و رشد اقتصادی و روشنگری مردم نقش دارند.
برنامه سازمان های جاسوسی تغییر باور و عقیده مردم نسبت به ولی فقیه و نقدهای حساب شده است تا محبوبیت وی کم و سپس تاثیرگذاری ایشان بر مردم خنثی شود .
سازمان های صدا و سیما و نیروهای مسلح به خصوص بسیج و سپاه و پلیس به شدت مورد تهمت قرار گیرند تا از چشم مردم بیفتند و کسی به آنها اعتماد نکند تا نتوانند در اقتصاد و امنیت نقش خود را ایفا کنند .
اجرای برنامه نفوذ با استفاده از افراد ضعیف نفس و ریاست طلب و ساده لوح است تاآنها احساس کنند حق دارند علیه ارکان نظام عمل کنند و لذا تهمت ها و افتراها به بسیجیان (جوانان پاک ملت ) و سپاه (برامده از درون بسیج) و صداوسیما همچنین طرح شورای رهبری توطئه دشمن است که توسط عده ای ساده لوح و نادان اجرا می شود.
همه ی معقولین و دلسوزان انقلاب هشدار می دهند تا مردم بار دیگر در گرداب فتنه گرفتار نگردند ,چون همراهی بعضی از افراد ثبت نام کننده و کاندیداها با سران فتنه وفتنه گران و اظهارات نسنجیده آنان بوی جنجال می دهد.
تجربه ثابت کرده ملت باید هوشیار باشد تا بار دیگر آتش فتنه شعله ور نشود ,زیرا شواهد چنان تداعی می کند بعضی قانون را تا انجا قبول دارند که منافع شخصی آنها را تامین کند.
نکته دیگر اینکه چرا مشکلات مقام معظم رهبری هزاران بار بیشتر از مشکلات امام(ره) است؟(همان طوری که مشکلات حضرت امیر(علیه‌السلام) هزاران بار بیشتر از مشکلات پیغمبر بود.).
شهید مطهری جواب این پرسش را داده است، اظهار داشت: چون پرچمی که در مقابل پیغمبر بالا می‌رفت مردم را دعوت به بت پرستی می‌کرد، اما اولین پرچمی که در برابر حضرت امیر(علیه‌السلام) بالا رفت آیه قرآن خواند که ” مَن قُتِلَ مظلوما فقد جعلنا بولیه سلطانا” .
امروز هم حامیان فتنه گران اتش زننده به قران، آیه ی قران می خوانند و حدیث امام حسین (ع) را می آورند در حالی که مسببان توهین به امام حسین ع سران فتنه بودند و این نفاق انهاست.

محمود.ز

انتهای پیام/

بر چسب ها:
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب