پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:26:02 - چهارشنبه 16 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نیاز امروز جامعه ی جوان خداجویی است
نظام سرمایه داری هم امروز پاسخگو نیاز جامعه بشری نیست و امروز اسلام به عنوان مکتب الهی در حال گسترش در همه کشور ما است و نیاز امروز جامعه ی جوان خداجویی است.

به گزارش” صبح رابر“، به نقل از ” آرمان کرمان” ، سایت سپاه ثارالله استان کرمان نوشت: ۱۳دی ماه مصادف با سالروز ابلاغ پیام تاریخی حضرت امام به گورباچف رهبری شورای سابق است که در سال ۱۳۶۷ انجام گرفت ، نامه تاریخی امام خمینی در شرایطی به رهبری شوروی سابق نوشته شد که بسیاری از تحلیل گران سیاسی ، نظاره گر تجدید نظر طلبی و آغاز تحولات دنیای کمونیسم بودند و قادر به اظهار نظر یا موضع گیری روشن دربارۀ رخداد در حال انجام در بلوک شرق نبودند.

امام خمینی (ره) با بینش برخواسته از مکتب وحی و فراتر از بینش سیاسی ، به ترسیم این رویداد مهم پرداختند ، امام پیش بینی کرد مارکسیسم بصورت قطعی شکست خواهد خورد و به رهبر شوروی هشدار دادند در دامن نظام سرمایه داری غرب فرو نغلتند و هشدار دادند فطرت انسان الهی است و بازگشت نهایی جامعه انسانی به فطرت خداجوی خویش از وعده های الهی است.

ویژگی پیام امام این بود که اندیشمندان مسلمان به تشریح و تبیین معارف ناب آن پرداخته و نیاز روز افزون مسلمانان و دیگر ملیت ها و مذاهب کشور ما را پاسخ گو باشند.

امام خامنه ای هم با ارسال نامه به جوانان اروپایی آنان را برای اندیشیدن در زندگی پیغمبر فراخواندند ، چون نیاز امروز جامعه ی جوان خداجویی است.

امام خامنه ای جوانان اروپایی را خطاب قرار داده اند که زیرا نظام سرمایه داری هم امروز پاسخگو نیاز جامعه بشری نیست و امروز اسلام به عنوان مکتب الهی در حال گسترش در همه کشور ما است.

نظام سرمایه داری دشمن درجه یک خود را اسلام ناب محمد (ص) می داند که ندای آن از ایران اسلامی بلند است و بیداری اسلامی را در پیش دارد ؛ گسترش اسلام  ناب قطعا اسلام آمریکایی که مروج آن دولت سعودی است ضعیف گشته و از بین خواهد رفت.

زمینه های حمایتی عربستان در به سقوط کشاندن دولت و حکومت سوریه ، تفرقه انکنی در عراق و سقوط دولت مردمی عراق که برخواسته از رای مردم این کشور است ؛ هزینه های کمر شکن در نابودی حزب الله در لبنان ؛ هزینه های کمر شکن در نابودی مردم یمن خصوصا انصارالله ؛ حاکمان عربستان را دیوانه کرد که دست به هر جنایتی می زنند.

از کشتار کودکان در بمباران های شهر یمن  تا اقدامات شهرهای کشورهای محور مقاومت دریغ نمی کنند ؛ زیرا ساکنان عربستان مهره های اصلی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و ماموریت را به نیابت انجام می دهند.

نوشته ی : محمد مطهری

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب