پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:27:50 - دوشنبه 21 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
میزبانی بشقابهای نفود بر سفره حریم خانواده
وقتی پدر خانواده دیش و گیرنده ماهواره می خرد و بر پشت بام خانه اش نصب می کند گویی شیطان را بر جسم و روح اعضاء خانواده خود مسلط کرده است، چرا که ماهیت و اساس کار شیطان را، وسوسه و دعوت باطل و گناه شکل می‌دهد؛ و برنامه های ماهواره ای نیز همین را دنبال می کنند.

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از “اقطاع“، با کمی تامل در سخنان امام خامنه ای(مد ظله العالی) در خصوص سناریوی نفوذ در میابیم که صحبهای معظم له از مرحله تاکید به مرزهشدار رسیده است.

 

وقتی واژه نفوذ را در سایتهای اینترنتی جستجو می کنیم دو معنا برای آن در نظر گرفته شده است یکی معنای “رخنه و رسوخ پیدا کردن” و دیگری به معنای ” توانایی و قدرت” است. شاید در ابتدا این معنی که متداول هم نیست عجیب به نظر برسد اما واقعیت این است، وقتی دشمن بتواند در فرهنگ، اقتصاد، سیاست و … یک کشور رسوخ پیدا کند در واقع توانایی و قدرت سیطره برآن را هم پیدا می کند.

دشمن شکست خودره ای که ۳۶ سال در جنگ به شیوه های مختلف با ایران اسلامی شکستهای خفت باری خورده است چند صباحی است با طراحی پروژه هایی در حال ورود موریانه وار به کشور است.

در این بین تلاش دشمن برای رسوخ در باورهای و عقاید مسلمانان چند برابرحوزه های دیگر بوده است و این اهمیت و نقش فرهنگ را نشان می دهد چرا که فرهنگ زیربنای سایر حوزه ها می باشد.

یکی از ابزارهای رخنه فرهنگی دشمن که متاسفانه در برخی شهرها به وفور از آن استفاده می شود کانالهای ماهواره ای است که با برنامه های مخرب فرهنگی، از سخن پراکنیهای علیه نظام گرفته تا تولید و انتشار برنامه ها و سریالهای خلاف اخلاق سعی در از بین بردن باورها و اعتقادات خانواده ها خصوصا جوانان و نوجوانان دارد.

وقتی پدر خانواده دیش و گیرنده ماهواره می خرد و بر پشت بام خانه اش نصب می کند گویی شیطان را بر جسم و روح اعضاء خانواده خود مسلط کرده است، چرا که ماهیت و اساس کار شیطان را، وسوسه و دعوت باطل و گناه شکل می‌دهد؛ و برنامه های ماهواره ای نیز همین را دنبال می کنند.

یکی از اهداف ماهواره، حمله به دین با ابزار خرافه و عرفانهای کاذب است که در پی منحرف کردم ذهن نوپای جوانان و نوجوانان سعی دارد روح خدا جوی انها را به سمت پرتگاه خر افه سوق دهد.

علاوه بر این، هدف غایی آن، سست کردن بنیان خانواده با پخش سریالهای خلاف اخلاق و تغییر سبک زندگی است چرا که دشمن به خوبی می داند علت شکست آنها در جنگ ۸ ساله حضور جوانانی بود که در راه اعتقادات و باورهای خود جان و مال و هستی خود را بی هیچ چشم داشتی فدا کردند و همچنین می داند که این جوانان در حریمی به نام خانواده رشد کرده اند حریمی که بر پایه یکی سری اعتقادات بنا شده است . لذا سعی دارد با بی هویت کردن انها جامعه ای به بار بیاورد که از درون متزلزل باشد.

 

لذا قبل از آنکه دیر شود برنامه ریزان حوزه فرهنگی باید با آگاهی بخشی و روشنگری در خصوص اهداف شوم دشمن، این نفود فرهنگی که حقیقتا به تعبیر امام خامنه ای(مد ظله العالی) شبیخون فرهنگی است را مهار کنند.

امیری

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب