پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:06:24 - شنبه 26 دی 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دشمن با اعمال نظرات خود در مجلس به دنبال نفوذ است/غربی ها می دانند که مجلس یکی از ارکان مهم نظام است
دبیر اول کمیسیون اجتماعی کشور گفت: بایستی به نکته توجه داشته باشیم که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مجلس یکی از ارکان مهم نظام بوده است، بنابراین دشمنان تلاش دارند به نوعی در این مجموعه نفوذ داشته باشند و نظرات خودشان را اعمال کنند.

گزارش ” صبح رابر“؛ محمداسماعیل سعیدی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی کرمان ۱۴۰۰ ، مبنی بر اینکه کمتر از ۴۰ روز به انتخابات مجلس و خبرگان رهبری باقی مانده و براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه باید مراقب نفوذ دشمن در مجلس باشیم، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات به سرنوشت خود کمک می کنند و همچنین به تعیین نمایندگان در خانه ملت.
وی با بیان اینکه در واقع این نمایندگان هستند که مسائل کشور را سامان می بخشند ، گفت: بایستی به این نکته توجه داشته باشیم کلام قانون گذاری و مسائل مهم کشور مثل برنامه پنج ساله و امثالهم و مباحث قانون گذاری مقامات و همچنین نظارت بر اجرای قانون و عملکرد قوای دیگر می تواند از موضوعات مهم مجلس باشد.
دبیر اول کمیسیون اجتماعی افزود: لذا بایستی به این نکته توجه داشته باشیم که این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مجلس یکی از ارکان مهم نظام بوده است.
وی ادامه داد: بنابراین دشمنان تلاش دارند که به نوعی در این مجموعه نفوذ داشته باشند و نظرات خودشان را اعمال کنند .
سعیدی ابراز داشت: لذا بایستی هم مردم ما و هم مسئولین و دست اندرکاران با هوشیاری و دقت نظر کامل افرادی را مشخص نمایند که این اشخاص دارای شاخصه های مورد تاکید حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باشند و ازجمله پایبندی به نظام و التزام عملی به نظام جمهوری اسلامی و آرمان مقدس این انقلاب و امام و شهدا داشته باشند.
وی همچنین عنوان کرد: نمایندگانی که انتخاب می شوند باید دلسوز ملت و کشور باشند و هیچ گونه گرایش و وابستگی به غرب و مباحثی که الآن به عنوان غربزدگی است نداشته باشند صرفا برای خدمت متعهدانه و مسئولانه و دلسوزانه به مردم و کشور باشند.
سعیدی بیان کرد: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که در تراز نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی و امام و شهدا باشند.
دبیر اول کمیسیون اجتماعی همچنین در رابطه با تاثیر انعکاس بیداری و هوشیاری مردم از حضور فتنه در انتخابات و نفوذ در مجلس در فضاهای مجازی و رسانه ها ، اظهار داشت: فضاهای مجازی و همچنین رسانه ها نقش بسیار اساسی در شکل گیری تفکر و فرهنگ در جامعه دارد و لذا من معقتدم که بسیار تاثیرگذار است و به نوعی باید گفتمان رهبری را در جامعه تعلیم و انتشار دهیم و آنها را نهادینه کنیم.
انتهای پیام/م.ن

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب