پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:20:33 - جمعه 2 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۶کشور ابر قدرت جهان به برکت انقلاب در مقابل ایران زانو زدنند
خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه در زمان شاه خائن کشور ایران در برابر کشورهای دیگر ارزشی نداشت عنوان کرد: حال ببینید ۶ کشور ابر قدرت جهان در مقابل ایران با صلابت زانو بزنند و مذاکره کند این عزت ، قدرت و صلابت ایران است خیلی ارزش دارد و این ارزش را امام، شهدا و شما مردم به این مملکت دادید.

به گزارش “ صبح رابر“؛ حجت الاسلام  مهدی  صادقی  امام جمعه  شهرستان رابرضمن دعوت به  تقوای الهی و   تشکر از هیأت مذاکره کننده،  این دولت  و  دولت های قبل گفت : بعد  از گذشت ۱۲سال با برداشته شدن  تحریم های ظالمانه توسط آمریکا جای تشکر و قدردانی از تیم مذاکره کننده متعهد دارد .

وی اجرایی شدن برجام و پاسخ نامه رئیس جمهور توسط مقام معظم رهبری که بر ۵ نکته مهم تأکید دارد، افزود:  باید مراقبت شود  که  طرف مقابل تعهدات خودرا  به  طور  کامل  انجام  دهد،  چرا که دشمن ملت ایران،  دشمن  عهد  شکن، دروغگو و اهل  خلف وعده است و از این رو  اعتماد به چنین دشمنی  شایسته نیست.

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر سخنان مکررمقام معظم  رهبری و امام راحل که  فرمودند: آمریکا قابل  اعتماد نیست، دشمن بزرگ اسلام است  و در نکته دیگر بیان کرد : رهبر معظم انقلاب تأکید کردند که حلّ مشکلات اقتصادی کشور در گروی تلاش بی‌وقفه و خردمندانه در همه بخشها در جهت اقتصاد مقاومتی است و نباید کسی به این امید واهی باشد که مشکلات کشور با مذاکره با دشمنان حل می‌شود.

وی در  نکته دیگری از فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: همگان توجه کنند که در برابر آنچه در این معامله به دست آمده، هزینه‌های سنگینی پرداخت شده است و نباید با تحلیل‌های مغرضانه چنین جلوه داده شود که دشمن به ایران اسلامی لطف کرده است و یا بدون هزینه، این میزان از دستاورد نیز حاصل شده است.

DSC08676

خطیب جمعه رابر با اشاره به اینکه  در زمان شاه خائن  کشور ایران در برابر کشورهای دیگر ارزشی نداشت عنوان کرد: حال  ببینید ۶ کشور ابر قدرت جهان در مقابل ایران با صلابت  زانو  بزنند  و مذاکره کند  این عزت ،  قدرت و  صلابت ایران است خیلی ارزش  دارد  و این ارزش  را  امام، شهدا  و  شما  مردم  به این مملکت  دادید.

امام جمعه رابر با بیان  آخرین نکته، رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: مبادا از خدعه، نیرنگ و نقض عهد دشمن غافل شوید و خصوصاً در این میانه باید به دولت مستکبر آمریکا بدبین بود؛ ما با  بد بینی  پای  میز  مذاکره بنشینیم،  با بد بینی کارمان را انجام  دهیم، چرا که  نشان  داده در  جاهای دیگر خلف  وعده  کرده است.

مهدی صادقی با بیان تأکید مقام معظم رهبری: اقتصاد مقاومتی را راهبرد اصلی حل مشکلات اقتصادی برشمردند، گفت: رفت و آمدهای کنونی هیأتهای خارجی نباید به هیچ وجه به صنعت و تولیدات  داخلی لطمه بزند، مسئولان مراقب باشند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم  رهبری  با دست اندر کاران انتخابات  عنوان داشت : مردم، با بصیرت و فکر، انسان‌های صالح را انتخاب کنند؛ کسی که وقتی در مسند نشست خود را سپر بلای مشکلات کشور قرار دهد، کشور را به دشمن نفروشد.

DSC08677

خطیب جمعه رابر ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند  کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند ،مجلس. در هیچ جای دنیا در مراکز تصمیم‌گیری کسی که اصل نظام را قبول ندارد راه نمی‌دهند.

حجت اسلام  صادقی با اشاره به رد و احراز نشدن صلاحیت ها  افزود:  با  وضعیت  به وجود آمده  افراد رد و عدم احراز صلاحیت شده با تمکین از قانون به فتنه جویان بهانه ندهند ؛ در این  وضعیت  ۲۰ یا  ۳۰ نفر از  افرادی که  اسرائیلی هستند ؛ وارد  شودند اما  شورای نگهبان  مراقب  بود، در بحث خبرگان  بعضی از افراد یا نیامدند امتحان  بدهند یا  صلاحیتش  را نداشتند یا  موارد دیگری اینها کسانی هستند بعضاً  از جاهای  دیگری  خط می گرفتند ما باید مراقب  باشیم،  مجلس خبرگان و شورای اسلامی   ما  دست  شما  مردم است ، این سه شهرستان  یک  کرسی  در مجلس  دارد.

وی  خطاب به  کاندیدها گفت :  چه  اصلاحات و اصول  گرا،  البته هر دویی  که پایبند به نظام  و ولی  فقیه  باشند، بنشینید اجماع  کنند و یک  نفر اصلح را بیاورند.

امام جمعه رابر با بیان اینکه بعضی ها می گویند کسب  تکلیف  ایجاد  کرده  پس  جنگ را فراموش  کردید،  خاطر نشان کرد: خیلی ها از ایثارها، گذشت ها و فدا کاری هایی  جوانان و اینکه  گرسنگی  و  تشنگی را  تحمل  کردند اما در جبهه عقب  نشینی  نکردند و در بعضی از  موارد  ایثار  و  گذشت آنها اینگونه بود که خودشان را روی مین می انداختند که  زودتر به هدف برسند .

وی با بیان اینکه چرا  مردم را سر در گم  کرده اید وکسانی که  می گوید ما کسب  تکلیف کردیم بنشینید  یک نفر اصلح را  وارد میدان کنید  که  مردم  بفهمند  به چه  کسی باید  رأی  دهند و اضافه کرد:  اگر کسب  تکلیف  ما برای خدا ،  دین  و اسلام  است برای  پایبندی  به نظام است  عقب بروید و اگر برای دنیاست جلو  بیاید ، مجلس  ششم را ببینید؛ چقدر می خواهید  مورد  امتحان  قرار  بگیرید.

امام جمعه رابر لزوم رعایت مرّ قانون و اهانت نکردن به نهادهای قانونی  دانست و افزود: رد  صلاحیت شدگان  نباید  در مجلس خبرگان ومجلس  شورای اسلامی راه  یابند؛ در ۲۰ سال قبل همان  که می گوید مر  قانون، در مقابل  شورای  نگهبان بایستید؛ حال  برای  شورای  نگهبان  تصمیم  بگیرید،  آقایی که  هیچ   پستی ندارید  می خواهید مردم را تحریک کنید و  فتنه  دیگری  به راه بیندازید.

وی ادامه داد:  هر نهاد قانونی  قابل  احترام است، یک  نهاد  قانونی را نباید مورد افتراء قرار دهید نه اینکه آن  نهاد  قانونی اشتباه نمی کند  اما این  دلیل  نمی  شود آن  نهاد  را  تضعیف  کنید.

امام جمعه رابر با بیان حضور پر شور مردم در دو انتخابات آتی گفت : با شاخصه  و الگو های  انتخاب اصلحی که  مقام معظم رهبری می فرمایند می توان هر انسان انتخاب مناسبی داشته باشد.

حجت الاسلام  صادقی در خطبه اول  با اشاره به آثار و فوائد  اخرویی  حسن خلق بر اساس آیات و  روایات  بیان داشت: حسن خلق موجب  درجات عالی می شوداگر چه  این  فرد عبادتش  ضعیف  است  .

وی با بیان اینکه در اسلام  سفارش شده که برای خانواده خود وقت بگذارید  و به آنها رسیدگی کنید ، اذعان داشت :  با اخلاق حسنه  گردش  کنید اینها  باعث  می شود انسان  خستگی  درونش را تخلیه کند و خروجی آن  خوش  اخلاقی  و برخود صحیح با  خانواده می شود .

امام جمعه رابر با بیان اینکه  وقتی انسان  بخواهد  ۱۰۰ درصد در اختیار  دیگران  باشد، خروجی  مثبتی ندارد، همیشه ناراحتی ، بد دهنی و  کج  خلقی  است  و ابراز داشت :  خدمت به مردم  ثواب  دارد اما در صورتی   که از رسیدگی به همسر و فرزندان عقب  نمانید و آنها  راضی باشند.

وی از آثار دیگر  حسن خلق افزود : در  روایتی از امیرالمومنین(ع) آمده است که  اخلاقت را نیکو  کن  تا  خداوند  حسابت را آسان  بگیرد ؛ اخلاق حسنه  باعث آمرزش  گناهان می  شود  و لغزش ها را  ذوب می کند و به سبب داشتن حسن خلق به بهشت می  روند .

امام جمعه رابر دین خشن را همان  دین وهابیت دانست و افزود: محور اصلی آمدن  پیامبر (ص) خوش اخلاقی  بوده است.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب