پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:46:27 - دوشنبه 5 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حکایت پیست دو ومیدانی رابر همچنان اسیر وعده ها
دوسال از افتتاح پیست دو و میدانی رابر گذشته اما زمین خاکی خراب سهم وزرشکاران رابری در این پیست دو و میدانی است که همچنان در وعده ها خاک می خورد.

به گزارش ” صبح رابر“؛ افتتاح نخستین  پیست  دو و میدانی  در  ۱۹آذر سال ۹۲ در مجتمع ورزشی پهلوان تختی رابر به همت  اعضای هیئت دو و میدانی‌، شهرداری و اداره تربیت بدنی با کمترین هزینه حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع کلید خورد.

علی محمدی رئیس هیئت دو و میدانی رابر در حاشیه این افتتاحیه عنوان داشت : آب و هوای شهرستان و ارتفاع آن از سطح دریا موجب به وجود آمدن استعدادهای بالقوه در زمینه ورزش دو و میدانی در سطح شهرستان رابر شده است و شهرستان رابر توانسته ‌است در سطح استان کرمان، کشور و رقابت‌های بین‌المللی از جمله کشور ایتالیا مقام نخست را کسب کند.

وی به پرورش استعداد یابی  در این  رشته  ورزشی در رده‌های ۵۰۰ متر، ۸۰۰ متر و یک هزار و ۵۰۰ مترتأکید  کرد اما بیشتر ورزشکاران این رشته به دلیل نبود پیست با دو و میدانی خداحافظی کردند.

نوجوانان و جوانان  رابری دارای استعداد بالایی در دو میدانی هستند به طوری که در سال‌های گذشته همواره در تیم استان انتخاب شده اند و دارای مقام‌های کشوری می‌باشند.

اهمیت دو و میدانی در میان رشته های گوناگون ورزشی انکارناپذیر است بطوریکه سوابق آن به اندازه عمر بشر طولانی است امیدواریم با ساخت این پست دو و میدانی  گامی در جهت نشاط و سلامتی مجموعه ورزشی این شهرستان برداشته و  شاهد درخشش جوانان رابری  در مسابقات  بین المللی باشیم.

DSC08689 DSC08691 DSC08695 DSC08697 DSC08698

انتهای پیام  /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب