پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:05:48 - دوشنبه 5 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه جمعی از خانواده‌های شهدا به فرمانده کل سپاه پاسداران+عکس
در پی ساخت و تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پالایشگاه پارس جنوبی توسط سپاه، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در نامه‌ای به سردار سرلشکر محمدعلی جعفری از اقدامات سپاه در حوزه سازندگی به ویژه در زمینه صنعت نفت قدردانی کردند.

به گزارش “ صبح رابر“؛ به نقل از گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، در پی ساخت و تکمیل فازهای ۱۵ و ۱۶ پالایشگاه پارس جنوبی توسط سپاه، جمعی از خانواده شهدا با نامه ای به سرلشکر محمد علی (عزیز) جعفری از اقدامات سپاه در حوزه سازندگی به ویژه در زمینه صنعت نفت قدردانی کردند.

سردار لشکر پاسدار جعفری

فرمانده محترم کل سپاه انقلاب اسلامی

سلام علیکم

خبر ساخت و راه‌اندازی سازه‌های ۱۵ و ۱۶ پالایشگاه پارس جنوبی به دست مجاهدات قرارگاه خاتم الانبیا این غیور مردان بی ادعا که مردانگی و تلاش خود را در عرصه سازندگی به اثبات رساندند و افتتاح آن به دست رئیس جمهور محترم مایه مباهات و دلگرمی ما شد.

خدا را سپاس می‌گوییم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانسته در اوج خصومت‌ها، کج خلقی‌ها و تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی موجبات دلگرمی و شادکامی مردم عزیزمان را فراهم آورد.

این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها خود بیانگر بی ثمر بودن و عقیم ماندن تنگناهای اقتصادی بود که طی ا ین سالها بر ما ناجوانمردانه اعمال نمودند و یادآور جلوه‌های جوانمردی،‌ فرزندان، همسران و برادران شهید و ایثارگرمان در صنعت نفت می‌باشد که طی سال‌های دفاع مقدس در حفظ و نگهداری تاسیسات نفتی در زیر آتش و بمباران مردانه ایستادگی کردند. امروز که فرزندان سپاهی این مرز و بوم همانند سال‌های سخت حماسه ۸ سال مقاومت طلایه دار راه شهدایمان می‌باشند خدا را شاکریم و به این امر واقفیم که هر کجا دشمنان این آب و خاک بر ما سخت گرفتند و بدی کردند همان جا نقطه قوت ما گردید و ما تهدید را به فرصت تبدیل نمودیم که این خاصیت روحیه ایثار و شهادت است.

جنگ تحمیلی و تحریم‌های خصمانه در زمینه‌های اقتصادی و بین‌المللی نمونه‌های بارزی از این سخن است که با خودباوری و اتکای به نفس می‌توان در برابر ناملایمات ایستادگی کرد. راه‌اندازی فازهای ۱۵ و ۱۶ پارس جنوبی اجرای عملی فرمان رهبری عظیم الشأن انقلاب در تحقق شعار اقتصادی مقاومتی است که این مهم نسخه قابل تعمیم و نجات بخش در سایر عرصه‌های ملی و بین‌المللی نیز خواهد بود. این تلاش‌ها در حقیقت ترجمان این فرمایش رهبری است که کلید توسعه و پیشرفت اقتصادی را باید در اقتصاد مقاومتی جستجو کرد و راه پیشرفت، مقاومت و خود باوری است.

در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر فراوان از مجموعه خدوم قرارگاه خاتم الانبیاء آرزوی علو درجات برای شهدای این مرز و بوم را داریم.

والسلام خانواده شهدای صنعت نفت کشور

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب