پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:02:03 - دوشنبه 12 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
صدای زنگ انقلاب ۳۷ بهار آزادی در مدارس رابر طنین انداز شد
همزمان با ۱۲ بهمن، زنگ انقلاب سی و هفتمین بهار آزادی در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان رابربه صدا در آمد.

به گزارش “صبح رابر”؛ همزمان با ۱۲ بهمن، ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه ، زنگ  انقلاب سی و هفتمین بهار آزادی در همه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی شهرستان رابربه صدا در آمد.

مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مدارس ، در مدرسه دبیرستان سرانه فلسطین دوره اول  این شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی صادقی امام  جمعه شهرستان رابر  در این آیین ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب گرامیداشت و گفت: انقلاب اسلامی به وسیله  خانواده ها و  بزرگان  شما دانش آموزانبه یاد ماندنی شد .

وی با اشاره به مشکلات  قبل از انقلاب بیان کرد: همه  افراد  دعامی کنند؛  الهی آن روز برنگردد،  در آن  زمان ، هیچ کسی ارزشی  برای  پدران  و خانواده های  شما قائل  نبود  این حرکت انقلاب  است و به برکت  انقلاب  اسلامی انتخاب مجلس خبرگان ونمایندگان مجلس در دست شما مردم است.

صادقی ادامه داد:  ایران با وجود امام و خانواده ایرانی حتی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیافتد و این به خود  مردم  بر می گردد  .

حجت الاسلام صادقی به تلاش های سرداران افتخار آفرینی همچون سردار سلیمانی را  ستودنی خواند  و تصریح کرد: آیا پدر سردار سلیمانی سرمایه دار بود،  آیا با سواد  بود، آیا  پایتخت نشین بود؛ نه  از همین  روستاهای  اطراف  شهرستان بود  اینها  همان پرورش یافته  های امام هستند،  اینها شهدای  زنده ایند که  لرزه به اندام آمریکا، اسراییل و انگلیس انداخته اند.

وی به دستاوردهای انقلاب  اسلامی  در عرصه های مختلف  انرژی هسته ای ، بهداشت و غیره  اشاره کرد و  افزود: ملت ما توانسته است با ایستادگی و بردباری در برابر مشکلات و به برکت وجود رهبری های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری تاکنون سربلند و سرافراز باشد.

امام جمعه رابر  بر پایبندی همگان به انقلاب اسلامی تأکید  کرد و عنوان داشت:  گوش به فرمان امام  و  ولایت باشید ، و در این   امنیت و آرامشی که مرهون شهدا، امام (ره)  و مقام  معظم رهبری، درس بخوانید که  آینده از آن شماست .

DSC08753

DSC08754DSC08758DSC08763DSC08764DSC08767DSC08768DSC08776DSC08777DSC08779DSC08782DSC08785DSC08788DSC08789DSC08797DSC08798DSC08800

انتهای پیام /

  1. علی   بهمن ۱۳, ۱۳۹۴  

    اجسنت بسیار عالی بود زنگ انقلاب بهار ۳۷ دست برگزار کنندگان درد نکند بسیار زحمت کشیدند

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب