پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:49:09 - پنجشنبه 15 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اگر مجلسی مانند مجلس ششم شکل بگیرد کشور دچار بحران می شود/ دولت ۹ شرط رهبری را ماستمالی کرد/ هاشمی از ترس سید حسن علیه شورای نگهبان حرف زد
عضو شورای شهر تهران تأکید کرد:امروز هم اگر پشت جبهه انقلاب را خالی کنیم، مجلسی مانند مجلس ششم شکل خواهد گرفت و هر روز دچار فتنه و آشوب و مشکلات خواهیم بود.

به گزارش” صبح رابر”، به نقل از  آرمان کرمان، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در جمع فعالین سیاسی کرمان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: در زمان پیامبر غفلت از نعمت ولایت موجب اضمحلال جامعه شد و اگر امروز ما هم این نعمت را کنار بگذاریم به سرنوشت آنها دچار خواهیم شد.

وی تصریح کرد: انتخابات یکی از موارد شکر عملی نعمت های خدا است و شرکت در انتخابات حفظ دستاورد های انقلاب است.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به ایام دهه فجر ، خاطر نشان کرد: انقلاب ما با مدیریت ولایت شکل گرفت و معادلات قدرت را در جهان تغییر داد.

سروری مدیریت امام درانقلاب را یک مدیریت ریسک پذیر و با تدبیر دانست و تشریح کرد: در ۱۲ بهمن وقتی امام تصمیم گرفت به میهن بازگردد همه مخالف بودند چرا که می دیدند که پهلوی همچنان بر سرکار است ولی امام فرصت مناسب را دید و وارد کشور شد.

وی تاکید کرد: مدیریت امام خمینی ره و پس از آن مدیریت رهبری یک مدیریت مبتنی بر تبدیل تهدیدها به فرصت ها و تردید ها به تصمیم ها است.

این کارشناس مدیریت امور دفاعی با یادآوری قانون کاپیتالاسیون و مصنویت آمریکایی ها در زمان طاغوت ، اعلام داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایرانی ها به افضل اقوام تبدیل شدند و آمریکایی ها دست بسته در برابر سربازان ما زانو می زنند.

وی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا ما را از لولوی تحریم بترساند، اظهار داشت: آنها دائما ما را به تحریم تهدید می کنند و دائما حالات تحریم ها در حال تغییر هستند.

سروری با اعلام اینکه آمریکایی ها، چهار نباید را پس از انتخابات سال ۹۲ برای ایران تعریف کرده بودند، آنها را اینگونه تشریح کرد: اول آنکه ایران نباید قدرت برتر باشد ، دوم آنکه ایران نباید قدرت هسته ای باشد، سوم آنکه ایران نباید حامی تروریسم  ( مقاومت ) باشد، و چهار اینکه ایران نباید هندسه سیاسی دنیا را تغییر دهد.

این کارشناس مدیریت امور دفاعی با ابراز اینکه تحلیل آمریکایی ها این بود که به رهبری برجام را نخواهد پذیرفت، عنوان کرد: رهبری دست آمریکا را خواند و با مدیریت برجام و گذاشتن ۹ شرط برای اجرای آن، تمام منافذی که دشمن از می توانست استفاده کند را بست.

وی با اعلام اینکه امروز ما از غرب طلبکاریم که به تعهدات خود عمل کند، تاکید کرد: هرچند دولت در اجرای برجام در حال ماست مالی کردن این ۹ شرط رهبری است.

این نماینده سابق مجلس تاکتیک جدید آمریکا را بر اساس جنگ نفتی و فرقه ای دانست و تشریح کرد: کاهش قیمت نفت کاملا سیاسی است و شاهد آن این است که با وجود کاهش قیمت انرژی قیمت دیگر کالاها کاهش پیدا نکرده است.

وی گفت: هدف این جنگ نفتی کاهش قدرت خرید و تضعیف کشورهای نفتی است.

این نماینده شورای شهر تهران بیان کرد: البته این از امداد های الهی است که ما را به سمت آرزوی امام و رهبری یعنی اداره کشور با اقتصاد منهای نفت ببرد.

وی ادامه داد: از دیگر نشانه های امداد الهی بودن کاهش قیمت نفت این است که رقبای اقتصادی ما در منطقه در حال خاموش شدند هستند.

سروری درخصوص جنگ فرقه نیز گفت: کشتار نیجریه و اعدام شیخ نمر در همین راستا صورت گرفت ولی رهبر انقلاب با مدیریت این دو اتفاق مانع آن شد که جنگی رخ دهد و دشمنان خوشنود شوند.

وی در ادامه به انتخابات مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس ششم آنچنان زخمی بر دل رهبری گذاشت که همیشه از آن یاد می کردند و در دیدار با نمایندگان مجلس گفتند: کار به جایی رسید که از اتاق فرماندهی نظام به دشمن چراغ سبز نشان می دادند.

این کارشناس مدیریت امور دفاعی ادامه داد: در زمان کودتا علیه آلنده ، وی در روز های آخر از مشاور خود می پرسد: مردم می گفتند که تو جاسوس سیا هستی حالا که کار تمام شده بگو آیا درست است؟ مشاور هم می گوید: بلی درست است سیا مرا در زمان تحصیل به خاطر هوشم جذب کرد و بعد از به قدرت رسیدنت به تو نزدیک شدم. سیا به من ماموریت داده بود که افراد کارآمد را از اطرافت دور کنم و کاری کنم افراد نالایق را به کار بگماری.

وی تاکید کرد: امروز هم اگر پشت جبهه انقلاب را خالی کنیم، مجلسی مانند مجلس ششم شکل خواهد گرفت و هر روز  دچار فتنه و آشوب و مشکلات خواهیم بود.

سروری در پاسخ به سوال یکی از حضار در خصوص مواضع اخیر هاشمی علیه شورای نگهبان گفت: نظر سنجی ها نشان می داد رای هاشمی بسیار کمتر از سید حسن است لذا آقای هاشمی با این موضع گیری تلاش می کند اولا سیدحسن رد صلاحیت شود تا احتمال ورود وی به مجلس خبرگان افزایش یابد و دوما با مظلوم نمایی خود را حامی خانواده امام معرفی کند.

وی با بیان اینکه حامیان هاشمی نیز مواضع اخیر وی را نپسندیده اند اظهار داشت: برخی به نام امام می خواهند ارزش های امام را ذبح کنند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب