پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:17:53 - جمعه 23 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به جای امیدواری ۵+۱ طرح اقتصاد مقاومتی را که تدبیر رهبریت عملی کند
یکی از کارمند رابری ا نتظارش را از دولت اینگونه بیان کرد: به جای امیدواری به ۵+۱، طرح اقتصاد مقاومتی را که از فکر با تدبیر رهبریت عملی کند.

به  گزارش ” صبح رابر”، کمتر از  ۱۵ روز  به  انتخابات و موج  حضور گسترده مردم  در م  باقی مانده ؛ خبرنگار  “صبح رابر با  حضور در  جمع  تعدادی از شرکت کنندگان در راهپیمایی از  آنها  معیار انتخاب  اصلح و  اینکه  خواسته  شما مردم از  دولت  برای  وضعیت  معیشتی شان را جویا شد  که خواندن آن خالی از  لطف  نیست .

یکی  از فرهنگیان این شهرستان  در خصوص  شاخص ها و معیار انتخاب  اصلح گفت : باید  پیرومحض مقام عظمای  ولایت باشد  ، فردی  باسواد آگاه به مسائل  روز  به ترفندهای دشمن  بصیرت  داشته باشد  ومتوجه  نفوذ  و ترفندهای  دشمن باشد

وی انتظارش  از  دولت را اینگونه بیان  کرد :  تولیدات را به  کمک  مسئولین  گسترش  دهند  و نیز  از  شعار لغو تحریم ها  مردم و مسئولین ما را غافل  نکند

یکی از دانشجویان رابری می گوید: فرد اصلح  باید عادل و  پیرو  ولایت فقیه باشد، با تقوا،   ایمان و عمل  صالح  باشد  وعده هایی  که می گوید، عمل  کند، دلسوز  مردم باشد و  از  طبقه درد کشیده ی ملت  باشد.

الله حمزه نژاد از دولت  خواست که باید دولت  خود اشتغالی ایجاد کند  و  جوانان را در کارها سهیم کند؛  تورم را کاهش  دهد .

یکی از کارمند  رابری  در خصوص معیار انتخاب اصلح ، وفادار به  نظام را مهمتین  معیار انتخاب  اصلح دانست و افزود: فردی انقلابی و نیز  عدم  تمایل  به غرب  و آمریکا،  متکی به خدا باشد ،  پیرو رهبری ، نه اینکه غربزده باشد و متکی  به آمریکا.

وی  انتظار از  دولت  را اینگونه بیان کرد:  به جای  امیدواری  به ۵+۱،  طرح اقتصاد مقاومتی  را که  از فکر با  تدبیر  رهبریت  عملی کند

فرد خانه دار رابری از معیارهای انتخاب اصلح  گفت:  وفادار  به نظام ، انقلاب  و عدم تمایل  به غرب  و عاشق  ولایت و رهبری  باشد.

وی  انتظار  از  دولت  رسیدگی  به اشتغال  جوانان و معیشت  مردم را  خواستار شد

یکی  دیگر از فرهنگیان رابری  مهمترین معیار انتخاب اصلح را  تابع ولایت فقیه  دانست و افزود:  مدافع  کامل  ارزشها  انقلاب اسلامی  و ادامه دهنده  راه  امام (ره) و شهیدانباشد، معتقد  به نظام  اسلام، پیرو  ولایت فقیه، عادل ، مدیر و مدبر  و دشمن غرب ، آمریکا جنایتکار   و صهیونیسم باشد.

حسینی  انتظار خود را  از دولت  اینگونه بیان  کرد: دولت باید  زمینه کار برای جوانان فراهم کند و طرح اقتصاد مقاومتی را عملی کند ، وحدت حفظ شود  و حافظ  ارزشهای  و خون  شهدا باشد .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب