پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:48:43 - سه شنبه 27 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بی اخلاقی انتخاباتی نشریه “پیام ما” در آستانه انتخابات/اصولگرایی در اشخاص معنا نمی‌شود
یکی از نشریات استان کرمان برای چندمین بار در آستانه انتخابات دست به تخریب یکی از کاندیداها زد و در واقع از پروژه نفوذ رسانه‌ای پرده برداشت.

به گزارش” صبح رابر”؛ به نقل از  هجرت؛ نشریه پیام ما در شماره امروز سه شنبه ۲۷ بهمن، در عکس العمل ناشیانه به اعلام لیست ائتلاف شورای اصولگرایان کرمان واکنش نشان داد و با درج عکس دو نماینده فعلی مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نوشت: پورابراهیمی به اصولگرایی سنجاق شد!

ظاهراً مبتکر این تیتر و عکس، اصولگرایی را در اشخاص می‌بیند و شخصیت‌ها را معرف اصولگرایی می‌داند در حالی که اصولگرایی یک منش و روش است که اشخاص خود را با آن هماهنگ می‌کنند.

این نشریه که با تلاش‌های برخی افراد نگران، به دنبال تخریب یکی از نمایندگان فعلی و کاندیدای مجلس دهم می‌باشد؛ بسیار ناشیانه رفتار نموده و غافل است که مواضع و نظرات دکتر پورابراهیمی بیانگر اصولگرا بودن ایشان است و نه قرار گرفتن وی در لیست ائتلاف اصولگرایان.

برخی که از رای اول بودن دکتر پورابراهیمی به شدت احساس خطر می‌کنند، اینگونه دست به تخریب زده ولی نمی‌دانند که نتیجه‌ی این تحرکات کاملا به ضرر خودشان تمام می‌شود.

نفوذ یک جریان تخریب‌گر در این نشریه آن هم در آستانه انتخابات مسئله‌ی مهمی است که بی شک از دید مردم و اهل نظر پنهان نمی‌ماند و مطمئناً این حرکات نتایج معکوس در بردارد.

دکترپورابراهیمی اگر اصولگرا نبودند، شورای اصولگرایان به هیچ وجه حاضر به پذیرش ایشان نمی‌شدند هر چند وی همواره اعلام نموده مستقل وارد عرصه رقابت خواهد شد. ایشان از جمله کسانی هستند که همواره دغدغه انقلاب، امام، ولایت، شهدا و ارزش‌ها را داشته و دارند و خواه ناخواه زیر چتر اصولگرایی قرار می‌گیرند و شاید هم بتوان گفت؛ ائتلاف اصولگرایان کرمان به ایشان سنجاق شد.

پورابراهیمی برای مطرح شدن، نیاز ندارند که به کسی سنجاق شوند و البته نگرانی از بالا بودن رای ایشان، برخی را به تکاپو و تخریب وادار نموده است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب