پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:26:38 - چهارشنبه 28 بهمن 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گرافیک/ آمریکا غیر قابل اعتماد است
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، فرمودند : یکی از اهداف کسانی که در دو سال اخیر بدنبال مذاکرات هسته ای بودند و انصافاً نیز زحمت کشیدند، گشایش اقتصادی از طریق سرمایه گذاری خارجی بود اما امریکاییها اکنون جلوی همین موضوع را هم می خواهند بگیرند.

به گزارش ” صبح رابر”؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار پرشور هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم آذربایجان شرقی، سخنان گهرباری  را بیان  داشتند که به چند مورد  اشاره می کنیم .

*رهبر انقلاب بار دیگر ملت ایران را به حضور همه جانبه در انتخابات و دفاع از نظام اسلامی و استقلال و عزت ملی فراخواندند و با تأکید بر لزوم هوشیاری در برابر جبهه بی‌پروا و خطرناکِ مقابل ملت ایران که تحت نفوذ و سلطه شبکه صهیونیستی قرار دارد، افزودند: سیاستهای امریکا و بسیاری از دولتهای اروپایی، تحت سلطه این شبکه است و عملکرد امریکاییها در قضیه هسته ای نیز باید در این چارچوب ارزیابی شود.
حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: بعد از جریان طولانی مذاکرات و سپس توافق هسته ای بار دیگر، یک مسئول امریکایی، در روزهای اخیر گفته است، کاری می کنیم که سرمایه داران دنیا جرأت حضور در ایران را نداشته باشند!

* یکی از اهداف کسانی که در دو سال اخیر بدنبال مذاکرات هسته ای بودند و انصافاً نیز زحمت کشیدند، گشایش اقتصادی از طریق سرمایه گذاری خارجی بود اما امریکاییها اکنون جلوی همین موضوع را هم می خواهند بگیرند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: اینکه بارها گفته شد که امریکاییها غیرقابل اعتمادند، معنایش همین است.

*رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر مجلس بدنبال رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم و فناوری و استقلال و عزت ملی باشد، ریل گذاری آن در جهت این هدفها خواهد بود اما اگر مجلس مرعوب غرب و امریکا، و به دنبال حاکمیت جریان اشرافی گری باشد، ریل گذاری او در این جهت خواهد بود و کشور را به مسیر بدبختی هدایت خواهد کرد.

*مقام معظم رهبری با بیان اینکه من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد و آن چیزهایی که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم خواهم گفت، فرمودند: دشمن درصدد است در انتخابات اعمال نفوذ کند.

*حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تمرکز دستگاههای تبلیغاتی جبهه استکبار بر مجلس خبرگان، گفتند: علت تأکید مکرر بر لزوم بصیرت و آگاهی و دانایی مردم در انتخابات، همین موضوع است تا بر خلاف خواسته دشمن عمل شود.

۱۴۳۷۴۵۹۴۴۰ ۲۱ انتخابات-jpg

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب