پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:07:55 - شنبه 1 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
واکنش حجت الاسلام اکرمی به تلاش دشمنان برای مهندسی انتخابات/نباید به اظهارات کذب رسانه‌هایی مثل ‌بی‌بی‌سی توجه‌ای داشته باشیم
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تلاش انگلیسی برای مهندسی انتخابات و خط دهی بی‌بی‌سی در انتخابات پیش‌رو گفت: اصلا نباید به اظهارات کذب رسانه‌هایی مثل ‌بی‌بی‌سی توجه‌ای داشته باشیم، چرا که آن‌ها دشمن هستند و موجودیت ما را قبول ندارند نه اینکه بخواهند نسبت به خبرگان حرفی داشته باشند.

به گزارش ” صبح رابر“؛ حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تلاش انگلیس برای مهندسی انتخابات و خط دهی بی‌بی‌سی در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: از دشمن نباید انتظار خدمت،صداقت و صراحت داشت و ما هم نباید در زمین او بازی کنیم. کاندیداهای خبرگان رهبری را شورای نگهبان تایید کرده و ما باید بین این افراد انتخاب کنیم..

وی افزود: اصلا نباید به اظهارات کذب رسانه‌هایی مثل ‌بی‌بی‌سی توجه‌ای داشته باشیم، چرا که آن‌ها دشمن هستند و موجودیت ما را قبول ندارند نه اینکه بخواهند نسبت به خبرگان حرفی داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: دشمنان خارجی می‌کوشند تا از هر اختلافی که بین ما وجود دارد سوءاستفاده کنند و ما نباید دنباله‌‌رو حرف‌های آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام اکرمی در خصوص افرادی که در داخل به این موضوعات دامن می‌زنند گفت: ما هرچه می‌توانیم در داخل باید آگاه‌سازی و افشاگری کنیم بر علیه دشمن؛ در آستانه انقلاب هم همین بی‌بی‌سی تبدیل شده بود به رادیو ایران و به قدری پیش رفت که حتی شاه را هم عصبانی کرد.

وی با بیان اینکه من با کسانی که در داخل به حرف‌های دشمنان دامن می‌زنند کاری ندارم عنوان کرد: میزان برای ما حال فعلی افراد است و همه‌ی کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند، مورد تایید هستند و ما باید از بین آن‌ها افراد اصلح را انتخاب کنیم و موضع ما نسبت به آن‌ها همان مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب