پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:44:26 - سه شنبه 4 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وابستگی دولت، اقتصاد مقاومتی را می‎خشکاند
کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت با وابستگی به غرب، روح اقتصاد مقاومتی را می‎خشکاند، سفرهای به ظاهر اقتصادی،امیدواری دولت به غربی‎ها را برای مردم بیشتر روشن می‎سازد.

به گزارش “صبح رابر“؛ حسینعلی دانش اقتصاددان و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با بیان اینکه دولت بعد دو سال نتوانسته سیاست ابلاغی اقتصاد مقاومتی را اجرا کند اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در ابتدای فعالیت خود وعده های بزرگ رونق در اقتصاد را می داد اما با گذشت زمان همین دولت به بهانه تحریم و کارهای غلط دولت قبل، از زیر بار مسؤولیت خود شانه خالی می کرد و این در حالی بود که به عملیاتی ساختن اقتصاد مقاومتی که در واقع کذب بود، افتخار می کرد.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی، موتور چرخنده اقتصادی کشور است  و به برنامه ریزی خاص نیاز مبرم دارد و دولت در انسجام تشکلات و گزارشات آماری با عنوان اقتصاد مقاومتی موثر بوده است ولی نتوانسته نقش لازم و اساسی مربوطه را ایفا کند.

دانش خاطر نشان کرد: دولت با وابستگی به غرب، روح اقتصاد مقاومتی را می‎خشکاند، سفرهای به ظاهر اقتصادی،امیدواری دولت به غربی‎ها را برای مردم بیشتر روشن می‎سازد.

وی افزود: دولت باید از ارزش‎ها تبعیت نماید و اصول را زیر پا نگذارد و علاوه بر افکار،اراده عزم جدی برای عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی داشته باشد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب