پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:20:04 - پنجشنبه 13 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یادمان شهید دانش آموز رحیم قادری برگزار می شود /تفرقه و جدایی سبب نفوذ دشمن می شود
مراسم بزرگداشتی به مناسبت بیست و نهمین سالروز شهادت دانش آموز بسیجی شهید رحیم قادری، بعداظهر امروز در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای گتک برگزار می گردد.

به گزارش ” صبح رابر“؛ مقام معظم رهبری فرمودند : «هر چه  امروز  کشو رما دارد  و هر چه  در آینده بدست  بیاورد  به برکت  خون این  جوانان شهید است».

مراسم بزرگداشتی  به  مناسبت  بیست  و نهمین  سالروز  شهادت  دانش آموز بسیجی  شهید  رحیم  قادری،با حضور  جمعی از خانواده شهدا و مردم این محله،  بعداظهر امروز در مسجد حضرت  ابوالفضل(ع) روستای  گتک گرد هم آمده و یاد  و خاطره این شهید والامقام را گرامی میدارند.

 فرازی  از  وصیت نامه  شهید  دانش آموز  رحیم  قادری:

شما  ای  مردم  و  امت  شهید  پرور نماز را بر پا  دارید و مبادا از نماز  دوری جویید و اگر  از نماز  دوری  جویند  از  خداند  دور  شده اید  و اگر از خدا  دور  شوید  بدانید که  به خشم  و  غضب  خدا نزدیک شده اید  و همیشه  مساجد  را  پر نگه دارید و همیشه  با هم  یکی و یک صدا باشید. مبادا  که در بین  شما تفرقه  و جدایی  بوجود آید  چون  اگر در  بین شما جدایی به وجود  آید  دشمن  از جدایی  شما  استفاده  می کند  و در بین  شما نفوذ  می کند  و شما  را به سادگی  از بین  می برد .

شهیدبسیجی رحیم قادری  در شلمچه عملیات کربلای  ۵ در۱۴ اسفند ماه سال ۶۵ به درجه  رفیع شهادت  نائل آمد.

photo_2016-05-01_21-27-16

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب