پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:27:05 - شنبه 22 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
روح شهید نظاره گر کار شما می باشد
امام جمعه رابرضمن تاکید بر خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگری ، خانواده های شهدا گفت: روح شهید نظاره گر کار شماست، و زمانی کاری برای خانواده شهدا انجام می دهید، دعای شهید پشتوانه شماست قدر این بنیاد را و قدر این خدمت را بدانید .

به  گزارش “صبح رابر”، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رابر به همراه جمعی از کارکنان آن اداره  به مناسبت گرامیداشت روز شهدا با امام جمعه شهرستان رابر در دفتر امام جمعه دیدار کردند.

DSC00461

در این دیدار لاله زاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رابر، ضمن تبریک بزرگداشت روز شهدا  و ارائه گزارش عملکرد اداره، خواستار ارائه رهنمودهایی برای حرکت و خدمتگزاری هر چه بیشتر به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر شد.

DSC00460

حجت الاسلام صادقی ضمن خوش آمدگویی به جمع حاضر، روز شهدا را گرامی داشت و گفت: مبادا به بهانه نبود بودجه، دیدار و  سرکشی از خانواده های شهدا را  ترک کنید، احترام ، سرکشی و دیدار از آنان و به یاد کردن فرزندانشان را با هیچ چیزی عوض نمی کنند، این خرج ها باعث می شود ارتباط ها  ضعیفتر شود.

 

وی ضمن تاکید بر خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به جامعه ایثارگری ، خانواده های شهدا افزود: روح شهید نظاره گر کار شماست، برخورد حسنه ای با خانواده شهید داشته باشید، جایگاه شهید بسیار رفیع که قدرت شفاعت دارد و زمانی کاری برای خانواده شهدا انجام می دهید، دعای شهید پشتوانه شماست قدر این بنیاد را و قدر این خدمت را بدانید .

انتهای  پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب