پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:57:53 - دوشنبه 24 اسفند 1394
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انتقاد پذیری دولت شبیه کارگزاران و اصلاحات است
نماینده مردم مشهد با اشاره به ارجاع پرونده مطبوعات منتقد به دادگاه گفت: بعد از این هم شاهد این روند از سوی دولت خواهید بود و اصلا نباید از این گونه رفتارهای دولت تعجب کرد؛ این رفتار را در دوره کارگزاران و اصلاحات هم می دیدیم و این روند تکرار همان رفتار کارگزاران و اصلاحات است.

به گزارش ” صبح رابر“؛ سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بسیج گفت: جریان فکری لیبرال دموکراسی به رسانه به عنوان رکن اساسی نگاه می کند؛ جریان رسانه ای در دنیا کاملا یک طرفه است و نمونه آن انسداد رسانه ای با یک سو بودن خبرها و اطلاعتی که در اختیار مردم گذاشته می شود است.
وی افزود: این جریان در سدد است که هر صدایی که از مخالف بلند می شود، شنیده نشود و بسیار رادیکالی عمل می کند.
قاضی زاده خاطر نشان کرد: اگر یادتان باشد اوایل دول و در بهبوهه انتخابات ۹۲ بعضی از آقایان شعارهایی سر می دادند که مثلا مردم حق دارند به اطلاعات دسترسی داشته باشند و از این قبیل حرف ها؛ اما دولت حداقل در قضیه هسته ای و بررسی توافق هسته ای کاملا نشان داد که ضریب انتقاد پذیری اش بسیار پایین است.
وی با اشاره به ارجاع پرونده مطبوعات منتقد به دادگاه خاطرنشان کرد: بعد از این هم شاهد این روند از سوی دولت خواهید بود و اصلا نباید از این گونه رفتارهای دولت تعجب کرد؛ این رفتار را در دوره کارگزاران و اصلاحات هم می دیدیم و این روند تکرار همان رفتار کارگزاران و اصلاحات است.
قاضی زاده با اشاره به اینکه دولت یازدهم یکی از شعار های خود را آزادی بیان معرفی کرده بود گفت: راستگویان هم گاهی دروغ می گویند.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب