پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:55:34 - دوشنبه 2 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سال۱۳۹۵ سال فاطمی به معنای واقعی است/باید مسئولین نسبت به مشکلات معیشتی مردم اقدامات عملی مشخصی انجام دهند
نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه تأکید کرد: باید مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری عنایت ویژه ای نموده و نسبت به حل معضل بیکاری و مشکلات معیشتی مردم اقدامات عملی مشخصی انجام دهند.

علیرضا منظری توکلی نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار “ صبح رابر در خصوص پیام نوروزی و سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد مقدس ،با بیان این شعر، عید امسال پر از عطر گل یاس شده است و پر از خاطره گندم و دستاس شده است، چینش سفره امسال تفاوت دارد، سین هر سفره,سلامیست که بر یاس شده است گفت : سال  ۱۳۹۵ را که  مزین  به میلاد حضرت زهرا (س) در آغاز و پایان است  به همه ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند سالی پر از شادمانی،  سلامتی و موفقیت برای  آحاد ملت عزیز  ایران بویژه مردم مؤمن و انقلابی  شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه  درخواست می نمایم.

وی از  ویژگی های  سال ۱۳۹۵ را سال  فاطمی به معنای واقعی دانست و افزود: ان شاءالله مردم عزیز ایران، در سایه  ولایت و  رهبری بتوانند راه اولین شهیده امامت و ولایت حضرت  زهرا(س) را  ادامه دهند.

منظری توکلی با اشاره به اینکه  چند ساله مقام معظم رهبری  سعی  دارند  دولتمردان  و مسئولین را به  اهمیت  اقتصاد در شرایط کنونی  جامعه ایرانی واقف سازند، عنوان کرد: امسال هم مقام  معظم  رهبری با صراحت  سال  ۱۳۹۵ را « اقتصاد مقاومتی ، اقدام  و عمل » نامیدند؛ چرا  که تا کنون هر چه در زمینه اقتصاد مقاومتی  مقام معظم رهبری  فرمودند بیشتر با  سمینارها، نوشته ها و نظریه  پردازی ها به این  مطلب  مهم  پرداخته شد و اقدام عملی مشخصی در این زمینه  صورت نگرفته است .

وی ادامه داد: مقام معظم  رهبری به  صراحت  فرمودند که برای  اقتصاد مقاومتی،  نیاز به  شعار  نیست  بلکه  اقدام لازم است. چرا که مبانی  نظری  اقتصاد مقاومتی به وسیله  خود مقام معظم رهبری و سایر اندیشمندان و متفکران  مشخص  شده و برنامه ها، عملاً باید انجام  شود تا کشور نجات  پیدا کند.

نماینده مردم شهرستان های بافت ، رابر و ارزوئیه با اشاره به اهمیت  اقتصاد مقاومتی در دو روایت پیامبر(ص)که میفرماید« اگر فقر از دری وارد شود دین از در دیگر بیرون می رود.»  تصریح کرد: «لا معاش له، لا معاد له»، کسی معاش  ندارد معاد  ندارد؛ بنابراین  اعتقادات مردم  به واسطه  فقر و تنگدستی به خطر می افتد.

وی تأکید کرد: باید مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری  عنایت  ویژه ای  نموده و  نسبت به  حل معضل بیکاری  و مشکلات  معیشتی مردم اقدامات عملی مشخصی انجام  دهند.

منظری توکلی افزود: امیدواریم که با رهنمودهای  مقام معظم رهبری در بارگاه  ملکوتی آقا  ثامن الحجج، اقدام  عملی در این  زمینه صورت  گیرد و کشورامسال به رشد و  شکوفایی اقتصادی  برسد و مشکل بیکاری جوانان عزیز با اجرای اقتصاد مقاومتی  حل  شود .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب