پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:43:12 - چهارشنبه 4 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عابربانکهایی که نه تنها دست دلباز نشدند بلکه با عرض پوزش مواجه شدند
حکایت دستگاه های خودپردازهای رابر در ایام نوروز که خبر از وعده دست دلباز شدن داشتند اما در آغازین روز های سال ۱۳۹۵ با مشکل با عرض پوزش مواجه شده اند.

به گزارش “ صبح رابر“؛ حکایت وعده ای که در خصوص افزایش سقف برداشت ها صادر شده بود، طی چند روز اخیر این عابر بانک ها شهرستان رابر پولی برای عرضه به مشتریان خود نداشتند  و با عرض پوش مواجه می شوند.

این در حالی است که اواخر اسفند ماه داود محمد بیگی ۹۴ مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی از اتخاذ تمهیدات ویژه نوروزی بانک‌ها خبر داده و گفته بود: بانک‌ها موظفند به دلیل تقاضای بالای مردم برای نقدینگی در شب عید به پول‌گذاری در خودپردازها توجه ویژه کنند و اگر مشتریان نتوانند سرویس مناسب دریافت کنند بانک‌ها موظف به پاسخگویی هستند.

پیشخوان ۲

وی در پیشخوان خبر در خصوص تمهیدات بانک ها برای ایام نورز گفت: مجموعه بانک های  بانک مرکزی تلاش می کنند مردم در ایام نوروز بدون کمترین مشکلی عملیات بانکی خود را انجام دهند.

داود محمد بیگی افزود: با توجه به تراکم مراجعه کنندگان به بانک ها و به خصوص دستگاه های خود پرداز بانک مرکزی مجوزی در خصوص افزایش سقف برداشت ها صادر کرده است.

وی  ادامه داد: دارندگان کارت عابر بانک می توانند از همان دستگاه بانک مورد نظر تا سقف ۵۰۰ هزار تومان برداشت کنند.

مدیر اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی تصریح کرد: مجوز سقف برداشت تا مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به همه بانک ها داده شده است و در صورتی که بانکها مایل باشند این امکان را فراهم می کنند.

وی ادامه داد: امکان برداشت تا سقف ۵۰۰ هزار تومان تا پایان تعطیلات فراهم شده است و بعد از تعطیلات به روال عادی خود باز می گردد.

حال علی رغم تاکیدات بانک مرکزی، این وعده  که محقق نشد و برخی از دستگاه های خودپردازبانک ها با اختلالاتی  روبرو شدند و به دلیل عدم سرویس دهی مناسب، بدون پول بودند و به مشتریان وجهی پرداخت نمی کردند.

photo_2016-05-22_18-19-20
با اینکه بیش از چند روز از آغاز ۱۳۹۵ نگذشته، اما تعداد قابل توجهی از خودپردازهای شهرستان پولی برای عرضه به مشتریان خود نداشتند و این خود حاکی از عدم کارکرد مناسب برخی از دستگاه ها است.

photo_2016-05-22_17-51-59

یکی از شهروند خبرنگاران رابر با ابراز نگرانی از این اوضاع عابر بانک ها گفت : هیچکدام از خودپردازهای موجود درشهر پول ندارندویاغیرفعالند دراینصورت گردشگران  و مسافران  نوروزی با این وضع  چه بایدبکنند ؟ بسیاری از مغازه ها ، تعمیرگاهها،جایگاه گاز وغیره، کارتخوان ندارند که ازکارت استفاده شود.

یکی از مراجعه کننده که به یکی از دستگاه های خودپرداز مراجعه کرده بود، به خبرنگار ” صبح رابر” گفت: درست است  حجم مراجعات مردم به شدت افزایش یافته اما با وجود بخشنامه ای که  به بانک‌ها اعلام شده، مردم همچنان با مشکلات بخش های الکترونیکی بانک ها  مواجه هستند .

 

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب