پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:19:27 - پنجشنبه 5 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حرکت اردوهای جهادی در راستای سازندگی و ساخت میهن اسلامی است/ دستان این بزرگواران را می بوسم
رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد: دستان این بزرگواران را می بوسم و از آنها می خواهم که کارشان را سینه به سینه و دهان به دهان انتقال دهند و همسن و سالهایشان تمامی مردم را نیز تشویق کنند .

به گزارش صبح رابر“؛رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو اختصاصی با خبرنگار “شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان” در خصوص حضور و پیشگام بودن جوانا در اردوهای جهادی به ویژه در تعطیلات نوروز گفت: این حرکت از دل پاک  جوانان است و حس فعالیت،آبادانی، هم نوعی و کمک به وطن  در همه آنها وجود دارد و حرکت دسته جمعی آنان بسیار شایسته و قابل تقدیر است.
این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه ان شالله حرکت  جوانان حاضر در اردوهای جهادی در راستای سازندگی و ساخت میهن اسلامی باشد؛ تصریح کرد: چرا که مردم ایران زمین با اراده و پشتکار  کارها را انجام می دهند و در تمامی صحنه های موفق بوده اند .
ایرانمنش ضمن عرض خسته نباشید خدمت این جوانان جهادگر بیان کرد: دستان این بزرگواران را می بوسم و از آنها می خواهم که  کارشان را سینه به سینه و دهان به دهان انتقال دهند و همسن و سالهایشان تمامی مردم  را نیز تشویق کنند تا به یک فرهنگ همیاری  در کشور برسیم بسازند چرا که  فرهنگ حضور در چنین حرکتهایی است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:مطمئن هستم که هم خداوند وهم بنده های خدا از کارهای این جهادگران راضی هستند چرا که هر زمان گامهای مثبتی را برداشته ایم  خداوند نیز مسیرش را باز کرده است همانطور که اگر کشاورز همت کند آب مورد نیاز برای زراعتش نیز می رسد و  اگر مسئولین همت کنند همه چیز در مسیر خودش قرار می گیرد .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب