پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:04:45 - جمعه 6 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اهل بیت (ع) بهترین الگوهای اقتصاد مقاومتی است /۱۲فروردین روزی که پایه های ۲۵۰۰ ساله حکومت طاغوتی درایران فروریخت
امام جمعه رابر با بیان اینکه قصه تحریم ما سنگینتر بود یا قصه تحریم کربلا گفت: دشمن به بچه ۶ ماهه هم رحم نکرد آنها با عزت در مقابل دشمن ایستادند، الگویمان اهل بیت(ع) باشد .

به گزارش ” صبح رابر”؛ حجت الاسلام سمیعی امام جمعه موقت رابر در اولین خطبه‌های نماز جمعه سال جدید، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:  حضرت محمد (ص) فرمودند: با تقواترین مردم کسی که   امر به معروف و نهی از منکر کند و از همه مهمتر  صله  ارحام را به  جا آورد.

وی  یکی از  شرایط  انسانهای  باتقوا را اهمیت دادن به صله ارحام دانست و افزود: پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند:مَنْ یَضْمُنْ لى بِرَّ الْوالِدَیْنِ وَ صِلَهَ الرَّحِمِ اَضْمُنْ لَهُ کَثْرَهَ الْمالِ وَ زیادَهَ الْعُمْرِ وَ الْمَحَبَّهَ فِى الْعَشیرَهِ؛ هر کس نیکى به پدر و مادر و صله رحم را برایم ضمانت کند، من نیز زیادى ثروت، طول عمر و محبّت او را در دل خویشاوندان ضمانت مى نمایم.

خطیب جمعه موقت رابر، عاقبت به خیری و طول عمربا برکت را از آثارصله ارحام دانست و در  ادامه گفت:هر کس می خواهد خداوند بر او سکرات مرگ راآسان کند ، صله ارحام را به جا آورد و  فراموش نکند .

وی به اهمیت صله رحم در اسلام اشاره کرد و عنوان داشت: بپرهیزید از معاشرت با کسى که قطع رحم کرده که قرآن او را ملعون و دور از رحمت خدا شمرده است.

حجت الاسلام سمیعی  در خطبه دوم  با اشاره به سوره  مبارکه  نحل آیه ۱۲۸ بیان  کرد: تقوا و احسان دو عامل موثر در الطاف الهی است،  لطف خداوند متعال  زمانی شامل حال انسان می شود که تقوا و احسان  داشته باشد.

وی افزود: برای اینکه با تقوا شوید از اهل بیت(ع)  فاصله  نگیرید، زندگی اهل بیت (ع)  ، سیاسیتهای اهل بیت (ع)با دشمنان   را الگوی خودمان قرار دهیم تا  دچار تفرقه و مشکل  نشویم.

امام جمعه موقت رابر ضمن  تبریک  سال جدید  با اشاره به  فرمایشات  مقام معظم رهبری  در مشهد مقدس گفت: رهبر انقلاب فرمودند: آمریکا در توافق هسته‌ای به وعده‌هایش عمل نکرد. آنهایی که  دم از آمریکا می  زنید و  تلاش  می کنند با آمریکا  ارتباط  برقرار  کنید، برنامه ها و اهداف دشمن را بشناسند.

وی ادامه داد: دشمن؛ مقصود دولت امریکاست که البته می گویند ما دشمن نیستیم؛ پیام نوروزی دادند به ما و برای جوانان دلسوزی کردند. یا در کاخ سفید سفره هفت سین پهن کردند که این ها بچه گول زنی است.

خطیب موقت رابر گفت: شناخت بهتر  ابزارهای  دشمن قرآن کریم است و ۳ ابزار دشمن را  تبلیغات و ایران هراسی، نفوذ و تحریم برشمرد.

وی ادامه داد: دشمن  در هر  پست ،  لباس و  مقامی  نفوذ  پیدا می کنندو  استفاده ابزاری از سیاست مداران  قصه آمریکا است.

حجت الاسلام سمیعی یکی از ۳ ابزار موثر دشمن، تحریم دانست وگفت: قصه  تحریم، برنامه ای که  دشمن برنامه  ریزی  کرده  بود و متاسفانه ما خودمان و بعضی از مسئولین هم تقویت کردیم. در برهه ای تحریم را بزرگ کردیم. و در برداشتن تحریم ها هیچ اتفاقی نیفتاد جز  فریب کاری، هیچ چیز  نبود.

وی ایستادگی به  وسیله  اقتصاد  مقاومتی را تنها راه حل مشکلات تحریم ها دانست و  افزود: ملت  ایران ظرفیتشان   خیلی  زیاد است هر چند بعضی از مسئولین چوب لای چرخ می گذارند، اما مردم را دست  کم  نگیرید و به  بیرون  هم  امیدوار نباشید.

اهل بیت (ع) بهترین الگوهای اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه رابر با بیان اینکه قصه تحریم  ما سنگینتر بود یا قصه تحریم  کربلا ابی عبدالله  و تصریح کرد:  دشمن  به بچه ۶ ماهه هم  رحم  نکرد آنها با عزت در مقابل دشمن ایستادند، الگویمان  اهل  بیت(ع) باشد .

وی با اشاره به  چهارشنه  ۲۰ جمادی  الثانی مصادف با میلاد بانوی دو عالم  حضرت  فاطمه  زهرا (س)و  روز  زن و همچنین مصادف با  میلاد  امام  راحل  بنیانگذار  جمهوری اسلامی ایران  این روز با سعادت  را  تبریک  عرض کرد و عنوان کرد :  یکی از الگوهای  اقتصاد مقاومتی  را باید از بی بی  دو عالم  یاد بگیریم  .

حجت الاسلام سمیعی   ساده زیستی اهل بیت (ع)  را یکی از  الگوهای  اقتصاد مقاومی خواند و تأکید کرد :  الگو  قرار دادن  اهل بیت (ع) یکی از مهمترین درسهای  اقتصاد مقاومتی  است ، نمی خواهد سختی را  تحمل  کنیم، اما رفاه  و آسایشی  که ما را از  مسیر  دور  کند  خیلی سختتر است.

۱۲فروردین  روزی  که پایه های  ۲۵۰۰  ساله حکومت  طاغوتی  درایران فرو  ریخت

وی با اشاره به پنج شنبه  ۱۲ فروردین  روز  جمهوری اسلامی ایران، را بزرگترین  تحول کشور ایران بعد از انقلاب  ۲۲ بهمن خواند و در ادامه گفت : ۱۲ فروردین، روزی  که   ۹۸٫۲ درصد مردم  به  نظام  جمهوری اسلامی  رأی مثبت  دادند . این روز بزرگترین عید ملی و مذهبی ماست که  ملت باید این روز بزرگ را  گرامی بدارند.

امام جمعه موقت رابر افزود : ۱۲فروردین  روزی  بود که پایه های  دو هزاروپانصد ساله  حکومت  طاغوتی  درایران  فرو  ریخت و سفره شیطانی  ریشه  کن شد و حکومت  دینی  جانشین آن شد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب