پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:20:07 - یکشنبه 8 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهره برداری از دومین فرستنده دیجیتال در هنزای رابر
دومین فرستنده دیجیتال بخش هنزاء شهرستان رابر باپخش ۲۰کانال تلویزیونی و ۱۶ کانال رادیویی با حضور علی رمضانی مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان راه اندازی شد .

به گزارش “ صبح رابر“؛ این فرستنده با اعتباری ۲میلیارد ریال در شهر هنزاء و روستاهای اطراف راه اندازی شد .
با بهره برداری از این فرستنده بیش از  ۱۵ هزار و ۴۰۰ نفر در بخش هنزاء از شبکه دیجیتال بهره مند شدند .

همچنین در نخستین  جلسه شورای اداری شهرستان رابر که با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان برگزار شد، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه هنزاء ،باقدردانی از توجه بیشتر رسانه به این شهر، اقدام صدا و سیما مرکز کرمان در راه اندازی فرستنده های  دیجیتال هنزاء را حرکت جهادی برشمرد و تقویت و ساماندهی فرستنده دور افتاده این منطقه را خواستار شد.

علی رمضانی با بیان اینکه با بهره برداری از این فرستنده  شهر هنزا و روستاهای اطراف می توانند ۲۰ کانال  تلویزیونی و ۱۶ کانال رادیویی را بر روی کانال ۲۳ باند UHF دریافت کنند گفت: برای راه اندازی  این فرستنده ۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی، ظرفیت های شهرستان رابر را منحصر به فرد خواند و از آمادگی رسانه استانی برای به تصویر کشیدن  ظرفیت های شهرستانها به ویژه مناطق کمتر توسعه یافته خبر داد .

مدیرکل صدا و سیمای استان کرمان با بیان اینکه این دومین فرستنده ای  که در چند روز اخیر در بخش هنزاء رابر به بهره‌برداری می رسد،بیان داشت: در ۲۴ اسفند ۹۴ یکی از فرستنده‌ همین منطقه قد رودخانه از محل مرکز صدا و سیمای کرمان با حضور معاون امور مجلس و استان‌های سازمان افتتاح شد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب