پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:01:15 - پنجشنبه 12 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن میلاد با سعادت کوثرقرآن در رابر برگزار شد
مراسم جشن میلادبا سعادت کوثر قرآن به مناسبت ولادت حضرت زهر(س) و گرامیداشت هفته زن در مهدیه بهشت فاطمیه رابربرگزار شد .

به گزارش ” صبح رابر”، زهرا که از فروغش عالم ضیا گرفته، دین نبی ز فیضش نشو و نما گرفته. مریم زمکتب او درس حیا گرفته،  جشنی به عرش اعلی بهرش خدا گرفته .

مراسم جشن میلادبا سعادت کوثر قرآن به مناسبت ولادت حضرت زهر(س) و گرامیداشت هفته زن در شب میلاد بانوی دو عالم در مهدیه بهشت فاطمیه رابر برگزار شد .

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سلیمانی ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و هفته زن به  تبیین و تشریح شخصیت والای حضرت زهرا پرداخت و با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) گفت : الگو گرفتن از سبک زندگی فاطمی و نهادینه ساختن فرهنگ زهرایی جزو اصلی ترین وظیفه هر مسلمانی است .

وی با اشاره به زندگانی حضرت زهرا روایاتی از حیا و عصمت فاطمی بیان کرد و افزود : حضرت زهرا مادری نمونه،همسری فداکار و دختری باحیا بود و تربیت فرزندان صالح همچون امام حسن (ع) ، امام حسین (ع)، حضرت زینب(س) و ام کلثوم پرورش یافتگان مکتب فاطمی هستند.

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد : امروز زنان و دختران با تاسی از زندگانی حضرت زهرا باید مکتب و الگوی این بانوی بزرگ را در جامعه گسترش دهند و ادامه دهنده گان راه حضرت زینب (س) باشند .

وی با اشاره به ایثارگری های مادران معظم شهدا و تربیت فرزندان صالح  آنان توصیه کرد: اگر خواهان سعادت دو دنیا و زندگی سرشار از موفقیت هستند باید از لحظه لحظه ی زندگی حضرت زهرا (س) درس گرفته و حجب و حیای فاطمی همراه با فرهنگ زهرای را سرلوحه کار خود قرار دهید .

در ادامه این مراسم برنامه های از قبیل اجرای موسیقی همراه با مولودی خوانی و مدیحه سرایی توسط مهدی پور مداح عصمت و طهارت (ع) ودر پایان این جشن هدایایی تقدیم شد.

photo_2016-05-30_09-57-26 photo_2016-05-30_09-57-33 photo_2016-05-30_09-57-36

photo_2016-05-30_09-57-29

ارسالی از شهروند خبرنگار شهر رابر

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب