پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:22:25 - یکشنبه 15 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بهسازی و مرمت اصولی واستاندارد آسفالت خیابان های رابر با مساعد شدن شرایط جوی در دست اجراست
شهردار رابر گفت: مصالح شود از استحکام لازم و استاندارد کافی برخوردارشود به همین منظور ۲۰ روز بعد از اتمام آخرین بارندگی آسفالت خیابان ها آغاز می شود.

به گزارش ” صبح رابر“، وضعیت نامناسب آسفالت خیابان ها و کوچه های شهرستان رابر موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان این شهرستان شده به طوری که اکثر کوچه ها و خیابان های این شهر چاله و پارگی آسفالت ایجاد شده است و این وضعیت نه تنها جلوه ی خوبی به شهرستان  نمی دهد بلکه مشکلاتی را برای عبور و مرور ایجاد می کند و در برخی موارد علاوه بر صدمات و آسیب های جدی به خودرو های شهروندان وارد می شود، عابرین پیاده نیز گاهی اوقات با گیر کردن پا هایشان به این چاله ها به زمین می خورند.

تکه تکه شدن آسفالت ها که یکی از اصلی ترین دلایل آن حفاری هایی است که توسط دستگاه هایی از قبیل مخابرات، شرکت گاز و آب فلاضلاب و غیره هستند  وصله ای می شود.

آسفالت یکدست و مناسب معابر یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که یک شهرستان را از سایر شهرستان ها متمایز می ‌کند و تاثیر زیادی برمنظر شهری که نتیجه آن حضور گردشگر و جذب سرمایه گذاری می باشد دارد، و این موضوع ازمهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری ها است که در بسیاری از مواقع رفع مشکل پیگیری نمی شود.

مردم این شهرستان، سال‌هاست که با این مشکل دست و پنجه نرم می ‌کنند، و یکی از دغدغه های اصلی آنها همین  داستان تکراری چاله‌ های کوچه و خیابان‌های رابر می باشد.

photo_2016-06-02_09-37-53

آسفالت مناسب خیابان ها و بهسازی معابر علاوه بر کیفیت زندگی شهروندان باعث تسهیل درعبور و مرور می شود تردد را آسان تر و رضایت بیشتر شهروندان را به همراه دارد. و هم چنین یکی از شاخص های رضایت از عملکرد شهرداری ها است.

یکی از شهروند خبرنگاران رابری در خصوص وضعیت نامناسب آسفالت خیابان های رابر گفت: خیابان ها رابر انگار شخم زده هستند و تبدیل به آثار باستانی شده اند، و ایجاد چاله های متعدد، حوادث خطرناکی را پیش روی شهروندان قرار داده است.

این شهروند تاکید می کند: بدلیل وضعیت نامناسب آسفالت، خیابان ها دارای دست انداز شده اند، جلو بندی و کمک های وسائل نقلیه را به رغم بارها تعمیر دچار مشکل می کنند.

در همین راستا رضا مهدی پور شهردار رابر در گفتگو با ” صبح رابر ” با اشاره به اجرای آسفالت در خیابان ها و کوچه های شهر اظهار کرد:  در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی در پروژه های عمرانی ، با موضوع کیفی سازی آسفالت بر روی نمونه ها طبق استانداردهای مربوطه اقدام می شود.

وی ادامه داد: تمام مصالح برای آسفالت خیابان ها آماده است  اما به دلیل  بارندگی شدید اخیر، مصالح خیس است و با قیرقابل میکس شدن  نیست و اگر آسفالت  تولید شود کاملا بی کیفیت و نامرغوب که استاندارد لازم را ندارد.

مهدی پور اضافه کرد: مصالح باید کاملاًخشک باشد، تا آسفالت  مناسبی بر روی سطح زمین گسترده شود از استحکام لازم و استاندارد کافی برخوردارشود به همین منظور بیست  روز بعد از اتمام  آخرین بارندگی آسفالت خیابان ها آغاز می شود.

وی با بیان اینکه  آسفالت خیابان آیت الله خامنه ای در اولویت اول کاری است افزود:  هر روز از خیابان های رابر عبور می کنم وجدانم اجازه نمی دهد که قیر با مصالح خیس میکس شود ۶ ماه بعد هم غیر قابل استفاده  و کنده شود.

شهردار رابر با بیان اینکه  باید زیرسازی ها مناسب و مستحکم باشد و سپس اجرای مناسب صورت گیرد، عنوان کرد : آسفالت بحث تخصصی پیچیده ای است،  یک آسفالت ۳۶ پارامتر آزمایشگاهی را رد می دهد تا یک آسفالت با کیفیت تولید شود.

انتهای پیام /

 

 

  1. محمود   فروردین ۱۶, ۱۳۹۵  

    احسنت بر شهردار پرتلاش و زحمتکش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب