پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:58:12 - یکشنبه 22 فروردین 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آزمایش موشک ها وحشت دشمنان را بیشتر می کند و این به برکت خون شهداست/شهدا با خون خود این فرصت را به دولتمردان دادند که ایران سیر صعودی و پیشرفت را طی کنند / پیروی از ولایت فقیه باعث می شود در زمان فتنه به موقع تصمیم بگیریم
مسئول بسیج سازمان کارگری کشور گفت: شهدا جنگیدند و مقابل دشمن ایستادند، سینه را سپر کردند، خون و جان دادند و این فرصت را به دولتمردان جمهوری اسلامی دادند که ما بتوانیم سیر صعودی و پیشرفت را طی کنیم و امروز به جایی برسیم که با افتخار ملت بزرگ ایران بر خود ببالند.

به گزارش ” صبح رابر”، یادواره ملی سردار شهید محمد افضلی و ۱۴ هزار شهید بسیج کارگری کشور با حضور خانواده های شهدا و جمعی از مسئولین و مردم در گلزار شهدای ننیزشهرستان رابر برگزار شد.

شهدایی که در مقابل ظلم و بیداد ایستادند و زینت بخش دفاع از ارزشها ملت ایران جاودانه شدند

DSC01189

سردار ابراهیم کریمی مسئول سازمان بسیج کارگری کشور در یادواره ملی سردار شهید محمد افضلی و ۱۴هزار شهیدبسیج کارگری کشور اظهار داشت: اگر قرار است  از  مردان مرد  و از خودگذشتگان  و جان  گذشتگان  در راه  دین  و مکتب  یاد شود  باید از  سالار  شهیدان  اصحاب  با وفایش  و اصحاب  با  وفایش  در عهد و  روزگار خودمان یاد شود  شهدای بزرگواری که  در این  مزار و در مزارهای مختلف سرتاسر  کشور  اسلامی  خون  خودشان  را اهدا کردند.

ولایتمداری سر  فصل  مشترک  همه وصیت  نامه های شهدا ست

وی افزود: در ایام انقلاب مخصوصاً هشت سال  دفاع مقدس  شهدا  در  جبهه ها جان و خون  دادند تا  ریشه  نهال نوپای انقلاب محکم  شود.

مسئول بسیج سازمان  کارگری کشور با بیان اینکه همه ما  مدیون  شهداییم نه در گفتار افزود:  امروز همه  ولایی  هستیم  و دم از ولایت  می زنیم،  ولایت همان  کلمه ایست سر  فصل  مشترک  همه وصیت  نامه های شهدا  که در هر استانی، هر شهرستانی و  در هر روستایی  دور  دستی  چند بار خوانده می شود. یکی از  فصول مشترک  همه این  وصیت نامه ها ، امام  را تنها  نگذارید،  با  ولایت باشید.

 

شهدا با  ولایت  بودن  را با خون  خود امضاء  کردند

وی ادامه داد:  امروز  در سخنرانی ها  زیاد دم از ولایت  می زنند ،  اما  ما باید  درس از  شهدا  بگیریم، با  ولایت  بودن  را آنها  با خون  خودشان امضاء  کردند، ما هم یاد بگیرم و با  تأسی به سیره و مرام  آن شهدا،  حداقل  در زندگی عملی مان به  آنچه می گویم،  واقعاًعمل  کنیم .

سردار کریمی  بزرگترین  سرمایه یک  انسان را  به  گفته  قرآن کریم، پیامبر  اکرم(ص)  و ائمه  معصومین  وجود خود انسان  دانست و  افزود: بزرگترین  سرمایه یک  انسان  ، پولش  ، ساختمانش  ، ماشینش نیست ، بلکه بزرگترین سرمایه  یک انسان  وجودی خودش است؛ آنچه که  سالار  شهیدان  در  صحرای کربلا  ۷۲ تن  در مقابل  انبوهی از سپاه  دشمن  و این  شهدای  عزیز ما هم، شهید محمد  افضلی و همه شهدای  دیگر  اینها هم  بزرگترین  سرمایه وجودی خودشان  یعنی جان مبارکشان را تقدیم  این  نظام و انقلاب کردند .

 

تأکید بر خواندن  وصیت نامه های شهید درس عملی گرفتن است

وی ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری  بارها  تأکید کردند  وصیت  نامه های  شهیدان را بخوانید، برای اینکه  درس عملی  بگیریم.

مسئول بسیج سازمان  کارگری کشوربا اشاره به اوایل انقلاب در ۳۱شهریورماه سال ۱۳۵۹ که جنگ را دشمن بر ما تحمیل کرد عنوان داشت: ملتی  که تازه  شاه را  بیرون  کرد و با  دست  خالی نظام شاهنشاهی را از هم  پاشیدند ، اسمش  صدام بود اما عملا ً دنیای استکباری  در مقابل  ما با تمام  امکانات؛ توپ، تانک، موشک ، هواپیمای جنگنده، موشک  های ساحل به دریا  و زمین به هوا و … صف  کشیده بود.DSC01171

در دوران  تحریم شهدای ما با دست خالی در مقابل دشمن  تا دندان مسلح ایستادند  

وی با بیان اینکه می گویند دوران  تحریم ، مقام معظم رهبری و قرآن می گویند اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:   ۳۱ شهریور  ۵۹ این  شهدا و امثال  این  شهدا،  خانواده های  بزرگوارشان  و مادرانی  که نه یک  شهید ، دو  شهید، سه  شهید  و چهار شهید   تقدیم کردند نیامدند به  بچه ها یشان  بگویند که  به مسئولین  جمهوری اسلامی بگویید هر وقت  مثل  دشمن ما  صدام،  موشک  توپ و تانک  تهیه کردید، ما  به جنگ می رویم، این  شهدا  دبه  نکردند و در مقابل  دشمن  تا  دندان  مسلح  ایستادند  با همان  دست خالی و  سلاح های سبک   وارد  جنگ  شدند، جنگ نابرابری  که هشت  سال طول  کشید  روسیاهی  به  زغال ماند،  یک وجب از  خاک  جمهوری اسلامی به  دست  دشمن  نیفتاد.

شهدا با خون خود، این فرصت  را به  دولتمردان  جمهوری  اسلامی  دادند  که ایران  سیر صعودی و  پیشرفت  را  طی  کنند

سردار کریمی خاطر نشان کرد: اینها آنروز  جنگیدند  و مقابل  دشمن ایستادند، سینه را سپر کردند،  خون و  جان  دادند و این فرصت  را  به  دولتمردان  جمهوری  اسلامی  دادند  که ما بتوانیم  سیر صعودی و  پیشرفت را  طی  کنیم  و امروز به  جایی  برسیم که با افتخار ملت  بزرگ  ایران بر خود ببالند .

وی ادامه داد:  این  ادعا  نیست و  ثابت شده در دنیا  که امروز ما  در فضا، نانو  تکنولوژی  عضو  چند  کشور برتر  جهان  شدیم  ما  در همه رشته ها  ارتقاء  پیدا  کردیم  و صاحب نام   شده ایم؛ این به برکت خون  شهداست.

سردار کریمی در بخش دیگر سخنانش  در  بحث  هسته ای گفت : در بحث  هسته ای  و توافق  هسته ای  وقت  مسئولین و ملت ما را  گرفتند و  دنیا  را به  خودشان  مشغول  کردند، امروز  همه  دنیا از  رسانه های بیداری و شنیداری از  سایر  رسانه  می ببینند، چگونه  اینها  در همه زمینه ها  بد عهدی  می کنند، این خیال خامی است که اینها  می خواهند آن  چیزی که  شهدا برایشان خون و جان دادند را ازما بگیرند .

DSC01191

دشمن می داند دست از پا خطا کند اسرائیل را نقطه  زنی می کنیم

مسئول بسیج سازمان  کارگری کشور با اشاره به جمله معروف  سال مقام معظم رهبری  که  فرمودند : اسرائیل  ۲۵ سال آینده را  نخواهد  دید  تصریح کرد: امروز اتکای مان دراصل  به  قوا ایمان، اخلاص و متابعت از  ولایت  امت اسلامی  است اما  این  تنها  نیست،  دشمن می داند، دست از  پا  خطا  کند هر  نقطه اسرائیل را نقطه  زنی می کنیم و سلاحی هم به سمت آن شلیک می شود که  ساخته  دست خودمان  است.

آزمایش  هر از چند گاه موشک ها، وحشت  دشمنان  را بیشتر می کند و  این به برکت خون شهداست

وی عنوان کرد : این موشک هایی که  گام  به  گام  و هر از چند گاهی آزمایش می  شود وحشت دشمنان نیز بیشتر میشود،  ایران  دیگر، ایران اول جنگ نیست و  همه  اینها  به برکت خون این  شهداست .

سردار  کریمی  همه  شهدا را شاخص خواند و افزود: وقتی  می گوییم  مردان  مرد و  از  شهدا  نام  می بریم،  بدانند  شهدا که  بودند  و  چکار کردند، مثل  همین  شهید محمد  افضلی  که  یک  وصیت  نامه  مختص  دو  فرزند  عزیزش که  سن شان  ۱۴ روزه و  ۱٫۵ ساله  بوده  یک  وصیت  نامه می نویسد که در صندوقچه ۱۰ سال می ماند  و بعد برایشان می خوانید  برای اینکه  نسل  جوان ما بدانند افضلی ها  و سایر  شهدای ما در  طول  هشت سال  دفاع مقدس  چکار کردند و در  زندگی عملی شان  از آن استفاده  کنند .

تا زمانی که راه و سیره شهدا را سرلوحه زندگی خودمان  قراردهیم؛ هیچ قدرتی و دشمنی  توان  رویارویی با این  ملت و نظام  را نخواهد  داشت

وی ادامه داد: این  انقلاب با نام  این شهیدان تا زمانی ما هم  با راه و روش و سیره آنها  را در تبعیت  از  مقام معظم رهبری ،  در مسیر  زندگی خودمان تنظیم  کردیم  و  بدانید  که هیچ قدرتی و  هیچ دشمنی  توان  رویارویی  با این  ملت  و این  نظام  را نخواهد  داشت .

DSC01183

  بالاترین مقام  انسانیت، شهادت  است

حجت الاسلام حسینی منش، عضو کمیسون صنعت و معدن مجمع عالی بسیج مستضعفین، با حضور در یادواره ملی  ۱۴هزار شهید بسیج کارگری با اشاره به بصیرت و آگاهی  شهدا اظهار داشت : کتاب قرآن  راه  هدایت برای  متقین است، هدایتی که باعث  شد  بزرگان ،  اولیا  و  رهبران  ما  با استفاده از این کتاب رژیم  طاغوت را بر بیندازند  و  نظامی  در احکام  اسلام  در  کشوری اسلامی  ایران رقم خورد.

وی با بیان اینکه آن دسته از متقینی که  هدایت را   پذیرا  شدند و در این  مسیر  قدم  بر داشتند  سعادت  های مختلفی  داشتند  افزود: قدم  گذاشتند در راه  خدا، پیروی از رسول خدا  و  در عصر  غیبت پیروی از مقام ولایت که این متقین بر اساس  نیاز نظام و دفاع از این نظام  جان خودشان را بر کف  دست گرفتند و  در  هر نوع  وظیفه ای  آماده بودند و  حضور پیدا کردند وبه بالاترین مقام  ممکن یعنی  شهات  دست پیدا می کنند.

حجت الاسلام حسینی منش با بیان علت اینکه بالاترین مقام  انسانیت  شهادت  است عنوان کرد: اگر بالاتراز مقام شهادت  می داشتیم  ائمه اطهار(ع)، امامان معصوم به آن مقام  نائل می شودند ، برای  خداحافظی ازاین  دنیا و دعوت  حق را لبیک  گفتن بهترین وجه آن  شهادت است و این را  شهدای ما با  آمادگی که  مقام  شهودشان  پیدا کردند  به این  درجه و  نائل شدند.

وی ادامه داد:  این همان  سعادتی است که  شامل حال متقین می شود،  بعضی ها  شهادت، بعضی ها  اسارت  و  جانبازی و  بعضی ها خدمت؛  حال اینکه  سعادت  نشد به این مقام  دست  پیدا کنیم پیروی کنیم  ودر راه کسانی که به این مقام  رسیدن قدم  بگذاریم و  خواسته های  آنها را  جامعه عمل بپوشانیم.

با  بصیرت وآگاهی  بگونه ای زندگی کنیم که اگر شهدا زنده بودند همانگونه عمل می کردند

عضو کمیسون صنعت و معدن مجمع عالی بسیج مستضعفین با بیان اینکه شعله  یقین ، اطمینان و اتحاد  را به  ذهن و وجود خودمان روشن کنیم اذعان داشت : پیش  بینی  که در  وصیت نامه  این  شهید بزرگوار  شاخص بسیج کارگری کشوردرسال  ۱۳۹۵ است ، در سال  ۶۱  هنگام شهادتش می نویسد که مواظب نفوذ  باشید  و آنهایی که بیرونشان کردیم، بر می گردند اما مواظب  باشید وغفلت نکنید از دری که بیرون  کردیم  بر نمی گردند .

وی ادامه داد: غفلت نکنید از جای  دیگری  ممکن بر می گردد، ما با  قوای  نظامی بیرون کردیم  با قوای  فرهنگی می آید، با  قوای  فرهنگی بیرونش  کردیم  او با  قوای  اقتصادی می آید.  جمع نظرات و منویات  به عنوان  شاخص، حجت، دلیل و برهان و به عنوان  اینکه عندالله  روز قیامت  سوال  کردند،بگوییم با  بصیرت، آگاهی، با بینش  کامل  پا  گذاشتیم  جای پای  آن  کسی که به عنوان مقتدای  خودمان انتخاب کردیم .

   با پیروی از مولا و مقتدایمان بگونه ای زندگی  کنیم  که  در زمان  عادی  و  در  زمان  فتنه به  موقع  تصمیم  بگیریم

 

حجت الاسلام حسینی منش تبعیت کامل حاکی از اینکه اگر مقتدایمان گفته جهاد دفاع مقدس است باید در مقابل دشمن بایستیم اگر  جنگ اقتصادی است می ایستیم ، حواسمان  را جمع کنیم  مسیری را که به هر  جهت  صاحبان  فکر و  اندیشه  برنامه ریزی  می کنند برای  دفاع  های  مختلف  تنظیم می کنند و به  نظر بزرگوار ایشان می رسانند اینها را سرلوحه کارمان  قرار دهیم.

وی گفت:  کوچک  و بزرگ، پیر و جوان،  زن و مرد ،  پاسدار  و  غیر پاسدار همه در هر لباسی  که  هست ؛ آن بینش،  آگاهی و بصیرتی  که  لازم  است  با پیروی از مولا و مقتدایمان بگونه ای زندگی  کنیم  که  چه در زمان  عادی  و در  زمان  فتنه  بتوانیم به  موقع  تصمیم  بگیریم.

حجت الاسلام حسینی منش افزود:  تصمیم  گرفتند  یک   مطلب است و  به  موقع  تصمیم گرفتن  یک مطلب  دیگر ، بصیرت  لازم،   گوش به  زنگ بودن ، دقت  در مباحث  مقام معظم رهبری،  درآوردن نکات اساسی آنها  و  سرلوحه  کار  ما بودن  اینها از آرزوهای  شهدای ما  بود.

وی خاطر نشان کرد: اگر  ارزش  برای  قطره  قطره  خون  این شهدای  بزرگوار قائل هستیم باید  الان  حواسمان را جمع  کنیم  که اگر آنها زنده بودند چکار می کردیم، اگر افضلی ها  زنده  بودند  چگونه  عمل می کردند ما هم  همانگونه  عمل  کنیم.

حجت الاسلام حسینی منش تصریح کرد: ملت  ما وفاداری  خود را به این  انقلاب و نظام  نشان  دادند  پس  باید  بیشتر از پیش   بصیرتمان  را افزایش  دهیم که بتوانیم  همراه با این  راهنمایی ها و  دستورالعمل ها  جلو برویم .

DSC01198

در این مراسم که با مداحی و گلباران قبور شهدای ننیز همراه بود نیز از خانواده شهید شاخص بسیج کارگری کشور تجلیل به عمل آمد

DSC04379DSC01211

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب