پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:34:07 - دوشنبه 31 تیر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اظهارات خاتمی در مورد کابینه جدید روحانی/اظهارات هاشمی در رابطه با تعامل با جهان/میهمانان ویژه مراسم تحلیف/ارزیابی رهبری از شرایط کنونی کشور
برخی اخبار ویژه و خواندنی را به همراه سرخط برخی اخبار جاری روز را در بسته “دیده بان دانا” بخوانید. به گزارش”صبح رابر به نقل از   شبکه اطلاع رسانی دانا، سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز دوشنبه ۳۱ تیر ماه در قالب بسته “دیده بان دانا” عبارتند از: * […]

برخی اخبار ویژه و خواندنی را به همراه سرخط برخی اخبار جاری روز را در بسته “دیده بان دانا” بخوانید.

به گزارش”صبح رابر به نقل از   شبکه اطلاع رسانی دانا، سرخط بخشی از مهمترین و خواندنی ترین اخبار داخلی و بین المللی امروز دوشنبه ۳۱ تیر ماه در قالب بسته “دیده بان دانا” عبارتند از:

* بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانههای اصلاح طلب:اعتماد: معتقد به تعامل با دنیا هستیم/آرمان: کشور در مقطع خوبی قرار داد/آفتاب یزد: تعامل با دنیا بدون برگشت از مسیر صحیح/شرق: آمریکایی ها غیرقابل اعتماد و غیرمنطقی هستند/بهار، ابتکار و همبستگی: دیدار رهبر انقلاب با کارگزاران نظام.

* رهبر انقلاب: گاهی از جهت گیری مد نظر امام تفسیر غلط میشود که بد و خطرناک است/ وصیتنامه امام مجملی از جهت گیریهای امام است.

* رهبر انقلاب: درسال۸۸ برخی خطای بزرگی مرتکب شدند و کشور را در لبه چنین پرتگاهی قرار داند اما خدای متعال کمک کرد و ملت توانست ازاین مشکل عبور کند.

* رهبر انقلاب: امروزه که دولت دست به دست میشود باید با استفاده از آنچه تاکنون انجام نشده و با اضافه کردن بنا روی بنایی که تاکنون بالا رفته کشور به پیش رود/ مجموعه جدید دولت با نگاه مثبت به مجموعه قبل نگاه کند/ کارهای برجسته و فراوانی انجام شده است.

*  رهبر انقلاب: برخی در زمینه سیاست داخلی و خارجی و اقتصاد میگویند باید واقعبین بود/ واقعیت کشور این پیشرفتهای بینظیر است/مردمسالاری دینی سالم بدون شگردها و خدعههای معمول در غرب از بزرگترین موفقیتهای کشور است.

* رادیو فردا، دویچه وله و بی.بی.سی فارسی در خطی مشترک در بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب “خوش بین نبودن رهبری به مذاکره با آمریکا” را برجسته سازی کردند/ صدای آمریکا، رادیو فرانسه و العربیه نیز تاکنون این خبر را پوشش نداده اند.

* گزارش رئیسجمهور در دیدار کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب: دولت تمام بدهی خود را به بانک مرکزی تسویه و در واقع بدهی انباشته دولتهای قبلی را نیز تسویه کرده است/ برخلاف تبلیغات فراوان، در ۸ سال اخیر ۲۶ میلیارد دلار بدهی خارجی کشور کاهش یافته است/ ارزش داراییهای ارزی بانک مرکزی در حال حاضر بیش از یکصد میلیارد دلار است.

* فاروق ضعیف، قاری مشهور مصری در گفتگو با صبح قزوین: هرگاه فرآمین قرآن در زندگی مسلمانان اجرا شود آنها یکپارچه خواهند شد و در مقابل دشمنان اسلام خواهند ایستاد.

* تحولات اروپا/ تظاهرات ضد دولتی در بلغارستان به سی و هشتمین روز کشیده شد/ به آتش کشیدن ۲۰خودرو در دومین شب ناآرامیها

*  تحولات اروپا/تظاهرات ضددولتی دربلغارستان به روز۳۸کشیده شد/به آتش کشیدن۲۰خودرو دردومین شب ناآرامیها درپاریس/ نشست اتحادیه اروپا برای تصمیمگیری درباره قراردادن حزبالله در لیست گروهای تروریستی

* دعوت جهانی برای تحلیف روحانی، گمانه زنیها درباره کابینه جدید، بدهی ۸۰۰میلیاردی دولت به شهرداری، اظهارات هاشمی مبنی بر “نمیتوانیم با جهان قهر باشیم” و اظهارات خاتمی مبنی بر “سهم خواهی نمیکنیم”، محور امروز رسانههای اصلاح طلب است.

* مادر نابینای شهیدان مسلمی شهر منوجان کرمان: پسرانم به معنای واقعی عاشق امام بودند

*  احسان شریعتی در گفتوگو با اعتماد: باید از ظرفیت جهان مجازی برای ایجاد حزب استفاده کرد.

* واکنش به مذاکرات صلح/ نتانیاهو:هرگونه توافقی با فلسطینیها ابتدا به همهپرسی گذاشته خواهد شد/ مقامات فلسطینی:هنوز برای تایید مذاکره مستقیم با اسرائیل خیلی زود است.

* رسانههای خارجی از قبیل واشنگتن پست، فاکس نیوز، تایمزاسراییل، خبرگزاری فرانسه و آسوشیتدپرس در بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب “بیاعتمادی رهبر ایران به آمریکا” و” رهبر ایران مذاکره با آمریکا را رد نکرد، اما خواستار احتیاط در این زمینه شد” را برجسته سازی کردند.

* در پی هتک حرمت به آمرین به معروف، ۱۰ هزار نفر از فعالان فرهنگی – اجتماعی زن کشور در نامهای سرگشاده به فرمانده نیروی انتظامی خواستار برخورد قاطع با هتاکان شدند.

* رییس رژیم صهیونیستی از سفرای برخی کشورهای اسلامی برای ضیافت افطار دعوت کرد که تعجب و حیرت مسلمانان و بسیاری از صاحبنظران مسائل منطقهای و بینالمللی را برانگیخت.

* ابوالقاسم الله وردی، پدر دو روحانی شهید در گفتگو با بلاغ: اخلاق مداری سرلوحه مسئولان نظام باشد.

* خاتمی در جمع انجمن شاعران ایرانی: این روزها فضا بازترشده واحساس میکنیم همه چیز بهتر و راحتتر از قبل شده است/ از خدا می خواهیم از موسوی، کروبی و رهنورد  رفع حصر شود.

*  اژهای در نشست خبری: احزابی که از سوی قانون منحل شدهاند، حق هیچگونه فعالیت حزبی ندارند/ پرونده ستار بهشتی به دادگاه نرفته/ در پرونده مرتضوی منتظر اعتراض متهمان هستیم/ ۳ نفر در راستای اخلال نظام ارزی در حال محاکمه هستند.

* رادیو فردا از قرار گرفتن شاخه نظامی حزبالله لبنان در فهرست تروریستی اتحادیه اروپا خبر داد.

* سردار سلامی در همایش مسئولین اجرایی راهیان نور دانش آموزی سراسر کشور: دفاع مقدس یک ذخیره راهبردی تمام نشدنی است/ ویژگی های دفاع مقدس با اردوهای راهیان نور به نسل های امروزی بخصوص دانش آموزان منتقل میشود.

* چهارمین با حضور وزیر آموزش و پرورش، سردار سلامی، نقدی، فضلی، صابر و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری آغاز به کار کرد.

* آیت الله امجد: محال است یک زن زردشتی در یزد پیدا کنید که غیبت کند/اینکه هر چی من میگم درست است، این اصلا به اسلام ربطی ندارد، اینکه هرکسی با من باشد خوب است، اینکه هرکسی با من موافق نباشد منفور است، این ها اصلا به اسلام ربطی ندارد/ در جامعه ما اگر اسلام پیاده شد، میتوانیم افتخار کنیم و بگوییم ما میخواهیم دنیا را اداره کنیم. اما افسوس که یک سلام نمیتوانیم بکنیم.

* مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان دربیانیه ای ازعذرخواهی شرکت ایرانسل استقبال، و از مردم خواست این عذرخواهی را بپذیرند وبه تحریم ایرانسل پایان دهند.

*  چهارمین همایش مسئولین اجرایی راهیان نور دانش آموزی سراسر کشور با حضور سردار سلامی، نقدی، فضلی، صابر، وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین لشکری و کشوری آغاز به کار کرد.

* صادقی عضو هیئت رئیسه مجلس از حضور جنتی، مهدویکنی و هاشمی به عنوان میهمانان ویژه در مراسم تحلیف روحانی خبر داد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب