پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:05:51 - یکشنبه 12 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کتب شهید مطهری نسخه تجویز علم و انسانیت است
امام جمعه رابر گفت : سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری برای هر قشر می تواند نوعی مقابله با شبهاتی باشد که دشمن به اذهان جوانان و دانش آموزان وارد می کند.

به گزارش ” صبح رابر”؛ مراسم جشن روز معلم تحت عنوان «سپاس معلم» با حضور امام جمعه شهرستان ،  مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسولین ادارات ، نهادها و فرهنگیان دردبیرستان دخترانه شبانه روزی تاج الدینی رابر برگزار شد .

 در این مراسم  حجت الاسلام صادقی امام جمعه شهرستان رابر، ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت:  نفوذ کلام نافذ شما معلمان برای  دانش آموزان  آنها را در مطالعه جنبی مناسب تقویت و ترغیب می کندو  یقیناً دچار شبه و مشکلات  نخواهند شد.

وی با اشاربه تهدیدات دشمن در جامعه امروزی که  جوانان را نسبت  به دین و مذهب دور می کند افزود : با  مطالعه  کتب  شهید  مطهری اسیر شبهات امروزی دشمن  نمی شوید  وبا نصیحت محبت گونه شما  معلمان به دانش آموزان این  امر مهم را  محقق می سازد.

امام جمعه رابر، علم همراه با تقوا، احترام به والدین و فراموش نکردن جایگاه اجتماعی را سه خصوصیت بارز استاد مطهری دانست و افزود: از همین  مطالعات  جنبی  ایشان  به این  جایگاه  رسید و شخصیت وآثار استاد مطهری بواسطه دارا بودن این سه خصلت ماندگارشدند.
وی علم همراه با  تزکیه و  تقوای  شهید مطهری را عامل  تازگی و  امروزی بودن کتب  شهید مطهری  خواند و تصریح  کرد: تنها علم  ایشان  نبود؛ خیلی از بزرگان  کتب بسیاری  را  نوشته اند اما   نه یاد و کتب شان  در دسترس است و معروف  نشده اند، تزکیه  همراه با  علم  عجین  شده  که مطالب ایشان امروزی و  نو است، شهید  مطهری با آن جایگاه  رفیع و بلندشان احترام  ویژه ای  به پدر ومادرداشتند، نماز شب شان  ترک نمی شود.

وی با بیان جایگاه رفیع معلم گفت: دانش آموزان به هر درجه و جایگاهی رسیدید،  با عزت و احترام  با معلمان خود برخورد  کنند و دست  معلم  خود را بگیرید و  ببوسید و از او  بخواهید، که برایت دعا کند.

گفتنی است این مراسم نیز با خیر مقدم مدیر آموزش و پرورش رابر، اهداء جوایز به دانش آموزان برتر  و زنگ سپاس معلم همراه بود.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب