پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:48:35 - سه شنبه 14 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
موج نارضایتی از آهنگ‌هایی که ناخواسته پیشواز می‌شود!
مدتی است شرکت ایرانسل به عنوان اپراتور دوم تلفن همراه اقدام به ارائه آهنگ‌های پیشواز ناخواسته به مشتریان می‌کند؛ نوعی خدمت به مشتریان که موج عظیم اعتراضات را در پی داشته است.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از صبح توس، سالهاست ایرانسل با ارائه خدمات جدید سعی در کسب رضایت مخاطبان قبلی و جذب مخاطبان جدید دارد.

 

راه‌اندازی «آهنگ پیشواز» یکی از خدمات این شرکت به مشتریان است که مدت‌هاست مخاطبان از این طرح استقبال کرده و با توجه به نوع سلیقه، سن و جنس و همچنین مناسبت‌های مختلف، پیشوازهای مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند.

 

آهنگ پیشواز سیستمی است که به مشترکان امکان می‌دهد در زمان برقراری تماس مشترکین دیگر آهنگی به دلخواه در زمان انتظار پخش شود.

 

بسیاری از مخاطبان ایرانسل، از این طرح استقبال کرده و به طور معمول روز به روز نیز بر تعدادشان افزوده می‌شود.

 

موج اعتراض به آهنگ‌های پیشواز ناخواسته

 

مدتی است شرکت ایرانسل اقدام به ارائه آهنگ‌های پیشواز ناخواسته به مشتریان می‌کند؛ نوعی خدمت به مشتریان که موج عظیم اعتراضات را در پی داشته است. کد آهنگ‌ پیشواز، ناخواسته و بدون انتخاب مشتریان در گوشی‌ آنان وارد شده و هزینه آهنگ از حساب مشتری کسر می‌شود و علاوه بر آن آهنگ‌هایی که مناسب سن، جنس و شغل افراد نیست وارد گوشی‌ها شده و بدون اینکه مخاطب اطلاعی داشته باشد این آهنگ تا مدتی بر روی گوشی وی می‌ماند تا زمانیکه از سوی دوستان گوشزد شده و وی مطلع شود.

 

مشتریان ایرانسل در تماس با «صبح توس» از این اقدام جدید ایرانسل گلایه می‌کنند؛

 

آهنگ‌هایی که مناسب سن افراد نیست

 

محمد ۶۱ ساله در گفت‌وگو با صبح توس ضمن گلایه‌مندی از این طرح، اظهار کرد: بنده اصلا اطلاعی از آهنگ پیشواز در گوشی خود نداشتم تا اینکه یکی از دوستانم پس از تماس، من را از آهنگ پیشواز مطلع کرد؛ پس از مطلع شدن از آهنگ آن را گوش دادم که متاسفانه انتخاب ایرانسل برای بنده آهنگی عاشقانه بود که اصلا مناسب سن بنده نیست. علاوه بر این هزینه این آهنگ را نیز باید ناخواسته بپردازم؛ هر چند مبلغ آهنگ مهم نیست اما این اقدام ایرانسل بسیار ناپسند است.

 

وی افزود: حال بنده روش حذف این آهنگ را نمی‌دانم و باید منتظر باشم یکی از فرزندانم بیاید تا این آهنگ را از گوشی من حذف کند.

 

کسر هزینه در قبال هیچ!

 

مریم ۳۰ ساله به خبرنگار صبح توس گفت: مدتی است هزینه آهنگ‌ پیشواز از گوشی‌ام کسر می‌شود در حالیکه هیچ آهنگ پیشوازی در گوشی ندارم و ایرانسل تنها مبلغ آهنگ را بدون هیچ آهنگی از گوشی‌ام کم می‌کند.

 

وی ادامه داد: به امور مشترکین رفتم اما نتیجه نداد و کد آهنگی که نمی‌دانم چیست مرتب تمدید می‌شود و مبلغ آهنگ مرتب از حسابم کم می‌شود

 

وی افزود: روش حذف آهنگ را از دیگران پرسیدم اما در هنگام حذف باید کد آهنگ را وارد کنم؛ اما نمی دانم کد آهنگ چیست. در واقع نمی‌دانم خود آهنگ چیست که کد آن را بدانم. به سایت ایرانسل رفتم و کد دستوری برای پیدا کردن آهنگ را یافتم اما این کد نیز جواب نداد.

 

گلایه‌های مشتریان ازهجمه پیامک‌های تبلیغاتی

 

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدتی است ایرانسل پیامک‌های تبلیغاتی خود برای دریافت کد آهنگ پیشواز را افزایش داده؛ و ممکن است به خاطر هجمه پیامک‌ها افراد اشتباها به جای لغو، دریافت کد را زده باشند. همچنین پس از تماس با افرادی که آهنگ پیشواز دارند پیغامی می‌آید که این آهنگ را ذخیره و یا لغو کنید؛ این پیغام‌های مکرر افراد را به اشتباه انداخته و آهنگ‌های ناخواسته را در گوشی‌هایشان وارد می‌کند.

 

ایرانسل مخاطبان را به زور، مجبور به استفاده از «آهنگ‌ پیشواز» می‌کند

 

رضا ۲۸ ساله به صبح توس، گفت: بنده نظامی هستم و از این اقدام ایرانسل بسیار ناراحتم؛ آهنگ پیشوازی که ایرانسل ناخواسته برایم انتخاب کرده اصلا برای بنده مناسب نیست.

 

وی ادامه داد: درست است که می‌شود آهنگ پیشواز را حذف کرد اما مشکل این است که من نمی‌دانم از چه زمانی این آهنگ وارد گوشی‌ام شده و چه افرادی با من تماس گرفته‌اند و این آهنگ را شنیده‌اند؛ آهنگی که صدای خواننده آن به خوانندگان آنور آبی می‌خورد.

 

رضا بیان کرد: متاسفم برای ایرانسل که به خاطر افزایش مخاطبان خود دست به چنین اقدامی زده و به زور مخاطب را مجبور به استفاده از آهنگ پیشواز می‌کند؛ من مطمئنم این مشکل سهوی نیست که کسی اشتباها کد را وارد کرده باشد زیرا من در مورد خودم مطمئنم هیچ کدی وارد نکرده‌ام.

 

ایرانسل پاسخگو نیست

 

در پی نارضایتی مشترکان ایرانسل، با کارشناسان این شرکت تماس گرفتیم؛ آنان در ابتدا این اظهارات را نادرست خواندند و سپس مقرر شد علت این مشکل را پاسخ دهند؛ سه روز از تماس خبرنگار ما می‌گذرد؛ ایرانسل هنوز هیچ پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب