پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:36:14 - دوشنبه 20 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مبارزه با بیکاری خواسته بحق مردم رابر/تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان رابر در گرو تامین اعتبار مالی توسط دولت
چند تن از مسئولان و مردم شهرستان رابر در خصوص مطالبات نهاد های مختلف از رئیس جمهور اینگونه بیان داشتند.

به گزارش “صبح رابر“، به دنبال سفر قریب الوقوع کاروان تدبیر وامید به استان کرمان و حضور یکی از نمایندگان وی  به شهرستان رابر چند نفر از  مسئولین  و مردم مطالبات خود را از این کاروان  را اینگونه بیان کردند.

photo_2016-07-08_16-35-36

معاون عمرانی فرماندار رابرگفت: پروژه های حیاتی رابربه کاروان تدبیر وامید منعکس شده اند.

امیرتیموری تکمیل پروژه های نیمه تمام شهرستان رابر در گرو تامین اعتبار مالی توسط دولت دانست و افزود: پروژه های نیمه تمام و مشکلات زمینه های سرمایه گذاری به نهاد ریاست جمهوری و ستاد مستقر درمرکز استان از جمله این پروژ ها می توان به  پروژه های راه مستقیم رابر-کرمان با پیشرفت فیزیکی کمتراز ۳۰درصد، بیمارستان ۳۲تختخوابی با پیشرفت فیزیکی ۸۰درصد برشمرد .

وی ادامه داد: مجتمع فرهنگی بعثت با پیشرفت فیزیکی ۵۰درصد، مجتمع اداری با پیشرفت ۴۰ درصد و خط انتقال برق پرقدرت با این شهرستان با توجه به نیاز حدود ۶۰مگاواتی این شهرستان به برق جهت پروژه ها وطرحهایی همچون سد شهیدان امیرتیموری، ناحیه صنعتی و تونل انتقال آب به شهر کرمان از جمله پروژه های نیمه تمام شهرستان معرفی کرد.

photo_2016-07-08_16-35-32

معاون سیاسی فرمانداررابر نیز مبارزه با بیکاری  را خواسته بحق مردم از کاروان تدبیر وامید دانست و اظهار داشت: بی شک حضور دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصت مغتنمی است برای مردم این دیار، چراکه استان کرمان با داشتن ظرفیتها و قابلیتهای فراوانی در بخش های مختلف از جمله صنعت ومعدن ، کشاورزی و گردشگری یکی از قطب های مهم سرمایه گذاری کشورمان است.

وی با بیان اینکه ازفرصت مهمان نوازی این کاروان برای پیشرفت استان کرمان و شهرستان رابر استفاده خواهند نمود، گفت: تدبیر استاندار  کرمان در بخش سرمایه گذاری و تشکیل مثلث اقتصادی در استان و شهرستانهای تابعه همسو با اهداف دولت تدبیر وامید برای مبارزه با بیکاری و فقر استان خواسته مهمی است که انشاء الله با همت همه مسئولین به نتیجه و ثمر خواهد نشست.

یکی از شهروند خبرنگاران رابر نیز با بیان اینکه رابرشهرکوچکی است وهمه ازسفررئیس جمهورازطریق رسانه ها مطلع شده اندبه نظرشمااین همه پوستروبنرچه توجیهی دارد؟ و ادامه داد: نصب هزاران بنری که در سطح استان کرمان، از مرکز استان گرفته تا شهرهای مختلف این استان صورت گرفته و همچنین هزینه های چند میلیاردی که به بهانه این سفر یک روزه در استان انجام گرفته این سوال را در ذهن مردم ایجادمی کند که آیا  این هزینه ها ی باورنکردنی در وضعیت معیشتی  امروز مردم از چشم  آنها  دور می ماند.

یکی دیگر از شهروند خبرنگاران رابر  با بیان اینکه این شهرستان زادگاه سردار سلیمانی است اما مردم این شهرستان همچنان با مشکلات بسیاری دست و پنج نرم می کند، گفت: این شهرستان دارای پتانسیل ها، استعدادها و مزیت های متعددی در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، منابع طبیعی و غیره دارد که باید درهر کدام از این زمینه ها مخصوصاً نگاه ویژه ای به اقتصاد رابربرداشت.

جمعی از شهروند خبرنگاران رابر از انتظارات مردمی سفر رئیس جمهور را اتمام طرحهای نیمه تمام مثل جاده رابر به کرمان، بیمارستان وغیره ،حمایت مالی ازشهرداری به دلیل مخروبه بودن ۱۰۰درصد کوچه ها ومعابر ودرآمدناچیز شهرداری، تأمین اعتبار جهت فاضلاب شهری به دلیل پایین دست بودن سد شهیدان امیر تیموری وتخصیص اعتبار جهت زمین چمن فوتبال استخر شنا وسالن ورزشی استاندارد در شهرستان رابر دانستند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب