پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:06:41 - چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امنیت مهمترین رکن پیشرفت اقتصاد جامعه است
حجت الاسلام محمود علوی گفت: امنیت همراه با نشاط و شادابی بستری برای اقتصاد مقاومتی است که زمینه را برای پیشرفت در بخش های مختلف فراهم می سازد .

به گزارش “ صبح رابر“حجت الاسلام علوی در جمع مردم رابر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: عزت در پرتو جمهوری اسلامی در صراط رهبری جامع شرایط همه از آثار و خیرات  سیدالشهداست، رفتار و اخلاق سید الشهدا (ع)  برای ما  درس است.

وی با اشاره به شرط تحقق شعار امسال، اقتصاد مقاومتی  اقدام و عمل گفت:  برای حفظ عزت، کرامت و سربلندی باید  روی پای خودمان  بایستیم  تا دشمن به  وسیله  تحریم اقتصادی  ما را به  زانو در نیاورد .

حجت الاسلام  محمود علوی تأکید کرد:  در سایه وحدت و همدلی هر چه تولید بالا رود به شرطی  که کشورمان در امنیت باشد، دشمن  را در این زمینه دچار یأس و نا امیدی می کنیم .

وی  با بیان اینکه این دولت دنبال آرامش و نظم جامعه است افزود: امنیت همراه با نشاط  و شادابی بستری برای  اقتصاد مقاومتی است  که زمینه  را برای پیشرفت در بخش های مختلف  فراهم  می سازد .

حجت الاسلام علوی با اشاره به حضور خود به عنوان  نماینده رئیس جمهوری  در این شهرستان ،نسبت به تأمین اعتبار و رفع موانع مطرح شده از سوی مسئولین ومردم رابروتسریع درروند اجرای پروژه هااظهار امیدواری کرد.

احداث جاده رابر به کرمان در اولویت پروژه های سفر ریاست جمهوری قرار گیرد

نماینده شهرستانهای بافت ، رابر وارزوئیه نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد پربرکت امام حسین(ع) ، ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدارگفت: سه شهرستان رابر، بافت و ارزوئیه از امن ترین شهرستانهای کشور هستند.

منظری توکلی احداث جاده رابر به کرمان را یک امر استراتزیک در مسیر توسعه این شهرستان برشمرد وافزود: توقع مردم این است که احداث این جاده در اولویت پروژه های سفر ریاست جمهوری قرار گیرد.

وی همچنین معدن مس درآلوئیه رابررا بعنوان گنجی دانست که می تواند به حل مشکل عمده خانواده ها که بیکاری است کمک کند .

منظری توکلی با اشاره به اینکه بهره برداری ازسدشهیدان امیر تیموری منوط به اجرای فاضلاب در این شهرستان است خواستار تأمین اعتبار این پروژه نیز شد.

بخش هنزاء هیچ  جایگاه  اداری ندارد

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه هنزا نیز در این مراسم ضمن  عرض  تشکر و خوش آمدگویی و نیز عرض تبریک به مناسبت اعیاد  شعبانیه به  گوشه از مشکلات و ویژگی ها ی بخش هنزاء  اشاره  کرد و گفت: بخش  هنزاء  دارای  ۱۲ هزار  جمعیت، ۱۲۹ شهید،  ۵ امامزاده و ۶۰ مسجد و  حسینیه است و مشکلا ت مهمی  بر  سر  راه مردم  است .

وی  ادامه داد: هنزاء  بخش  شده تا رابر  شهرستان  شود  نه ساختمان  اداری  و  نه بخشداری و  نیز هیچ جایگاهی برای  ادارات  مستقر نیست .

حجت الاسلام علیدادی  با بیان اینکه کشور در  یک بن بست اقتصادی  است، اقزود: در هنزاء  یک  پروژه  ۲۸ میلیاردی  در  حال  اجراست و آن گاز رسانی است که به برخی از  روستا ها  گازرسانی شده و  برخی نیز امید که انجام  شود.

وی  با بیان اینکه در  تقسیمات  کشوری یکی از اقدام  مهم  دکتر منظری  توکلی را استقرار  معدن  مس  درآلوی رابر در هنزا  دانست و بیان داشت : این معدن  می تواند به حل مشکلات معیشتی خانواده ها که بیکاری است کمک کند، با  آسفالت جاده ۱۲ کیلومتر  از روستای  گلوچار رابر تا معدن،  یک ساعت از این مسافتی  را که  به  کرمان  سفر  کردند؛ کمتر می کند.

حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه این مناطق در  بحث  معیشتی و  زیر ساخت  ها از مناطق جنوبی کرمان نیز محروم تر است عنوان کرد: امیدواریم  تخصیص اعتبارات و بودجه  به ادارات  و نهادها  این مناطق محروم  از اولویت سفر ریاست جمهوری قرار گیرد.

امام جمعه هنزاء به مناطق بکر گردشگری هنزاء اشاره کرد و خواستار اعتباراتی دربحث  گردشگری این  مناطق شد.

تمام مشکلا ت مردم رابر از امتیازات  شهرستان  شدن  یک تابلو است

صادقی امام جمعه رابر نیز  در این  مراسم  ضمن  تبریک اعیاد  شعبانیه  گفت : امروز روز تولد  شخصیتی  که برای  تحقق  شعار هیهات من  ذله  و استکبار ستیزی  علیه  اسلام  یزیدی، حفظ  سلامتی اسلام  ناب محمدی  به  طرف  سرزمینی حرکت نمود  که  داعی اسلام داشتند، جواب  امام  در برابر  تهدیدها و تحریم ها  دشمنانش یک  جمله و آن هیهات من  ذله  بود.

وی مردم شهرستان رابر را مردمی نجیب، صبور،   ولایتمدار و  ولایت پذیر و در یک  جمله  مردمی با بصیرت دانست و  افزود: بصیرت این  مردم  برگرفته از آن است که  در  قبل  و  بعد از  انقلاب به  روحانیت  وصل  بوده  است  و خروجی آن  نزدیک  ۳۵۰ شهید ،  ۷۰ شهید از  یک  روستا، ۷۵۰ جانباز و  شهدای  زنده  از  جمله  سردار رشید اسلام حاج  قاسم  سلیمانی که باعث آبروی اسلام  و مسلمانان  جهان بالاخص تشیع می باشد؛ که با آمدن نام ایشان  لرزه بر اندام  دشمنان  اسلام  آمریکا و اسرائیل و  غیره خواهد زد .

امام جمعه رابر مردم این  شهرستان را مردمی  به جد  کم  توقع و پایبند به ارزشهای اسلامی  دانست و  بیان داشت: حضور گسترده  مردم در مناسبات ملی مذهبی  از جمله  راهپیمایی ، نماز جمعه،  جلسات قرآن و  غیره به اثبات رسانده است و  تا  زمانی که نظام  احتیاج به حضور  حداکثری مردم  داشته آنها با  حضور در  صحنه مختلف از جمله  انتخابات اخیر نزدیک ۹۵ درصد از مردم  حضور داشتند.

وی  حضور گسترده را تنها  به  دلیل  علاقه به آینده، سرنوشت  کشورشان و نظام اسلامی مخصوصاً به ولایت مطلقه  فقیه و اندیشه پاک  امام  خمینی  (ره) می باشد و تصریح کرد: با توجه  به قانع  و کم توقع بودن این مردم وظیفه ما مسئولین  که   خواسته  این مردم  که  گفته های مردم  را  به دست  رئیس  جمهور  رسیده است عنایت  ویژه ای  داشته باشید .

حجت الاسلام صادقی به مشکلات  و معضلات  فرهنگی  شهرستان  رابر اشاره کرد و گفت : نبود دارالقرآن ، کامل نبودن مصلی نماز جمعه،  نداشتن مجتمع فرهنگی هنری،  نداشتن  اداره تحقیقات ، اداره اوقاف و امور خیریه  اینها  از مهمترین  مشکلات  و معضلات  فرهنگی که  امروز  این مردم از آن بی  بهره است .

وی تمام مشکلات و معضلات فرهنگی این شهرستان رابر را در یک  جمله  بیان کرد وافزود : از امتیازات  شهرستان  شدن  در همه زمینه ها  فقط یک  تابلو  و آن  بخشداری  رابر به شهرستان  رابر بود.

امام جمعه رابردر پایان حضور  این نماینده دولت  را به فال   نیک  گرفته  و ادامه داد: ان شاءالله ، گوشه ای از مشکلات  در آینده نزدیک مرتفع  خواهد شد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب