پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

22:37:51 - جمعه 24 اردیبهشت 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کشور ایران به برکت ولایت فقیه امنیت دارد / عزت واستقلال از حج تمتع واجبتر است
علیدادی همچنین با اشاره به اقدامات وکارشکنیهای عربستان در خصوص صدور ویزا برای رئیس سازمان حج وزیارت مملکت جمهوری اسلامی ایران گفت: کسانیکه می خواهند قداست ارزشهای ما را زیر سئوال ببرند بدانند که ارزشها، روحانیت ،ادعیه و مناسبتهای ما حتی از حج تمتع هم واجبتر است وما باید آنطور عمل کنیم که همه بدانند عزت واستقلال ما از همه موضوعات مهمتر است.

به  گزارش” صبح رابر” حجت الاسلام علی اکبر علیدادی امام جمعه بخش هنزاء رابر با تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به روایات واحادیثی از ائمه اطهار علیه السلام گفت: قناعت ، خواسته های کم داشتن ، خوش اخلاقی و جهره بشاش و خندان داشتن در مواقع خوشی مردم وقلبی غمگین داشتن در مواقع مشکلات مردم از معیارهای شناخت انسانهای باتقوی است.

علیدادی همچنین با اشاره به آثار خیررسانی به مردم در آموزه های دینی گفت: کار خیری که انجام می شود باید به سه ویژگی نیت پاک داشتن ، دوربودن از ریا وبدست نیازمند رسیدن آراسته باشد.

وی همچنین با اشاره به روز لغو امتیاز تنباکو توسط آیت الله میرزا حسن شیرازی گفت: در ان زمان مرجع تقلید فتوی داد و مردم با فتوی حاکم شرع قلیانها را شکسته و به خیابانها ریختند که منجر به لغو امتیاز تنباکو به فتوی ایشان شد.

علیدادی ادامه داد : امروز هم کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت فرمان ولایت فقیه ووجود ایشان امنیت دارد و با فرمان ایشان در این زمان از استقلال ،آزادی و امنیت برخورداریم وآموزه های دینی فراگیر شده است.

وی همچنین با تبریک روز پاسدار از عملکرد سپاه در حوزه های امنیتی ، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی قدردانی کرد وافزود: امروز حتی مانور نیروهای بسیجی وسپاهی ما در آبهای خلیج فارس رعب و وحشت در دل صهیونیستها ایجاد کرده است.

وی در همین راستا با قدردانی از ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر و بخش هنزاء راه اندازی پایگاههای مقاومت بسیج را در روستاها امری بسیار مهم برشمرد و خواستار راه اندازی پایگاه در روستاهای باغوییه ، وبندر هنزاء با سرعت بیشترشد.

علیدادی همچنین با اشاره به اقدامات وکارشکنیهای عربستان در خصوص صدور ویزا برای رئیس سازمان حج وزیارت مملکت جمهوری اسلامی ایران  گفت: کسانیکه می خواهند قداست ارزشهای ما را زیر سئوال ببرند بدانند که ارزشها، روحانیت ،ادعیه و مناسبتهای ما حتی از حج تمتع هم واجبتر است وما باید آنطور عمل کنیم که همه بدانند عزت واستقلال ما از همه موضوعات مهمتر است.

وی همچنین با اشاره به سفر کاروان تدبیر وامید به استان کرمان و سفر وزیر اطلاعات به شهرستان رابر گفت: مشکلات بخش هنزاء نظیر جاده، آب، ساختمانهای اداری، اشتغال جوانان، معدن و… به هیات دولت منعکس شد وامیدواریم این سفر بتواند تا حدودی خواسته های مردم را برآورده کند.

خطیب جمعه هنزاء همچنین با اشاره به افتخارات استان کرمان برای کشور جمهوری اسلامی ایران گفت: اولین افتخار استان شهدای بزرگوار،جانبازان ، خانواده های معظم شهدا،سرداران شهید وشهید زنده انقلاب سردار حاج قاسم سلیمانی هستند که با تبعیت محض از ولایت فقیه از جان ومال خود گذشته اند.

وی در همین راستا افزود: افرادیکه با ولایت مطلقه فقیه موضع می گیرند از افتخارات استان ما نیستند.

علیدادی همچنین از آغاز به کار بانک ملی شعبه هنزاء خبر داد وافزود: این شعبه در روزهای دوشنبه وپنج شنبه به مردم خدمت رسانی می کند.

وی همچنین از پیاده روی خانوادگی در روز جمعه هفته آینده به مناسبت گرامیداشت روز جوان خبر داد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب