پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:43:22 - دوشنبه 3 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهید احیاگر دین خداست /امروز دشمن به دنبال گرفتن جان انقلاب است نه جسم آن/رسالت ما حفظ روحیه جهادی وانقلابی است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در کنگره شهدای روحانی کرمان گفت: در عصری که قرار داریم دشمن به این جمع بندی خطرناک رسیده که باید جان انقلاب و جوانانش را گرفت نه جسم آنها، باید آگاه باشیم که دشمن به دنبال زدن رگ های حیاتی انقلاب و عناصر آن است …

به گزارش ” صبح رابر“، به نقل از “ناب نیوز”؛ حجت الاسلام حاج صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، در کنگره شهدای روحانی استان کرمان در جمع مسئولین استان و مردم کرمان در حسینیه ثارالله ضمن شکر نعمت های الهی به ویژه نعمت ولایت و نظام ولایی که تجلی توحید ربوبی خداوند است؛ گفت: خدارا شاکریم که مارا هم عصر و همزمان با شهدای عزیزی قرار داد که از مولایشان یاد گرفتند که بگویند همه چیز می دهیم اما دینمان را نمی دهیم.

شهادت، راه قطعی رسیدن به خداوند/ شهید احیاگر دین خداست

حجت الاسلام حاج صادقی بیان کرد: شهیدانی که زمینه ساز ظهور بودند و در کنار مالک اشتر زمان ماندند و او را تنها نگذاشتند، نشان دادند ظرفیت حضور امام زمان (عج) را دارند.

وی با بیان اینکه خداوند دین را راهنمای بشر و برای تعالی انسان فرستاد، عنوان کرد: نماز و روزه و عبادات همه ابزارهای تقرب به درگاه خداوند هستند اما تنها عامل قطعی رسیدن به خداوند، شهادت است؛ شهدا به مقصد رسیده اند و عند ربهم یرزقونند لذا نباید هیچگاه به خانواده شهدا تسلیت گفت.

این مقام مسئول  ادامه داد: شهید فقط خود زنده نیست بلکه احیاگر است؛ منطق شهید منطق حسینی است که همه چیز خود را می دهند تا دین خدا جان بگیرد و امروز جهت گیری وشعار انقلاب اسلامی نیز همین است که ما آماده ایم تا دین خدا را پیاده کرده و در مقابل هرکسی که در برابر آن موضع گیری کند، می ایستیم.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اینکه اعتقاد روحانیت شیعه این است که علاوه بر رسالت ابلاغ دین خدا و راهبری جامعه دینی،وظیفه دفاع از دین خدا را نیز دارد، تصریح کرد: افتخار روحانیت این است هرجا خلائی وجود دارد، سنگر دفاع از دین را پر کند و در این مسیر از کسی هراسی ندارد.

باید اهداف و آرمان های شهدا حفظ شود

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به حاضرین در کنگره شهدای روحانی در خصوص وظیفه ما در قبال راهی که شهدا طی کردند، اذعان داشت: برگزاری کنگره ها و همایش ها برای احیا و حرکت ماست و نه فقط قدردانی از شهدا چرا که قدردانی از آنها و خانواده هایشان با خداوند است؛ لذا برخی نگویند بااین جلسات کام مردم تلخ می شود بلکه ما در این مراسمات وقتی از حسین می شنویم کاممان شیرین شده و روحمان اوج می گیرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی براینکه تکریم شهدا و یاد آنها از شهادت کمتر نیست، ابراز کرد: اما در کنار این کنگره ها و گرامیداشت ها باید اهداف و آرمان های شهیدان را حفظ کرد.

امروز دشمن به دنبال گرفتن جان انقلاب است نه جسم آن/ رسالت ما حفظ روحیه جهادی است

حجت الاسلام حاج صادقی گفت: در عصری که قرار داریم دشمن به این جمع بندی خطرناک رسیده که باید جان انقلاب و جوانانش را گرفت نه جسم آنها، باید آگاه باشیم که دشمن به دنبال زدن رگ های حیاتی انقلاب و عناصر آن است.

این مقام مسئول تاکید کرد: امروز جوانان، روحانیت و خانواده شهدا باید بیش از همه به این موضوع حساس باشند؛ باید بدانیم دشمن در پی راه اندازی دین منهای انقلاب و روحیه انقلابی و ایجاد تفکر سکولار در حوزه های علمیه است.

وی با اشاره به یک سند آمریکایی افزود: در جمله ای از این سند امده است که دشمنان اذعان کردند”ما اشتباه کردیم که فط نخبگان را هدف قرار دادیم درحالیکه بسیاری از نیروهای نظام در حوزه های علمیه تربیت می شوند لذا باید اصلاحات در حوزه ها و مساجد پیاده شود.”

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در اجلاس خبرگان و مجمع نمایندگان روحانیون اظهار کرد: معظم له تاکید کردند که نگذاریم روحیه جهادی و انقلابی کمرنگ شود و رسالت بزرگ امروز ما حفظ این روحیه است؛ قرآن به ما یاد داده که باید دشمن خود را بشناسیم و بدانیم از دشمن جز مکر و حیله انتظاری نیست اما ما باید فریب آن را نخوریم.

وی با تاکید بر ضرورت پیوند امت و ولایت یادآور شد: دشمن ما استکبار و آمریکای جنایتکار است لذا برخی نباید با ادبیاتی صحبت کنند که دشمن احساس کند توانسته نقطه اتصال را از بین ببرد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند اتصال امت را با ولایت از بین ببرد لذا امروز باید وفاداری خود به شهدا و تلاش برای زمینه سازی ظهور را با پیوند با ولایت تقویت کنیم و این رسالت امروز ماست.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب