پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:44:39 - یکشنبه 9 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راهبرد اصلی مجلس دهم خاتمه به دعواهای سیاسی و تحقق اقتصاد مقاومتی/ چرایی اختصاص ۶۵ درصدی بودجه کشور به استان تهران!
نماینده منتخب استان کرمان گفت:راهبرد اصلی مجلس دهم خاتمه به دعواهای سیاسی و تحقق اقتصاد مقاومتی می باشد همچنین باید بررسی شود که چرا ۶۵ تا ۷۰ درصد از بودجه کشور در انحصار استان تهران است.

به گزارش ” صبح رابر”؛  سرویس سیاسی ” آرمان کرمان” ، روز گذشته رهبر انقلاب در پیامی به مناسبت آغاز به کار مجلس دهم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به دنبال کردن الزامات تحقق اقتصاد مقاوم و گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی، و همچنین پرهیز از سرگرم شدن به زایده‌های جناحی و غالب‌ساختن انگیزه‌های شخصی بر مصالح عمومی توصیه و خطاب به آنان تأکید کردند: وظیفه‌ی انقلابی و قانونی شما آن است که مجلس را سنگری استوار در برابر ترفند و فسون و افزون‌خواهی گستاخانه‌ی استکبار و نقطه‌ی اتکای درخشانِ مردم مؤمن و انقلابی بسازید.

شهباز حسن پور بیگلری یکی از نمایندگان منتخب استان کرمان در ارتباط با رهنمودهای رهبر انقلاب و مسیر پیش روی مجلس گفت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب به منزله منشوری برای مجلس محسوب می شود.

وی عنوان کرد: روز گذشته رهبر انقلاب در پیام خود به نمایندگان اولویت مجلس را اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی بیان کردند که این امر نشان از اشراف ایشان بر تمامی مشکلات و مسائل کشور می باشد.

راهبرد اصلی مجلس دهم خاتمه به دعواهای سیاسی و تحقق اقتصاد مقاومتی

نماینده منتخب استان کرمان افزود: نمایندگان بایستی به عنوان اولین راهبردی اصلی و اصول خود مجلس را از مسائل و دعواهای بی ربط سیاسی نجات دهد، مجلس دهم بایستی مجلس کار باشد تا بتواند منویات رهبر انقلاب را جامه عمل بپوشاند.

حسن پور تاکید کرد: مجلس دهم باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را محقق سازد، از آن جا که اقتصاد مقاومتی نسخه نجات بخش کشور از این رکود و تنگنا محسوب می شود تنها راه در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی و عمل به سیاست های آن می باشد.

وی بیان کرد: برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی باید ریل گذاری به گونه ای صحیح صورت گیرد بدین معنا که مجلس با تصویب قوانین مفید و موثر مسیر را برای فعالیت دولت فراهم کند.

حضور گسترده ملت در انتخابات تبیین گر نقشه راه نمایندگان مجلس

نماینده منتخب استان کرمان ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود پای صندوق های رای پیام روشن و واضحی را به نمایندگان مخابره کردند و آن هم این است که وقت کار است وضعیت اقتصادی مردم مهمتر از دعواهای سیاسی است.

حسن پور یادآور شد: متاسفانه امروزه در کشور با مسائل و مشکلات عدیده ای مواجه هستیم و از جمله آن ها می توان به بیکاری ، مسکن ،اعتیاد و حاشیه نشینی می باشد لذا برای رفع این موانع باید نقشه راهی در اختیار داشته باشیم.

وی اذعان داشت: نمایندگان باید با استفاده از طرح آمایش سرزمین و چندین اقدام بزرگتر راه حل مشکلات را پیدا کند و تکلیف خود با مردم را روشن کند تا بعد از گذشت ۴ سال مجلس خروجی قابل قبولی را ارائه دهد.

نماینده منتخب استان کرمان متذکر شد: مجلس باید در ارائه برنامه ها به زیر ساخت ها توجه کند و به معضلات اساسی کشور توجه کند ، بعد از  گذشت ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی جای تاسف است که هنوز مناطق محریم زیادی در کشور وجود دارد.

 چرایی اختصاص ۶۵ درصدی بودجه کشور به استان تهران!

حسن پور تصریح کرد: چرا باید ۶۵ تا ۷۰ درصد بودجه کشور به تهران اختصاص داده شود مگر بقیه استان ها جزء کشور محسوب نمی شوند لذا بایستی منابع در کل کشور تقسیم شوند تا همه مردم بتوانند از خدمات جمهوری اسلامی بهره مند شوند.

وی گفت:متاسفانه در برخی بخش ها به ویژه در استان کرمان دارای محرومیت های زیادی هستیم که سرآمد همه استان هاست امیدواریم در مجلس دهم که مجلس کار است توجه ویژه ای به این مناطق صورت گیرد تا زمینه ساز  آرامش و شادابی و نشاط ملت باشد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب