پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:56:03 - یکشنبه 16 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جبهه ی سایبری، جبهه ای مهم برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: جبهه ی سایبری، جبهه ای مهم برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش”صبح رابر”؛  پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، آیت الله عباسعلی سلیمانی در دیدار قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین کشور، اظهار داشت: باید در یک حرکت جبری به سمت فضای مجازی حرکت کنیم چرا که سه جبهه ی قوی با قدرت به مقابله با نظام اسلامی در این فضا به حرکت درآمده است و دفاع در این سه جبهه سخت تر از دفاع در دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به مجهز بودن دشمن در فضای مجازی، افزود: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مساله ی فضای مجازی را مهم تر از اصل انقلاب قلمداد کردند و ایشان به عنوان یک دیده بان قوی که مشرف و آگاه به این حوزه هستند احساسی صحبت نمی کنند بلکه این موضوع همانند موضوع نفوذ و اقتصاد مقاومتی که می تواند قدرت و قوت اقتصاد کشور را تضمین کند، قابل تامل است.

وی اضافه کرد: تردیدی نیست که جبهه ی سایبری، جبهه ای مهم برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و مسئولان استانی نیز در موضوعاتی نظیر انتخابات،  قوی و سالم ورود و این عرصه را مدیریت کردند که جای تشکر و قدر دانی دارد.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: امروز در منطقه سیستان و بلوچستان رسانه های مخالف نظام کم نیستند که سعی آنها بر ایجاد چالش و افزایش مطالبات و زیر سوال بردن خدمات نظام و برکات نظام است.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های انقلابی می توانند موازنه ایجاد کنند، یادآور شد: عربستان در یک بهانه تراشی شیخ نمر را به شهادت رساند و از طرف دیگر سفارت را مورد تعرض قرار داد تا از نگاه دیپلماتیک دنیا ایران بدهکار قلمداد شود و بتوانند موج سواری راه بی اندازد و دست پیش را بگیرد  و همچنین ایران را به عنوان کشوری که تحریک احساسات می کند معرفی کند و علیه ما حرف بزنند که اینها همه بازهای رسانه ای و عملیات روانی است.

آیت الله سلیمانی تاکید کرد: امروز فضای مجازی باید با همان قوت و قدرتی که حضرت آقا در مطالباتشان دارند قدرت پدافندی داشته باشد و این جزو ضروریتهاست.

وی با تقدیر از تلاش های مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفن در راستای تبیین اندیشه انقلاب اسلامی، مسیر امام، رهبری و معرفی اسلام ناب محمدی(ص) برای این مجموعه آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

قائم مقام مرکز فضای مجازی سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت مرکز فضای مجازی کشور و فعالیت این مرکز در راستای هم افزایی، وحدت و تبیین اندیشه اسلام و انقلاب بر اساس منویات مقام معظم رهبری ارائه کرد و گفت: ظرفیت نیروهای بسیجی در این عرصه بسیار گسترده و قابل توجه است؛  شایسته است از این ظرفیت هر چه بیشتر کمک گرفته شود.

رسول شکری نیا افزود: اشراف ویژه و توجه جدی آیت الله سلیمانی به حوزه فضای مجازی و حمایت ایشان از فعالان این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است و استان سیستان و بلوچستان در این فضا قوی و شایسته عمل می کند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب