پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

11:38:22 - شنبه 22 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
از درخشش ورزشکاران رابری در مسابقات کشوری تا گرد فراموشی وعده زمین چمن مصنوعی رابر
با توجه به کسب مقام های قهرمانی ورزشکاران رابری در رشته های مختلف ورزشی در سطح کشوری و استانی ، تبدیل زمین چمن رابر به چراگاه گوسفندان علاوه بر نارضایتی جوانان ورزشکار، همچنان چشم انتظار وعده مسئولین می باشند.

به  گزارش “صبح رابر”، احداث استخر شنا و زمین چمن مصنوعی بزرگ شهر رابرکه هر دو این پروژه از اعتبارات سال ۹۱ بود  گرچه اجرایی شدن این دو پروژه مفید و مورد تقاضای جوانان و ورزشکاران شهرستان رابر است ولی همچنان بر گرد فراموشی وعده ها سپرده شده است .

مدت هاست که یکی از مهمترین اقدامات دولت در توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی در سطح شهرستان؛ احداث و بهره برداری از زمین چمن مصنوعی بوده که سالهاست به جای  چمن  یا جای  خار و خاشاک بود یا چراگاه  گوسفندان! این درحالی که بلاتکلیفی زمین فوتبال رابر ۵سالگی خود را تجربه می کند، آیا روزی می شود شاهد افتتاح تنها زمین چمن فوتبال این شهرستان  باشیم ؟

با گذشت چند سال از تصویب این پروژه همچنان چشم انتظار نگاه مسئولین می باشند. با توجه به روند رو به تزاید جمعیت و توسعه مناطق شهری ایجاد فضاهای تفریحی و ورزشی بسیار بیشتری مورد نیاز است.

درخشش ورزشکاران رابری در مسابقات کشوری  در کمتر از یکماه

photo_2016-06-11_12-35-42 ۵cf9cad94714c5577919c266171d935c_L (1) photo_2016-06-11_12-39-13 photo_2016-07-18_12-18-15

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رابردر خردادماه  سال جاری  از درخشش ورزشکاران رابری در مسابقات کشوری خبر داد.

به گفته  فتاح حاجی زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رابر، در خرداد ماه امسال یک مقام اولی کشور دو مقام سوم کشوری و یک مقام دوم کشوری حاصل تلاش ورزشکاران رابری بود.

علیرغم کمبود امکانات در ورزش شهرستان در خرداد ماه امسال عباس تاج الدینی در مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی اسکیت مقام سوم کشور را ، پری ناز گنج پور در مسابقات تیر اندازی با کمان(کامپوند) به میزبانی تهران مقام سوم کشور را،  محمد باقر میرزایی در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور به میزبانی استان البرز مقام دوم کشور را و در مسابقات دو و میدانی وحید شهابی در دو ماده ۸۰۰و۱۵۰۰متر به مقام قهرمانی رسید.

رییس هیئت فوتبال رابر در اردیبهشت  ماه  سال  جاری گفت : تیم فوتسال رابر در لیگ دسته اول استان توانست با برتری برابر تمام حریفان خود به لیگ برتر استان صعود کند.

ورزشکاران رابری در حسرت یک زمین چمن  بسر می برند

با توجه به اینکه شهرستان رابر در رشته  های  مختلف ورزشی صاحب استعداد های بالقوه ای در سطح استان  و کشور است، یکی از شهروند خبرنگار رابربا ابراز گلایه مندی تصویری از تنها زمین ورزشی رابر که چراگاه گوسفندان شود،ارسال کرد و گفت:  شهرستانی که تنها زمین فوتبالش چراگاه گوسفندان است دیگر چه انتظاری از پیشرفت فوتبال آن داریم، آیالیاقت فوتبالیستهای ما تنها یک زمین چمن نیست؟photo_2016-06-11_12-32-31

آیا روزی میرسد، مسئولین به این بلاتکلیفی ۵ساله پایان دهند و شاهد افتتاح تنها زمین چمن فوتبال این شهرستان  باشیم ؟

 

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب