پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:32:34 - سه شنبه 25 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام تسلیت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه رابردر پی درگذشت روحانی شهید«احمد مکیان»
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه رابردر پی درگذشت شهادت روحانی شهید«احمد مکیان»از شهدای مدافع حرم پیام تسلیتی را صادرکرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام محمد حسین محمدی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه رابر به مناسبت شهادت روحانی شهید «احمد مکیان» از شهدای مدافع حرم پیام تسلیتی را صادر کرد.

New Picture

متن این پیام تسلیت بدین شرح است :

بسم رب الشهداء و الصدیقین

خوشا آنان که وقت دادن جان   به جای گریه خندیدند و رفتند

خوشا آنان که با اخلاص و ایمان   حریم دوست بوسیدند و رفتند

خوشا آنانکه در راه عدالت   به خون خویش غلطیدند و رفتند

خوشا آنان که در میزان وجدان   حساب خویش سنجیدند و رفتند

نگردیدند هرگز گرد باطل   حقیقت را پسندیدند و رفتند.

با خبر شدم دوست عزیزم و طلبه ای با تقوا و با ایمانی استوار و حقیقتا عاشق و دلباخته امام خامنه ای ، روحانی گرانقدر « احمد مکیان» عاقبت به آرزوی دیرینه خود رسید و افتخار شهادت در راه دفاع از حرم بی بی دو عالم حضرت زینب سلام الله علیها را با خود به یغما برد و با سر افرازی به لقاء حق شتافت و به جمع شهدای روحانی پیوست.

باید واقعا به حال جامعه اسلامی امروز تأسف خورد که استکبار جهانی و خون آشامان روزگار از بین جامعه اسلامی به نام اسلام ، غده ای سرطانی دیگر به وجود آوردند و با شعار «الله اکبر» ، «لا اله الا الله» خون مسلمانی بی گناه را به راحتی به زمین می ریزند و جنایاتی را مرتک می شوند که چشم از دیدن آن شرم و گوش از شندینش ابا کرده و زبان بی تاب از بیانش و قلم از نوشتنش به لرزه می افتد.هر چند عاشقان شهادت و وصال حق ، بسیارند و برای رسیدن به این لحظه مقدس ، لحظه شماری می کنند و هیچ واهمه ای از کشته شدن در راه خدای خویش ندارند اما رفتن این عزیزان از جمع دوستان برای ما خیلی سخت است و تحمل دوری حضور معنوی و با صفایشان سینه را تنگ و بغضی  را در گلو می فشارد که جز آرامش و تسکین روح از محضر خدای عز و جل ، چیزی این فراق را تسکین نمی بخشد.

اما همه جهانیان بدانند که با شهادت هر یک از این عاشقان راه خدا ، سندی بر اسناد جنایات آمریکای جنایتکار افزوده می گردد و چهره منفور استکبار جهانی و حامیانش را در نظر همه عالم ، زشت تر و خارتر می گرداند.

حقیر شهادت غرور آفرین این برادر طلبه را به مولا و صاحب اختیارمان امام زمان علیه السلام و نائب بر حق ایشان امام خامنه ای حفظه الله ، همه دوستان ایشان ، جامعه روحانیت و مخصوصا علما و روحانیون پیرو خط ولایت و رهبری تبریک وتسلیت عرض می نمایم.

روحش شاد و علو درجات را از خدای منان بر ایشان خواستاریم.

گفتنی است این دلیرمرد ماهشهری پس از نبرد با تکفیری‌ها سرانجام فدایی حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) شد و نامش به عنوان نخستین شهید مدافع حرم ماهشهر به ثبت رسید.

شهید مکیان یکی از حافظان قرآن کریم خوزستانی و طلبه مدرسه علمیه امام رضا (ع) قم است  که در سن ۲۱ سالگی در روز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۹۵ هجری خورشیدی برابر با یکم ماه مبارک رمضان سال ۱۴۳۷ هجری قمری در سوریه به فیض عظیم شهادت نائل شد.

انتهای پیام /

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب