پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:50:20 - شنبه 29 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کدام یک از مدیرانی که حقوق نجومی‌ می‌گیرند به اندازه حاج قاسم زحمت می‌کشند؟
احمد حمزه با اشاره به دریافت حقوق‌های چند صد میلیونی توسط برخی از مدیران اظهارداشت: به نظر من فیش‌های حقوقی همه‌ی مدیران ارشد هر سه قوه، مسئولان شرکت‌ها و بانک‌های خصوصی و دولتی و همه‌ی مجموعه‌هایی که سهامی عام دارند باید در یک اتاق شیشه‌ای برای مردم و رسانه‌ها به نمایش گذاشته شود.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس ما ، احمد حمزه با اشاره به دریافت حقوق‌های چند صد میلیونی توسط برخی از مدیران اظهارداشت: دریافت این حقوق‌ها در واقع ظلم به مردم و محرومان جامعه است هرچند که آقایان مدیر توجیهات گوناگوی برای این دریافتی‌های به ناحق خودشان می‌آورند.
وی افزود: باید از این مدیران و مسئولان پرسید که کدام یک از شما به اندازه حاج قاسم سلیمانی برای کشور کار می‌کنید؟ کدام یک از شما به اندازه‌ی سربازان گمنام امام زمان که در مرزهای کشور یا در مناطق خطرخیز دنیا برای ایران زحمت می‌کشند، کار می‌کنید؟
نماینده مردم کهنوج ،منوجان , قلعه گنج ، رودبار جنوب و فاریاب با اشاره به اینکه ما مشکل عمده‌ای در بخش نظارت داریم و عامل اصلی این مشکلات را می‌توان نظارت ضعیف دانست عنوان کرد: به نظر من فیش‌های حقوقی همه‌ مدیران ارشد هر سه قوه، مسئولان شرکت‌ها و بانک‌های خصوصی و دولتی و همه‌ مجموعه‌هایی که سهامی عام دارند باید در یک اتاق شیشه‌ای برای مردم و رسانه‌ها به نمایش گذاشته شود.
حمزه با بیان اینکه وقتی سیستم نظارتی ما ضعیف عمل می‌کند، اطلاع مردم می‌تواند یک راه پیشگیری از دریافت حقوق‌های چند صد میلیونی باشد گفت: دومین راه حلی که برای این موضوع وجود دارد تصویب قانونی برای مشخص کردن میزان سقف دریافتی‌ها است، یعنی هرکسی که می‌خواهد مسئولیتی را قبول کند میزان دریافتی خود را می‌داند و اجازه‌ای برای صدور پاداش اضافی برای خود ندارد.
وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس به شدت این موضوع را پیگیری می‌کنند اظهار داشت: پس از شکل‌گیری کمیسیون‌های مجلس، این موضوع حتما در کمیسیون‌های مربوط و صحن علنی مجلس مطرح و مجدانه بررسی خواهد شد تا راه‌کارهای لازم برای پیشگیری از موارد مشابه اتخاذ شود.
انتهای پیام/

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب