پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:58:44 - دوشنبه 31 خرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
قرآن عامل صعود به سوی بهشت و دریای بیکران معنویت است
امام جمعه رابردر همایش فعالان و مسئولان جلسات قرآنی بااشاره به اینکه فردی که از قرآن استفاده می کند باید زندگی نورانی داشته باشد گفت: قرآن عامل صعود به سوی بهشت و دریای بیکران معنویت است.

به گزارش “صبح رابر“؛  امام جمعه رابردر این مراسم بااشاره به اینکه فردی که از قرآن استفاده می کند باید زندگی نورانی داشته باشد گفت: قرآن عامل صعود به سوی بهشت و دریای بیکران معنویت است.

photo_2016-06-20_13-29-45

حجت الاسلام والمسلمین صادقی گفت: برگزاری جلسات قرآنی باید خروجی داشته باشد که به همین دلیل غنی سازی این جلسات با آموزش تعالیم قرآن ،احکام قرانی و مبارزه با خرافه پرستی بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه جلسات قرآنی باید به دور از هرگونه تجمل گرایی برگزار شود گفت: دوری ازپذیرایی های متنوع امکان حضور تمامی اقشار جامعه را در جلسات قرآنی فراهم می کند.photo_2016-06-20_13-20-42

وی همچنین از مسئولین قرآنی شهرستان رابر خواست : نوآوری داشته باشند و با توجه به شرایط امروزی جامعه در بحث ازدواج ورود پیدا کنند.photo_2016-06-20_13-20-34

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر نیز در ادامه این مراسم گفت: با توجه به اینکه قرآن معجزه بزرگ و جاودانه پیامبر اکرم (ص)و کتاب آسمانی ما مسلمانان است این اقتضا می‌کند برای قرآن جایگاه ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

وی همچنین از عرضه قرآن در نمایشگاه کتاب واقع در مدرسه الزهراء با تخفیف ۶۰درصدی با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر در ماه مبارک رمضان خبر داد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب