پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:06:29 - جمعه 11 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دعوت فرماندهی ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس‌
فرماندهی ناحیه و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه رابر با صدور پیامی از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهر ستان رابر برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش “صبح رابر“؛ سرگرد امامبخش فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر  و حجت الاسلام محمدی  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رابر، در پیامی مشترک ضمن حمایت از مسلمانان ستم‌دیده فلسطین از مردم همیشه در صحنه رابر  برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آوردند .

در این  پیام آمده است: روز قدس، روز رهایی و سربلندی اسلام  ومسلمین از  چنگال خون آشام استکبار جهانی بر همه  مسلمانان جهان مخصوصاً  خواهران  و برادران  فلسطینی مبارک باد.

ضمن  تشکر از همه بسیجیان مخلص و متدین و همیشه آماده در  صحنه، بار دیگر شاهد  حضور  پر شکوه شما بسیجیان  عزیز  در راهپیمایی  روز  قدس  خواهیم  بود تا به  جهان  ظلم  و استکبار بفهمانیم با  این جنایات  وحشیانه ، همیشه در نزد ما منفور و دور از انسانیت خواهید ماند.

و همچنین به  خواهران  و برادران  فلسطینی خود و تمام  ملت  مظلوم  دنیا می گوییم که تا آخرین  نفس در کنار شما  خواهیم ماند  و برای حمایت ازشما مردم فلسطین در صحنه حاضر می شویم  تا حکومت جائر صهیونیستی را سرجای خود بنشانیم و قدس آزاد شود.

و همه با هم  فریاد بر می آوریم که، فلسطین فلسطین  حمایتت  می کنیم ، اسرائیل  اسرائیل  شماتت می کنیم  .

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب