پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:02:02 - دوشنبه 21 تیر 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
جشن بزرگ “قُل هو الله” در رابر برگزار شد
جشن بزرگ قرآنی ختم قُل هو الله، با حضور  اعضاء شورای عالی قرآن شهر و مسئولین جلسه قرائت قرآن شهرستان وجمعی از بانوان در حسینیه جامع رابر برگزار شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ جشن بزرگ قرآنی ” قُل هو الله””  که همه ساله در پایان ماه مبارک رمضان برگزار می گردد، ماه رمضان به پایان رسید و دلتنگی هایش ماند ، امسال نیز جشن بزرگ قُل هو الله” به مناسبت وداع با ماه ضیافت الهی در حسینیه جامع رابر با همدلی و مشارکت اعضاء شورای عالی قرآن و مسئولان جلسه قرائت قرآن شهرستان وجمعی از بانوان به منظور ارج نهادن به عظمت قرآن کریم با برنامه های فرهنگی سخنرانی امام جمعه رابر ، اهدای هدایای به  نوجوانان حافظ قرآن و قرعه کشی سفر زیارتی مشهد برگزارشد .

DSC03553

حجت الاسلام صادقی امام جمعه رابر در جشن  قُل هو الله”در حسینیه جامع رابر؛ ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک  رمضان اظهار داشت: قرآن وسیله ای برای هدایت بشر است لذا سعی کنید به  قرآن  عمل  کنید .

DSC03573

وی با اشاره به حجاب از منظر قرآن افزود: از دستورات مؤکد اسلام رعایت نگاه و پرهیز از نظر کردن به نامحرم است، را که بیشترین تأثیر منفی را بر دل می گذارد.

امام جمعه رابر ادامه داد: آرایش و بزک کردن در کوچه و خیابان، روابط با نامحرم و نوع پوشش نامناسب خلاف راه  قرآن است.

وی تصریح کرد:  زن مسلمان علاوه بر پوشش ظاهری باید در نوع حرکات، برخوردها و حتی راه رفتن نیز زمینه سوءاستفاده افراد اجنبی و هوسباز را از میان ببرد.

حجت الاسلام صادقی عنوان داشت: منظور از احترام به  قرآن علاوه بر قرائت آن ، عمل  کردن  به  قرآن است که در روز  قیامت  از  شما  شکایت  نکند.

وی  در بخش دیگر سخنانش،  نماز جمعه را حج  مساکین و فقرا دانست و افزود:  کسی که سه هفته متوالی، بدون عذر نماز جمعه را ترک کند از جمله منافقان به حساب می آید.

امام جمعه رابر از اجرای طرح حفظ قرآن در روستاهای شهرستان  خبرداد و گفت:  به زودی این  طرح به منظور ترویج فرهنگ قرآنی  در تمامی  روستاهای اطراف شهرستان رابر اجرایی می گردد.

حجت الاسلام صادقی در پایان  ضمن  تقدیر و تشکر از  شورای عالی قرآنی شهرستان و مسئولین جلسات قرآنی بیان کرد:  شما با حضورخود به  جلسات  قرآنی  آبرو دادید.

DSC03542 DSC03552 DSC03558 DSC03566 DSC03582 DSC03585 DSC03589 DSC03600

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب