حکمتهای نهجالبلاغه خود الگوی عملی عدالت، زهد و شجاعت بوده است
نمایش جلوهای از وحدت و ایمان به خاندان نبوت در رابر
جشن شب ولادت امام رضا علیهالسلام در رابر
گلباران گلزار شهدای روستای قنات ملک زادگاه سردار دلها
دستبند پلیس رابر بر دستان خردهفروشان مواد مخدر
نوروز علوی با تمسک به روحیه اهلبیت و شخصیت امیرالمؤمنین(ع) محقق میشود
هشدار پلیس به رانندگان زیر سن قانونی
مدارس شهرستان رابر تا ۲۸ اسفندماه دایر است
رویداد فرهنگی ادبی رد پای عشق در شهرستان رابر برگزار شد
عشایر ایل بچاقچی و اهالی روستای قنات ملک برگزیدگان دوستدار کتاب کشور شدند
تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شجره طوبی
اعلام جزئیات مراسم تحویل سال در حرم مطهر امام رضا(علیهالسلام)
پویش ملی «زندگی با آیهها»
برپایی ۱۵ بازارچه نوروزی صنایعدستی در استان کرمان
برگزاری محفل انس با قرآن کریم در محضر رهبر انقلاب
اعمال شب اول ماه مبارک رمضان
به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای حقوق های نجومی، پرداخت های غیر متعارف و وام های چند صد میلیونی در طول هفته های اخیر نقل محافل عمومی مختلف شده و مردم در کوچه و بازار از ارقامی سخن می گویند که هر روز ابعاد تازه تری از آن در رسانه ها منتشر می شود.
در این بین اما پس از آنکه حقوق های نجومی برخی مدیران بانک های دولتی افشا و در نهایت منجر به برکناری آنها نیز شد، این بار از برخی شرکت های صنعتی تحت نظر دولت نیز خبر می رسد که ارقام سنگینی از بیت المال صرف اموری همچون تبلیغات و آگهی شده است.
یکی از نمونه های بارز این ماجرا شرکت ملی فولاد مبارکه است که بر اساس صورتهای مالی این شرکت، در سال گذشته این مجموعه ۳۰ میلیارد تومان صرف آگهی و تبلیغات کرده است. در سال ۹۳ هم فولاد مبارکه بیش از ۳۰ میلیارد تومان صرف تبلیغات کرده بود.

اختصاص رقم هنگفت سالانه ۳۰ میلیارد تومانی برای تبلیغات شرکت فولاد مبارکه در حالی است که این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی در ایران، آنقدر سهم انحصاری بالایی از بازار ایران دارد که تقریبا هیچ نیازی به تبلیغ ندارد و شرکتها و کارخانجات مختلف مجبور به خرید محصولات فولاد مبارکه هستند.
در شرایطی که خریداران محصولات فولاد مبارکه به علت سهم انحصاری این شرکت، ماهها در صف خرید میمانند، یقینا این مجتمع بزرگ نیازی به تبلیغ محصولاتش ندارد چراکه تبلیغ و بازاریابی مختص شرکتهایی است که در یک فضای رقابتی مجبور به اقناع مشتریان برای خرید محصولاتشان هستند، نه بازار محصولات فولادی که شرکت فولاد مبارکه به طور انحصاری در اختیار دارد.
با این حال، هزینه مبلغ معمول در امر تبلیغات برای شرکت فولاد مبارکه، قابل پذیرش است اما رقم هنگفت سالانه ۳۰ میلیارد تومان برای این شرکت، قابل تامل است.
این در شرایطی است که مدیران فولاد مبارکه می توانند بخش اعظم ۳۰ میلیارد تومان خرج تبلیغاتی را صرف امور مهمتری همچون ارتقاء وضع معیشتی کارگران و بازنشستگان یا بهبود شرایط ایمنی کار در این کارخانه کنند.











