پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:20:56 - سه شنبه 5 مرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اطاعت از رهبری وولایت فقیه باید سر لوح زندگی ما باشد
به گفته بردار شهید امان الله سلاجقه او بسیار به امام راحل (ره)علاقه داشت ودر همه حال ذکر امام را برلب داشت با اینکه ازهمه ما در خانواده کوچکتر بود ولی همیشه ما راسفارش می کرد به امر به معروف ونهی از منکر وهمچنین او میگفت اطاعت از رهبری وولایت فقیه باید سر لوح زندگی ما باشد.

به گزارش “صبح رابر” ؛ عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق در اواخر جنگ ایران و عراق، در سال۱۳۶۷ درگرفت. پس از چند روز درگیری درنهایت نیروهای ارتش ایران برسازمان مجاهدین خلق پیروز شد.

در عملیات مرصاد ۳۰۴ نفر از رزمندگان میهن به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یکی از شهدای این  عملیان  شهید امان  الله سلاجقه  است .

شهید امان الله سلاجقه فرزند سعدالله در بهارسال ۱۳۴۵ در روستای سرسبز تذرج در خانواده ای مذهبی  دیده به جهان گشود تحصیلات  ابتدایی را درمدرسه دولتی تذرج گذراند دوران راهنمایی را درمدرسه راهنمایی شهید مصطفی خمینی (ره)همین روستا به پایان برد برای ادامه تحصیل در دوره متوسطه راهی شهر رابر شد ودر دبیرستان امام خمینی در رشته علوم انسانی مدرک دیپلم راگرفت بعد از اتمام درس برای خدمت سربازی وارد سپاه پاسداران شد عشق وعلاقه زیاد شهید به امام و ولایت وایثار ورشادت او باعث شد اوبه عنوان مسئول پایگاه مقاومت درخیابان آسیاباد کرمان فعالیت نماید.

شهید امان الله ۱۸روز مانده بود به پایان خدمتش که عشق به شهادت واز خودگذشتگی وی برای دفاع از مملکت واطاعت از امر ولی فقیه روانه جبهه شد ودرهمان روزهای اولیه ورود به جبهه در تاریخ ۱/۰۵/۶۷ عملیات مرصاد، منطقه عملیاتی شلمچه شربت شهادت نوشید وبا سرور وسالار شهیدان حسین ابن علی (ع)همنشین شد.

برادرشهید« ستوان یدالله سلاجقه» از شهید می گوید: او بسیار به امام راحل (ره)علاقه داشت ودر همه حال ذکر امام را برلب داشت با اینکه ازهمه ما در خانواده کوچکتر بود ولی همیشه ما راسفارش می کرد به امر به معروف ونهی از منکر وهمچنین او میگفت اطاعت از رهبری وولایت فقیه باید سر لوح زندگی ما باشد.

لازم به ذکر است بنابر اعتراف منافقین در نشریه مجاهد در این عملیات بیش از ۲۰۰۰ نفر از افراد منافقین به هلاکت رسیدند که حداقل ۱۶ نفر از آنها در زمره مسئولان سازمان مجاهدین خلق،شورای ملی مقاومت و ارتش آزادی بخش بودند .

امام خمینی (ره) فرمودند : «آنقدر که اسلام تکیه کرده است براینکه منافقین رااز بین ببرد یا اصلاحشان کند،برای کفار اینطور نیست»

۵ مرداد،سالروز عملیات مرصاد گرامی باد.

 

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب