پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:14:50 - سه شنبه 12 مرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تجربه اندوزی ملت ایران از رفتار امریکا در قضیه برجام
حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، با تأکید بر تجربه‌اندوزی ملت ایران از رفتار آمریکا در قضیه برجام گفتند: آنها می‌گویند بیایید در مسائل منطقه هم مذاکره کنیم، اما تجربه برجام به ما می‌گوید این کار سمّی مهلک است و در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان به حرف‌های آمریکایی‌ها اعتماد کرد.

به گزارش “صبح رابر“؛ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، در دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم با تأکید بر تجربه‌اندوزی ملت ایران از رفتار آمریکا در قضیه برجام گفتند: آنها می‌گویند بیایید در مسائل منطقه هم مذاکره کنیم، اما تجربه برجام به ما می‌گوید این کار سمّی مهلک است و در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان به حرف‌های آمریکایی‌ها اعتماد کرد.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، «تجربه برجام» را نمونه‌ای روشن از درستی ضرورت بی‌اعتمادی به دشمنان خواندند و خاطرنشان کردند: امروز حتی مسئولان دیپلماسی و کسانی که در مذاکرات حضور داشته‌اند، این واقعیت را تکرار می‌کنند که آمریکا نقض عهد می‌کند و در ورای زبان چرب و نرم خود، به مانع‌تراشی و تخریب روابط اقتصادی ایران با دیگر کشورها مشغول است.

حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، گذشت بیش از ۶ ماه از آغاز اجرای توافق هسته‌ای را یادآور شدند و سؤال کردند: مگر بنا نبود تحریم‌های ظالمانه رفع شود تا در زندگی مردم اثر بگذارد آیا پس از ۶ ماه هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم دیده می‌شود؟ اگر نقض عهد آمریکایی‌ها نبود آیا دولت نمی‌توانست در این مدت کارهای فراوانی انجام دهد؟

photo_2016-08-02_09-35-13 ۲۵۷d0419-71f6-4e36-a713-147327245edb khwb

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب