پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:35:26 - سه شنبه 12 مرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی رابر منصوب شد
هادی سیوندی رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان رابرمعرفی شد

به گزارش “صبح رابر“؛ با صدور حکمی، با حضور سرهنگ معین زاده رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان هادی سیوندی به عنوان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان معرفی شد و همچنین از زحمات ۲ ساله سرگرد مولایی رئیس سابق این اداره تقدیر به عمل آمد.

در این آیین ، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمان  از کاهش ۲۰درصدی تصادفات در ۹ماهه اخیر در استان کرمان خبر داد وافزود: آموزش و آگاهی از قوانین ومقررات عمده دلیل این کاهش بوده است.

photo_2016-08-02_15-42-29

سرهنگ حمید معین زاده با اشاره به اینکه رئیس شورای ترافیک در هرشهرستان فرماندار می باشد گفت: سعی ما بر این است که بتوانیم با آموزش وآگاهی مقررات را در بین مردم فرهنگ سازی کرده واجرای مقررات بعد از آگاهی رسانی و مهندسی پلیسی باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه آموزش از ادارات و مدارس شروع شده گفت: دستور کار براین است که اگر موتوری توقیف می شود باید حداقل از یک ساعت کلاس توجیهی استفاده کند سپس دستگاه رها شود.

معین زاده همچنین از پلاک گذاری خودروها در مرکز شهرستان رابر در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از زحمات سرگرد مولایی رئیس سابق راهنمایی و رانندگی شهرستان رابر گفت: خدمت صادقانه، هماهنگی و تعامل باسایر ادارات و نهادهااز ویژگی‎های بارز مولایی است که امیدواریم در شهرستان بافت نیز مثمرثمر باشد.

خبر از سیوندی

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب