پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:18:39 - پنجشنبه 14 مرداد 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زیارت قبرحضرت معصومه(س) ثواب زیارت حضرت زهرا (س) را دارد/ولایتمداری بزرگترین عامل سربلندی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با اشاره به نقش اطاعت از فرامین رهبری در سربلندی ملت خاطر نشان کرد: همه گوش به فرمان ولایت و رهبری باشیم چرا که هر جا ضربه خوردیم از حرف ولایت فاصله گرفتیم.

به گزارش”صبح رابر“؛ جشن ولادت با سعادت حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور باشکوه بانوان و دختران رابری در حسینیه جامع برگزار شد.

در این آیین معنویی سرگرد مصطفی امام بخش، ضمن تبریک ولادت باسعادت زینب ثانی ، جانشین فاطمه زهرا(س)، دختر موسی بن جعفر(ع) وخواهر امام رضا (ع) حضرت فاطمه معصومه(س)  و همچنین آغاز دهه کرامت با اشاره به کرامات و صفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها دارای شخصیتی رفیع و والا مقام می‎باشد به طوری که ایشان را به عنوان بانوی بزرگ  در اسلام می شناسند.

DSC04516

وی  محدثه بودن حضرت معصوم را از خصوصیات مهم ایشان دانست و افزود: حضرت معصومه (س) از جمله روایت کنندگان حدیث بود و در حمایت از ولایت  به احادیث و  روایاتی  می پرداختند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان رابر جایگاه شفاعت را از دیگر خصوصیت حضرت معصومه (س) خواند و گفت: همه ما ایرانیان باید قدر این بانو را بدانیم چرا که امام  رضا (ع) درشأن آن حضرت می فرمایند:هر کس حضرت معصومه (سلام الله علیها) را در قم زیارت کند بهشت بر او واجب می شود.

وی با اشاره  به پیش بینی حضرت  صادق (ع) که  ۲۵ سال قبل  از ولادت حضرت  معصومه(س)   به شهادت  رسیدند، که درباره حضرت معصومه (س)می فرمایند: خدا حرمی دارد آن  حرم  کعبه است، پیغمبر(ص) حرمی دارد آن  مدینه است، حضرت علی (ع)  حرمی دارد و آن  نجف  است و بعد  فرمودند: ما اهل بیت  (ع) حرمی داریم و آن قم است و در ادامه می فرمایند: در  سرزمین قم  بانویی دفن می شود نامش فاطمه است ودر روز قیامت با شفاعت او، همه شیعیان ما وارد بهشت می شوند.

DSC04520

وی ، بابیان اینکه حضرت معصومه (س) خواهر واقعی امام رضا (ع) است و شهر قم به برکت وجود حضرت  فاطمه  معصومه (س)  تقدس یافته است،افزود: امیدواریم همه از پیروان  واقعی حضرت معصومه(سلام الله علیها) و ادامه دهنده راه این بانوی بزرگوار باشیدو شفاعت ایشان شامل حال همه  ما شود.

وی -در بخش دیگر سخنانش بااشاره به اینکه هدف قرآن از بیان داستانها و وقایع تاریخی عبرت پذیری آن بیان کرد و گفت:  ما از قرآن درس بگیریم و زندگی مان را بر اساس آن تنظیم  کنیم، یکی از درس ها قرآن، ۱۷ شوال سالروز جنگ احزاب که مقام معظم رهبری در تیرماه گذشته، شرایط کنونی را با جنگ احزاب مقایسه کردند؛ از آن باید درس بگیرم .

مصطفی امام بخش در ادامه افزود: در جنگ احزاب در تاریخ خواندید؛ کفار برای از پا در آوردن اسلام و ریشه کن کردن  اسلام از هر حادثه ای  برای مقابله با پیامبر(ص) چشم پوشی نمی کرد،عده ای کم اعتقاد به وعده الهی، به صبر واستقامت پایبند نبودند و ترس در دل خود  ایجاد  کرد.

وی ادامه داد:  ما با صبر و استقامت و اعتقاد به وعده الهی پیروز  خواهیم  شد، و تا زمانی که  آمریکا و استکبار سر  تسلیم فرو  نیاوریم،  نتیجه  جنگ  احزاب صبر و استقامت ما جواب خواهد داد و با پیروی از ولی امر مسلمین جهان  پیروز خواهیم  شد.

امام بخش در بخش دیگر سخنانش با  اشاره به بی‌نتیجه بودن مذاکره با آمریکا تأکید کرد: برجام هیچ تأثیر ملموسی در زندگی مردم نداشت و سه سال ازعمر کشور ما صرف اعتماد بی جا به آمریکا شد.

وی با بیان اینکه دولتمردان الزامات ۹ گانه را در اجرای برجام رعایت نکردند و در ادامه گفت: نطنز و  فردو تعطیل شد اما آمریکا به هیچ  کدام از تعهداتش عمل نکرد با وجود اینکه مقام معظم رهبری بارها فرمودند: به مذاکره‌ی با آمریکا،خوش بین نیستم، از رئیس‌جمهور امریکــا و اتحادیه‌ی اروپا اعلام کتبی بگیرید.

 این مسئول، بیان اینکه دو برابر نفت را می فروشیم منتها ، در آمدی از نفت به کشور ما برنگشته است و افزود: مقام معظم رهبری  از روز اول فرمودند: مذاکرات فقط برای برداشتن  تحریم های ظالمانه دشمن باشد. اما  آقای  عراقچی می گوید : مذاکرات برای برداشتن  تحریم ها نبود و برای این  بود که ما  اثبات  کنیم  انرژی هسته ای  حق مسلم ماست.

DSC04531

وی ادامه داد: رئیس جمهور می گوید:”برجام اگر نبود جنگ به وجود می آمد”، در صورتی که آمریکا از اول انقلاب همیشه در حال  جنگ با ما بود و اگر می توانست به ما حمله می کرد و  ثانیه ای درنگ نمی کرد .

مصطفی امام بخش با بیان اینکه؛ آمریکا دشمن درجه یک ماست افزود: تا زمانی که  ما سر تسلیم فرو نیاوریم در مقابل آمریکا از اسلام خودمان برنگردیم و از اعتقادات  خودمان برنگردیم، آمریکا دست از سر ما برنخواهد داشت وبدانید ۳۷ سال از انقلاب می گذرد برخورد آمریکا را با  کشور های همسایه نگاه کنید، ۲۵۰ هزار نفر در سوریه کشته شدند و حدود ۵۰ یا ۶۰ درصد مردم سوریه آواره هستند هر روز بمب گذاری لیبی،  اینها  زیر سر آمریکاست ،وگرنه حتما بیانه ای صادر می کردند و این کار را محکوم می کردند آمریکا دشمن درجه یک ما است.

 وی ادامه داد: برای  چه آمریکا در  کشور ما این همه هزینه می کند؟، می خواهد اعتقادات  ما و ریشه این اعتقادات  بسوزاند، در  جنگ نرم باید  حواسمان را  جمع  کنیم.

امام بخش با بیان اینکه جنگ  نرم یعنی  تغییر باورها به صورت نرم، و گفت: در جنگ سخت می توان با دشمن مقابله کرد اما در جنگ نرم همانطور که از نام آن نیز پیداست جنگی است که آرام آرام انسان را از راه صحیح منحرف می کند لذا غفلت از دشمن آسیب های جبران ناپذیری را وارد می کند، نرم  نرم  باورها شما  تغییر  پیدا می کند و دیگر آن حساسیتی که به حجاب ، خانواده  داشتید  کم کم  کنار می گذارید باید مراقبت  کنیم و حواسمان  جمع  باشد.

وی گفت: چرا نماز جماعت ها خلوت شده؟، چرا حجاب ها کنار می رود؟، چرا طلاق در صدر پروند های دادگا ه قرارمیگیرد، اینها  اثرات جنگ نرم است و باید حواسمان  جمع  کنیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر با اشاره به نقش اطاعت از فرامین رهبری در سربلندی ملت  خاطر نشان کرد: همه گوش به  فرمان  ولایت و رهبری باشیم  چرا که هر جا از حرف  ولایت فاصله  گرفتیم ، ضربه خوردیم .

از جمله برنامه های دیگر این مراسم معنوی و غرق در شور شعف ، مولودی خوانی و مدیحه سرائی توسط حجت الاسلام محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان رابر،اهداء جوائزبه نفرات برتر حفظ سوره نور و نام های مبارک معصومه، و با پذیرایی شربت و شیرینی و سوراخ کردن گوش با تخفیف ویژه ، این مجلس باشکوه به اتمام رسید.

DSC04529 DSC04533 DSC04536 DSC04539 DSC04541 DSC04554 DSC04555 DSC04563 DSC04524

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب