پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:28:15 - یکشنبه 7 شهریور 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهیدان رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشودند
جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت : شهیدان رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشودند و علت نامگذاری هفته دولت این است که دولت شهید رجایی اولین حکومتی بود که بعد از حاکمیت لیبرال ها عهده دار امور مملکتی گردید.

به گزارش“صبح رابر”؛ به نقل از “پایگاه اطلاع رسانی کرمان۱۴۰۰” ؛سردار محمد مطهری جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز قشر بسیج کارمندان در محل تالار برق کرمان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر گفت : در تاریخ هر ملتی حوادث تلخ و شیرینی وجود دارد و در تاریخ کشور ما هم خاطرات ۷۲ تن از شهداء جمهوری اسلامی و شهدای دوست داشتنی و فداکار جهان اسلام شهیدان رجایی و باهنر که در کنار یکدیگر با آتش کین منافقین سوختند ، وجود دارد.

وی افزود : شهیدان رجایی و باهنر فصلی از شهادت را به نام هفته دولت در تاریخ انقلاب گشودند و علت نامگذاری هفته دولت این است که دولت شهید رجایی اولین حکومتی بود که بعد از حاکمیت لیبرال ها عهده دار امور مملکتی گردید.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : اکثر تلاش و کوشش دولت شهید رجایی خالصانه و برای خدمت مقدس به انقلاب اسلامی بود و در این راه جان خود را نثار کردند .

وی در آخر به نقل خاطره ای از دکتر توکلی در رابطه با شهید رجایی پرداخت .

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب